Jos miehenne haluaisi rakastella sinua..
..ilman, että ei suostuisi suutelemaan sinua. Suostuisitko?
Kommentit (18)
Niin siis haluaako ne miehet suudella vai ei?
Mitkä ihmeen miehenne? Olen vanhanaikaisesti liitossa vain yhden miehen kanssa.
Kun ei osaa suudella
-Ap
Osasi kyllä ennen naimisiin menoa, mutta enää suuteleminen ei onnistu.
Mikä juttu tämä on , että miehet lopettaa suutelemisen ja
Sen jälkeen naisia ei himoita.
En edes erityisesti välitä suulle suutelusta, eli kävisi kyllä päinsä.
Pakko myöntää että minun mies ei osaa suudella ja silti oon 20 vuotta sitä jaksanut... Pakko nykyään välillä käydä suutelemassa vieraita miehiä, se on niin ihanaa.
Mieheni ei ole suutelija vaikka seurustelun alkuaikoina 20 vuotta sitten saatoimmekin vain maata sängyllä ja suudella pari tuntia yhteen menoon. Jossakin vaiheessa se kuitenkin jäi pois kokonaan ja käytännöllisesti katsoen olemme suudelleet kunnolla viimeksi joskus kymmenen vuotta sitten.
Meillä on kuitenkin huisin hyvää seksiä, lämmintä läheisyyttä, hyviä keskusteluita, naurua ja mukavaa arkea, joten ihan heti en miestäni pois anna. N43
Mies osaa kyllä panna, mutta suutelussa on puitteita.
Ei jatkoon
Emme ole juurikaan suudelleet sen jälkeen, kun hän suuteli toista naista. Tuntuu, että se suu ei ole enää yksin minua varten ja koko suutelu on menettänyt merkityksensä. Seksiä ei heillä kuulemma ollut, joten se vielä onnistuu. Mutta ei suulla.
Pusu käy, mutta yleensä väistän sen että ei osu mihinkään arkaan paikkaan. Halaillaan silti paljon.
Kieltämättä on ikävä suutelemista. Olen hyvä siinä. Olen saanut hänet hulluksi sillä. Mutta en enää halua. Jos hän alkaisi siihen reagoida niin ajattelisin vain sitä, oliko reaktio sama tuon toisen naisen kanssa.
Tilanne voi muuttua. Varmasti muuttuukin.
Suuteleminen on ällöttävää ja onneksi olen pikkuhiljaa saanut lopetettua sen tavan mieheltäni. Nyt seksi on paljon parempaa.
Pussaamaan oppii pussaamalla?? Ihan sama, joskus imutellaan enempi joskus ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Suuteleminen on ällöttävää ja onneksi olen pikkuhiljaa saanut lopetettua sen tavan mieheltäni. Nyt seksi on paljon parempaa.
Meillä mieheni halusi ennen aina suudella minua kun olin saamassa lähäriasennossa orkkua. Eli täysin väärään aikaan. Halusin keskittyä silloin vain ja ainoastaan siihen orkkuun ja suuteleminen pilasi koko homman muutaman kerran ihan kokonaan. Ensin väistelin ja sitten ouduin jo sanomaan asiasta, jolloin mies vetäisi herneen nenään hetkellisesti. Tosin hän lopetti siihen myös koko suulle suutelemisen seksin aikana ja olen tähän ratkaisuun täysin tyytyväinen. En kaipaa sitä vieläkään ja viimeisestä seksisuutelosta on vuosia aikaa. Seksistämme on tullut sen jälkeen juuri sitä mitä haluankin, eli ei enää mitään lipittämistä ja tuntien hyväilyä, vaan asiaan mennään aika suoraan ja hempeilyt hempeillään orkun jälkeen sitten. N43
Mieheni suutelee minua hellästi joka kerta kun hän rakastelee minua. Kumpikin tykkäämme suudella. Annan helliä suukkoja mieheni kroppaan merkiksi siitä, että seksi tuntuu todella hyvältä.
AP, opeta miehesi suutelemaan!
Mieheni ei välitä suutelemisesta. Minä rakastaisin sitä. No ei hän paljoa välitä seksistäkään. Tässä sitä kuitenkin ollaan.
Onnen tyttö kirjoitti:
Mieheni suutelee minua hellästi joka kerta kun hän rakastelee minua. Kumpikin tykkäämme suudella. Annan helliä suukkoja mieheni kroppaan merkiksi siitä, että seksi tuntuu todella hyvältä.
AP, opeta miehesi suutelemaan!
Tsori, mutta irvistin tekstillesi.. Ainakaan minä en halua mitään "hellää suutelua" mieheltäni seksissä, sillä se on mielestäni vain akkamaista ja ylitylsää teinimäistä lepertelyä, josta en syty ollenkaan, vaan ajatus lähtee harhailemaan. Jos mies siis sille tielle yrittää lähteä, niin otan ohjat kokonaan itselleni ja vaihdan suunnan mielekkäänpään ei niin rauhalliseen seksiin.
Että mitä?