Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen vaate häivyttää mahan

Vierailija
27.04.2018 |

Jos on muuten sopusuhtainen, mutta maha iso (olematta raskaana), semmonen metrin vyötärönympärys... Niin millaisilla vaatteilla saisi piilotettua sen mahan isouden?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on muuten sopusuhtainen, mutta maha iso (olematta raskaana), semmonen metrin vyötärönympärys... Niin millaisilla vaatteilla saisi piilotettua sen mahan isouden?

A-linjaisilla laskeutuvilla tunikoilla (ei empire) jonka päällä esimerkiksi lyhyt suora neuletakki?

Vaate joka kuitenkin istuu olkapäiltä ettei tule teltta-fiilistä

Vierailija
2/4 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisuleikkaus tekee optisen harhan kunhan ei valitse liian pientä vaatetta eikä kiristä vyötä liian kireälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttämään korsettia. 

Vierailija
4/4 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös omppuvartalo vaikka olen hoikka. Yläosani ovat useimmiten isoja, läpikuultavia avokaulaisia toppeja, alla hihaton alustoppi joka saa rauhassa näkyä. Alaosaksi laitan aina kapeat housut ja useimmiten korot koska minulla on kapea lantio ja vauvakirahvijalat joita haluan esitellä mieluummin kuin mahapömppääni.  :)

French Connectionilla on hyviä ohuita ja paksuja neuleita. 

Mekoista suosin 20- luvun fläpperityyliä joka paljastaa olkapäät ja sääret mutta muuten laskeutuu ja liikkuu joulukuusimallisesti. 

Minulla on ihan kiva, siro kaula ja nätti hartia- alue, plus ne pitkät vauvakirahvijalat. Korostan niitä ja kätken keskivartalon hulmuaviin kankaisiin. Katso, mitä itse haluat korostaa ja panosta niihin. 

Hyvät rintsikat ja hyvä tukkamalli auttavat paljon, roikkuva puolipitkä polkka vaan vetää katsetta alaspäin. Muotoilevat alusvaatteet ovat tuskallisia, mutta arkikäytössä napakat sukkikset jotka ylttävät melkein tisseihin auttavat pitämään pahimmat löllöt kurissa keskivartalolla.