Oletko jotenkin sisustanut kotiasi kevääseen/kesään?
Jos, niin miten? Mitä värejä, juttuja esim.olohuoneessa? Verhot, sohvatyynyt jne?
Kommentit (7)
Meinasin pestä ikkunat. Lasketaanko se?
Joo, vein joulukoristeet ullakolle. Kesä tulkoon!
Pesin ikkunat. Ja käänsin kaksipuolisesta mustavalkomatosta valkeamman puolen esiin.
Minä olen. Pidän sisustelusta, on mun harrastukseni. Nyt keväällä olen laittanut muutaman haalean vaaleanpunaisen tyynyn sohvalle vihreiden ja harmaiden seuraksi (eivät uusia siis, otettu vaan tauon jälkeen käyttöön). Lisäksi hankin viherkasveja. Sisustusasetelmiakin olen muuttanut keväisiin sävyihin, vaaleampaa, valoisampaa. Kodin ilmeeseen saa helposti vaihtelua. Jos jotain uutta kaipaan (esim. kynttilänjalkaa, maljakkoa), niin kierrän kirppiksillä ensin. Mun sisusteluni ei siis vaadi euroja juurikaan. Ai niin, ostin eurolla kirpparilta ihanan simpukka-amppelin! Sen aion laittaa keittiöön, kunhan rönsylilja antaa uuden alun.
Siivoan huolellisemmin, pölyt yms., vaihdan torkkupeiton pussilakanan, kesällä pesen matot ja ikkunat jos ne tarvitsevat oesua.
En harrasta sisustamista. Nämä tyynyt ja verhot teetettiin, kun muutettiin taloon 11 vuotta sitten. Olen edelleen tyytyväinen. Tällaiselle ei-sisustusintoilijalle tuo teettäminen ei ollut kallista. Ovat ajattomat ja hyvälaatuiset.