Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kauniin riipaisevaa miten Danny puhui Erikasta.
Minusta on upeaa, miten Danny suhtautuu elämään. Realistisesti, mutta kauniisti. Hän ja Erika kohtaavat muutamaksi vuodeksi, kumpikin on aivan eri vaiheissa elämää, mutta siitäkin voi syntyä jotain hyvin kaunista. Mietin tässä, että monellä meistä olisi oppimista tuosta Dannyn tavasta puhua muista ihmisistä, kauniisti ja kunnioittaen.
Danny puhuu niin kauniisti ja kunnioittavasti muista ihmisistä ja kertoo rehellisesti myös omasta elämästään, arvostan häntä.
Terhin veto hieno, eka mistä meni kylmät väreet
Vierailija kirjoitti:
Mikä Terhin käytöksessä on muka sellaista, että piti kotiin lähettää?
No tää on hei vasta ensimmäinen päivä....eiköhän ne tuntemukset ehdi tuosta kehittyä.
Hieno tuo Kokkosen kappaleen sähkökitara vaikka laulu itsessään on tuntematon ja pitkäveteinen.
ei ole tuollasia dannyn kaltaisia miehiä oikein enää
Terhi juuri todisti olevansa huippulahjakas tulkitsija. Mikä heleä ja kaunis lauluääni hänellä onkaan. Dannylla silmä kostui.
Aivan loistava upean herkkä tulkinta! Tähän asti kovin veto. Bravo!
Terhi laulaa hyvin. En tajua vielä, miksi lähetettiin kotiin
Terhikin on ikääntynyt kuten me kaikki jos elää saamme - näyttää silti hyvältä ikäisekseen ja lalulaa paremmin mitä olen vaikka minä luullut.. :D
Mulle tulee Dannysta jotenkin mieleen vanha Axl Rose. Silmistä :D
Apua, ihokarvat nousi pystyyn ja vesi silmiin, Terhi oli ihana!
Minusta Terhi näyttää että olisi romahtamassa henkisesti, mutta tosi kauniisti laulaa.
Ultra Bran huutohoilotuksessa häviää täysin Terhin upea ääni.
1955 kirjoitti:
Annetaan Dannyn olla Danny tänä päivänä hiuksineen kaikkineen.. :)
Samaa mieltä.
hmm, joskus laulajatkin osasivat laulaa, terhi taitaa olla tullut siltä ajalta aikakoneella