Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Parasta kuultavaa on ollut Dannyn kertomukset ulkomaan esityksistä. OIkein manageerattuna hänellä olisi voinut olla kova ura ulkomailla 60-70 luvuilla.
Laulu- ja esiintymistaito olisi riittänyt puhumattakaan nuoruuden aikaisesta karismastaan. SUomen mittakaavalla tosi kova kaveri, hatunnosto!
Ehkä oli hyvä ettei tosta tehty mitään sellaista surkeaa balladia, vaan letkeä juttu.
Katsomani jälkeen en voi todellakaan käsittää, että Terhi Kokkonen on kehittänyt jonkinlaisia salaliittoteorioita ja halunnut porukasta pois.
Outoa. Omituista. Ihan kivahan tuolla näyttää kaikilla olevan.
No, kuunnellaan Terhin veto...
Onko Danny kaksikielinen?
On, hänhän itse kertoi käyneensä ruotsinkielistä koulua.
Danny on kyllä herttaisen oloinen pappa. Vaan ei silti mikään höppänä.
En tiedä miksi Arttu minua ällöttää - yleensä ihmiset eivät - ja yritän nyt päästä pois tunteesta katsomalla tätä.. mutta en oikein tiedä. Näin ei saisi olla - ehkä joku rintamaitojuttu jostain jäänyt mieleen.. Vaikea on kääntää omaa ajattelua hänen suhteensa vaikka olen ajatellut että itse minä ajattelen väärin ja mitä väliä yleensäkään..
Moukat naisartistit keskeyttää Dannyn jo toistamiseen. "Naisilla on niin hyvät käytöstavat jne"
Vierailija kirjoitti:
Miten muka normaali ikääntyminen näyttää joidenkin mielestä alkoholismilta?
Yksi hyvä tuntomerkki juopolle on se että noi tykkää puhua aina maanantaina siitä miten paljon muut joivat viikonloppuna. Ehkä siinä on vähän sama mekanismi että halutaan nähdä vanhoja juoppoja joka puolella kun peilissäkin toljottaa sellainen.
Danny puhuu todella kauniisti ja pieteetillä Armista.
Miten tuo Terhi Kokkonen on muuttunut noin paljon? Ei näytä samalta ihmiseltä.
Jotenkin kauniin riipaisevaa miten Danny puhui Erikasta.
Hieman outo ja tuntematon valinta Kokkoselta. Armilta ja Dannylta olisi löytynyt lukuisia tunnetumpiakin duoja. Kaiken sulle antaa tahtoisin esimerkiksi.
Ja minusta Sani näyttää hyyvältä ikäisekseen - ei miltään alkkikselta todellakaan - ja laulukin meni yhtä hyvin suunnilleen kuin Aikakoneen aikana - mikään fani en koskaan ole ollut - mutta mollaaminen syyttä tuntuu pahalta aina.
Mikä Terhin käytöksessä on muka sellaista, että piti kotiin lähettää?
danny valitsi duettoparikseen miran...
Ei kai Terhin käytöksessä mitään vikaa ollut. Sillä oli jotenkin vaan erilainen käsitys tuosta ohjelmasta tai jotain.
Aivan huikea versio Artulta ja Sanilta!