Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
821/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun ilme, kun Aki lauloi "haluan rakastaa kerran miestä"... 😅

Vierailija
822/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelenko vaan vai katsovatko Mira ja Sani Terhiä jotenkin vähän oudosti. Siis silleen tietäen, että he eivät ole lähelläkään yhtä kovia sanoittajia ja laulajia kuin Terhi ja vähän näreissään siitä vaikka yrittävätkin kovasti peittää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki Tykki vaikuttaa muuten ihan älyttömän mukavalta. On toki jumittunut tyyliltään jonnekin 2000-luvun alkuun ja on muutenkin hiukan melankolisehko, mutta tykkään hirmuisesti hänen huumoristaan ja lämpimästä tavasta huomioida muita.

Uskomatonta Aki Tykkiä! En ole ikinä välittänyt Uniklubista, mutta tämä versio saa ihon koko ajan kananlihalle.

Vierailija
824/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Tykki on tosi ammattitaitoinen laulajana.

Vierailija
825/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki Tykki vaikuttaa muuten ihan älyttömän mukavalta. On toki jumittunut tyyliltään jonnekin 2000-luvun alkuun ja on muutenkin hiukan melankolisehko, mutta tykkään hirmuisesti hänen huumoristaan ja lämpimästä tavasta huomioida muita.

Uskomatonta Aki Tykkiä! En ole ikinä välittänyt Uniklubista, mutta tämä versio saa ihon koko ajan kananlihalle.

Mitenkähän Uniklubi liittyy asiaan?

Vierailija
826/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen erittäin yllättynyt. Uniklubilla on paljon niitä "naukumisbiisejä", vaikka Tykkihän osaa laulaa ihan muutenkin. 

Vierailija
827/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole koskaan pitänyt spice girlsistä mutta terhi on kyllä ehdoton.

Vierailija
828/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelenko vaan vai katsovatko Mira ja Sani Terhiä jotenkin vähän oudosti. Siis silleen tietäen, että he eivät ole lähelläkään yhtä kovia sanoittajia ja laulajia kuin Terhi ja vähän näreissään siitä vaikka yrittävätkin kovasti peittää sen.

Taisitpa kuvitella. Ihan normaalit perusilmeensa oli molemmilla.

Typerää Terhin kyttäämistä ja joka asian liioittelua.

829/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hieno tuo Aki Tykin versio. Ja ihana keskusteluhetki Terhillä ja Akilla.

Vierailija
830/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kiinnostava jakso. Jotenkin yllättävää, että Terhi on aikanaan lähtenyt Kallion ilmaisutaidon lukiion, jos on ollut niin ujo ja introvertti tyyppi. Yllensähän sinne lähti ainakin meidän koulusta niitä räiskyvämpiä tyyppejä, joilla oli halu olla esillä. Toivottavasti Terhin päivän musiikilliset huiput tulevat tämäniltaisessa jaksossa, ei noissakaan sinänsä vikaa ollut, mutta jotain erityistä vau-efektiä vielä odottelen.

Itse itselleni vastaten, kyllähän sieltä tuli. Akin versio oli mahtava, kun se kasvoi biisin mittaan, kuin kertoen kasvullaan myös tarinan laulajan rohkaistumisesta. 

Terhi ja Aki ovat molemmat symppiksiä, saisivat ruveta seukkaamaan elleivät jo olisi varattuja :)

Vierailija
831/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen erittäin yllättynyt. Uniklubilla on paljon niitä "naukumisbiisejä", vaikka Tykkihän osaa laulaa ihan muutenkin. 

AUTS!!! Siis anteeksi, Happoradio ;D Siis ihan hirveä kämmi. Nauran ja häpeän kommentilleni jo nyt. Nyt pitää varmaan kuunnella koko tuotantoa.

Vierailija
832/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki mainittu, torilla tavataan

Vierailija
833/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Akin tunteikkaasta esityksestä Valmis-kappaleesta. Samalla upea osoitus myös Terhin sanoittajantaidoista.

Vierailija
834/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi täällä Terhiä "lämpimäksi" ihmiseksi. En kyllä ymmärrä. MInusta tuo nainen on kylmin ja kalsein tapaus mitä tuossa ohjelmassa on ikinä ollut.

Vierailija
835/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on kyllä tän kauden paras.

Vierailija
836/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuneen oloinen tuo Terhi puhuessaan.

Vierailija
837/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt se haaska joka kysyy, että näkyukö tässä jotain eroa tunnelmassa eiliseen jaksoon?

Minusta tunnelma vaikuttaa kivalta.

Vierailija
838/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone Nikulan sääntö numero yksi Idols-karsintoihin osallistuville: "älä yritä laulaa Uniklubia."

Vierailija
839/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny <3

Vierailija
840/1244 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt se haaska joka kysyy, että näkyukö tässä jotain eroa tunnelmassa eiliseen jaksoon?

Minusta tunnelma vaikuttaa kivalta.

Minusta Terhi vaikuttaa päihtyneeltä tässä illallisella.