Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aivan hirveää kuraa tää kausi. En käsitä tuota Sania, hirveät puheet, joita Wiskari komppaa. Lounaspöydässä ei synny mitään oikeaa keskustelua, jengi ei jotenkin lämpene toisilleen yhtään. Happoradio-jätkä istuu pipo silmillä, Mira Luoti ei sano mitään, Terhiä ei voisi vähempää kiinnostaa, Kasmir puhuu ihan diipadaapaa, Danny sanoo väliin jonkun vähän täysipäisemmän kommentin. Sanin ja Wiskarin jutut ja eleet ihan kuvottavia. Ja sit tätä ns. puheosuutta suurin osa ohjelmasta. Kaikkien aikojen huonoin casting. Keitä seuraavaksi, Mega-Paula ja Tuksu? Kun Simo Salminenkin on jo kuollut.
Hyvin kuvailtu. :D
Kauhulla odotan Sanin ja Wiskarin päivää. Saavat olla äänessä ja kertoa tarinoitaan ihan luvan kanssa.
Itselläni on elävä muistikuva muinaiselta MoonTVltä. Terhi Kokkonen sönkötti ympäripäissään Vallu Valpion kanssa jossain festareilla. En oikein usko että tämä "huono huumori" on hänelle aivan uusi asia.
Hän on ihan samassa asemassa kuin nuo muutkin osallistujat. On maksettu osallistumispalkkio ja levy-yhtiö on kannustanut osallistumaan ohjelmaan. Kaikki nuo havittelevat taloudellista hyötyä ja näkyvyyttä tuosta ohjelmasta.
Voisiko olla että tuotantotiimi on kiusannut Terhiä? Tulee vaan jostain syystä mieleen. Terhi on jotenkin erikoinen tyyppi, herättää ristiriitaisia tunteita, hän voisi helposti joutua kiusatuksi. Hänessä on tavallaan jotain kadehdittavaa mutta tavallaan hän myös ärsyttää. Hänestä saa ristiriitaisia signaaleja, ei ehkä käyttäydy ihan aidosti ja luonnollisesti ( ei ehkä osaa?). Juuri tuollainen ihminen joutuu kiusaamisen uhriksi. Ja se, että tuotanto saa levitellä juoruja hänen mielenterveydestään on ennenkuulumatonta. Nostaisin itse varmaan aikamoisen haloon, jos se on keksittyä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se olikin niin, että Terhi vain ei kestänyt, sofistikoitunut kun on tätä jengiä, ja ilmoitti että riittää. Tuotanto sitten keksi, että he laittoivat Terhin pihalle, ettei porukat loukkaannu?
Tuohan nyt olis sitä diivailua pahimmillaan "olen paljon parempi kuin noi muut, ei pysty olee täällä". Todellakin toivon ja uskonkin, että Terhi ei tuollainen ole.
Hämmennyn kun nyt vasta katson tätä - Terhi Kokkosta en ole pitänyt kummoisenakaan laulajana, mutta täytyy sanoa että tässä toisessa jaksossa piti ihan tarkistaa omaa asennetta.. Hieno hyvä esitys..
Varnaankin perusteetonta vaan jostain silti kumpuavaa Arttu-ällötystäni pyrin täällä purkamaan ja löytämään sen hyvän mitä muut näkevät - ei nyt ärsyttänyt vaan ei kohonnutkaan mikään.. Ehkä vähän tasaantui - silti voin aina miettiä miten joku vielä vaikuttaa näin voimakkaasti vaikka negatiivisestikin? :)
Hienoa tuo Kasimirin perhekeskeisyys - onnellista että ihmisellä on onnellinen lapsuus..
Danny olisi tarvinnut kyllä Tapani Kansan kyllä kimppaan kun tolkullista tarinaa kun tullut ihan toisella tavalla.Eniten ehkä Terhin kanssa älyllisesti yhteistä toisin kuin nuo luolamiesten mutta varmaan arkikonservatiivisuus ja isänmaa arvot ärsyttävät punavihreä kuplaa.
1955 kirjoitti:
Hienoa tuo Kasimirin perhekeskeisyys - onnellista että ihmisellä on onnellinen lapsuus..
Se on hienoa, mutta tällaisista tulee harvemmin suuria taiteilijoita.
Ihan tylsä kausi ei meinaa jaksaa katsoa taitaa eka kausi nyt olla mikä jää katsomatta
Todella huono laulaja tuo Mira Luoti. Ja äänensävy ihan 12 tusinassa.
Nyt tiedetään kumpi PMMP:stä oli se ykkönen...
aika tylsä oli tuo Miran "huonoa seuraa" -veto.
Terhi ainakin näyttää hirmuisen laihalta. Tuo jänteet näkyvissä-look ei tuo mielikuvaa siitä että ihminen voisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vesala ei ole hääppönen laulaja joten mira on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Aina se on tiedetty, että Paula Vesala oli se taiteellinen ydin ja parempi laulaja. (Ja tietysti sävellyksessä taikuuden loi Jori Sjöroos)
Danny on tuolla ainoa joka oikeasti ansaitsee paikkansa. Muut on ihan tusinatavaraa. Hävettää suorastaan katsoa kun parin mitättömän artistivuoden jälkeen joku Kasmir-Thomas leijuu ”hiteillään” vs. Dannyn ura...
Mira ei ole laulaja.
Kelpasi pomppimaan lavalle PMMP:n aikana, mutta taidot ei riitä soolouraan.
Anteeksi, unohdin vielä Paula Koivusienen.