Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny on kyllä herttaisen oloinen pappa. Vaan ei silti mikään höppänä.
Niin, kun kaikki vanhat ihmiset on ihan höppänöitä?😂 Hän on vähän päälle 70.
Danny täyttää 76v syyskuussa. Mutta ei ole höppänä ja vaikuttaa nuoremmalta.
Jotenkin iätön vaikka kurttuja tullut totta kai. Charmikas.
Miksi Terhi siis lähti? En ole lukenut Terhin omaa tilitystä Hesarista, voisiko joku tiivistää?
Minusta tuotanto teki kyllä suuren mogan, Terhi lauloi kuin enkeli, heittämällä paras noista kaikista.
Mitä sitten jos on vähän sulkeutunut? Miksei tuotanto hoitanut sinne psykologia selvittämään tilannetta,
miksi piti antaa potkut Terhille? En ymmärrä. Hyvä ohjelma pilattu, nuo jäljelle jääneet ovat tylsää katsottavaa, ilmeettömiä kaikki siinä ruokapöydässä, ja kenelläkään ei mitään mielenkiintoista sanottavaa paitsi Dannyllä.
Iso miinus tuotannolle, kovan mogan tekivät. Eikö Terhi mene myöskään live-konsertteihin?
Onko Terhi vielä seuraavassa jaksossa? Tietääkö kukaan? Lopetan katsomisen heti kun Terhi lähtee. Ainoa musikaalinen ihminen tuolla. (Dannyn lisäksi)
Vierailija kirjoitti:
Onko Terhi vielä seuraavassa jaksossa? Tietääkö kukaan? Lopetan katsomisen heti kun Terhi lähtee. Ainoa musikaalinen ihminen tuolla. (Dannyn lisäksi)
Melkein loppuun asti on. Olikohan 5 päivää.
Terhustä näkee, että on tosi jännittynyt koko ajan.
T: Toinen jännittäjä
Sanin puheääni on kuin Anu Sinisalolla 😂 Olin keittiössä, kun ohjelma alkoi, ja piti ihan juosta katsomaan, mitä Anu S. ohjelmassa tekee. Kuunnelkaapa tarkkaan.
Danny todella kuunteli lauluja ja esiintyjiä . Oli tarkkaavainen ja hyvän muusikon tapaan löysi niistä paljon eri vivahteita. Danny niin paras!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Aki Tykki riisunut milloinkaan pipoaan?
Onko Guns N’ Rosesin Slash riisunut milloinkaan hattuaan??
-vähän ihme kysymys, kun puhutaan henkilökohtaisesta tavaramerkistä.
On riisunut.
Voisin kuvitella, että sopimuksessa on kohta, jossa lukee, että terhin on vähän niin kuin pakko mennä livekonsertteihin, jos sellaisia järjestetään. Mutta eikös niitä ole ollut vain jouluna sen Suomi-kauden jälkeen? Onko tän kevätkauden jälkeen edes mitään konserttia?
Myönnän että eilen illalla katsoessani Artun versiota Sanin kera tahdon olla sulle hyvin hellä kappaleesta en pitänyt siitä,mutta nyt uusintaa katsoessani kyynel tuli silmäkulmaan ja pidin siitä.Vaatii ehkä vielä muutaman kuuntelukerran ja sisäistää se,että laulu tuotiin tähän päivään.Onneksi kuitenkin Arttu käsitteli hyvin biisiä eikä joku räppäri pilannu sitä omilla uusilla sanoillaan.Plussaa myös siitä että otti Sanin siihen koska Sani on hyvä rakkausduoissa.
Kyllä tuon näkee sokeakin, että Terhi on väärässä porukassa ja siksi se varmaan hajosi siellä. Ei vaan kohtaa kemiat tai maailmat. Danny tosin on laaja-alainen ja fiksu.
Miten saa noin hyvän ihon kuin Mira Luodilla?
Sanin ääni oli järkyttävän paljon muuttunut. Kapakkalaulajalta kuulostaa nyt.
Arttu Wiskari muistuttaa lauantaimakkaraa.
Terhin Me Vain Spotifysta kuulokkeissa. Tulee mieleen, kun ajattelin, että Vesalan Vain Elämää-vedot olivat aivan liian hyviä Vain Elämää-biiseiksi. No tämä on parempi kuin Vesalan kaikki biisit yhteensä.
En ole katsonut aiempia kausia enkä aikonut katsoa tätäkään mutta kun hetken aikaa kuuntelin Dannya,niin pakkohan se on seuraavakin jakso nähdä.Joistakin haastatteluista olen saanut kuvan hänestä hieman laskelmoivana liikemiehenä.Eilisessä jaksossa hänestä huokunut lämpö ja sydämensivistys hurmasi minut täysin.
Ja Terhin tulkinta oli aivan ihana.Odotan myös innolla Akin päivää.
Mira ihanan iloinen ja valoisa Paulaan verrattuna.
Tullaankohan Live-konserttia mainostamaan silltä, että "kuule Terhin ohjelmassa esittämätön biisi". Nehän kuitenkin on valmiiksi tehty.
En ihmettele, ettei Terhi viihtynyt tuolla, kun juttujen taso (aamupalalla) on tasoa likaiset munat, perseen huljutus ja kondomien niksipirkka-vinkit. Rääväsuisimmat taitaa olla Arttu ja viskibasso-Sani. Välillä tulee vähän juntti fiilis näistä muutamista. Onneksi sentään Danny tuo arvokkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää jatkuu taas syksyllä 2018 yhdeksännellä tuotantokaudella. Voisiko siihen kauteen tulla vaikka Elli Haloo, Pikku G, Pyhimys, Pate Mustajärvi, Jonna Tervomaa, Olavi Uusivirta ja Aste.
Ei todellakaan kolmea räppäriä samalle kaudelle! Ensi kauden kiintiöräppäri on sitä paitsi jo kerrottu, se on juurikin tuo Pyhimys. Itse olisin toivonut Tommy Lindgreniä, Paperi-T:tä, Asaa tai Mariskaa. Ja siis vain räpäyttäjä per kausi.
Pakotettiinko se Terhi lähtemään vai lähtikö hän omasta tahdostaan?
Oon ihan sekaisin kun välillä puhutaan, että Terhi itse kehitteli jotain salaliittoteorioita ja välillä puhutaan, että tuotantoyhtiö pakotti hänet lähtemään.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/vain-elamaa-ohjelman…