Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Terhi Kokkonen;
Vaikka tää tyyppi olis ollut täysin mykkä koko ajan, mutta laulaa näin????
Mikä!!!Mikä Oli se syy, että kausi jäi kesken? Katson Ruutu + Kasmirin päivää... Aivan mieletön on tuo Terhi Kokkonen. MIllään kaudella ei ole ollut tuollaista laulajaa.
Ja minä olin valmis tuomitsemaan, koska en tykkää tyypistä.. Olin väärässä tässä.
Markkinointi teki tehtävänsä, nyt alkoi kiinnostaa, että koska Terhi sitten tippuu... jos tippuu. Kaksi parasta esitystä tähän mennessä.
No onpas siellä nyt pimeää, kuinkahan näkivät kuvata, jos ei suomessa kerta onnistunut?
Hieno toi Terhin versio Me vain biisistä. Biisi kertoo salarakkaudesta, rakkaudesta ns. toiseen mieheen/naiseen, mut on silti kaunis. Harvinaisuus.
Dannyn ja Miran duetto:
https://www.ruutu.fi/video/3227424
Minusta Dannysta kertoo paljon sekin, että vierailee Liisan luona Mauritzbergin linnassa usein, ja on tutustunut Liisan miesystävään. Liisa ja miesystävä käyvät kesäisin Dannyn järjestämissa rapujuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös Nykänen ole jo ollut tässä formaatissa mukana??
Sulla on siis se ajatus että Matin musikaaliset kyvyt riittäisivät muiden muusikoiden/laulajien biisien esittämiseen sillä tasolla että ne soisiva mmt Spotifyissa ja radiossa ? 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös Nykänen ole jo ollut tässä formaatissa mukana??
KVG, -eli vastaan itselleni.
Olikin mukana Supertähdet sarjassa.
Sori siitä, mutta Matti oli siinä sarjassa tosi hyvä. Oikeastaan vähän Dannyyn verrattava vanha stara, jonka puhuessa nuoremmat hiljeni.
Sen oletin ilman muuta kuulevani.. :) Nämä toiveeni olivatkin pääosin niin aikaisia että oletin etteivät ehkä kuulu..
Oispa Vain Elämää musiikkiohjelma, sellainen, mitä Terhi luuli sen olevan. Katsoisin kaikki jaksot, jos yksikään noista muista olisi lähellekään yhtä musikaalinen kuin Terhi.
Tärkeintä tämäntyylisessä ohjelmassa olisi mielestäni liikuttua musiikista, jos jostain siis on pakko liikuttua, ei mistään artistin henkilökohtaisista ongelmista. Nyt tää on tosi-tv:tä ja huonosti leikattuja ja päälleliimattuja hymy-/itkunaamoja. Ja suurin osa biiseistä kuulostaa Mallorcan rantabaarien renkutuksilta.
Vierailija kirjoitti:
No onpas siellä nyt pimeää, kuinkahan näkivät kuvata, jos ei suomessa kerta onnistunut?
Totta kai illalla on tuolla pimeää. Tuolla on tarkat kuvausaikataulut ja tod.näk siihen aikaan kun tuolla päästään kuvaamaan iltapäiväaktiviiteetteja on Suomen iltapäivässä keskitalvella jo lähes pilkkopimeää.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä aloitus OFFICIAL??
-muute en osallistu-
Näyttäs olevan! 👍🏼 Ap
Nuoresta Dannysta tulee aina mieleen Eicca Toppinen.
Se OFFICIAL pitää laittaa jo avauksen OTSIKKOON! Nyt voi joku nokittaa vielä.
Hasta manana, Rebecca - ei voi kehua suomalaista sanoitusta vaan varmaankin vetää vertoja alkuperäisellekin? :D Silti jotain siinä kuten Hiljaisessa kitarassakin, muutakin kuin oma varhaisnuoruus? :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Aki Tykki riisunut milloinkaan pipoaan?
Onko Guns N’ Rosesin Slash riisunut milloinkaan hattuaan??
-vähän ihme kysymys, kun puhutaan henkilökohtaisesta tavaramerkistä.
Ei ihme, että Kokkonen sai lähteä, hänen rinnallaan nuo muut näyttävät aivan toisen luokan tähdenlennoilta. Terhi olisi kuulunut aiempiin laadukkaampiin kausiin. Aivan upea tulkinta Terhiltä ja ainoa, josta Danny myös herkistyi.
Vierailija kirjoitti:
Oispa Vain Elämää musiikkiohjelma, sellainen, mitä Terhi luuli sen olevan. Katsoisin kaikki jaksot, jos yksikään noista muista olisi lähellekään yhtä musikaalinen kuin Terhi.
Tärkeintä tämäntyylisessä ohjelmassa olisi mielestäni liikuttua musiikista, jos jostain siis on pakko liikuttua, ei mistään artistin henkilökohtaisista ongelmista. Nyt tää on tosi-tv:tä ja huonosti leikattuja ja päälleliimattuja hymy-/itkunaamoja. Ja suurin osa biiseistä kuulostaa Mallorcan rantabaarien renkutuksilta.
Mutta muut osallistujathan ovat sanoneet, että ei heitä mitenkään painostettu avautumaan jostain muusta kuin musiikista. Minusta tässäkin jaksossa puhuttiin paljon musiikista, sen esittämisestä ja siihen liittyvistä jutuista. Danny esim. puhui paljon urastaan ja siitä, kuinka on auttanut muita artisteja ja esiintyjiä eteenpäin ja työllistänyt heitä Danny-show'ssaan ja D-tuotannossa. Ne, jotka tekevät omia biisejä, voivat kertoa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Danny on kyllä herttaisen oloinen pappa. Vaan ei silti mikään höppänä.
Niin, kun kaikki vanhat ihmiset on ihan höppänöitä?😂 Hän on vähän päälle 70.
1955 kirjoitti:
Hasta manana, Rebecca - ei voi kehua suomalaista sanoitusta vaan varmaankin vetää vertoja alkuperäisellekin? :D Silti jotain siinä kuten Hiljaisessa kitarassakin, muutakin kuin oma varhaisnuoruus? :)
Rebecca ja Hiljainen kitara ovat upeita biisejä kaikin tavoin. Tässä myös yksi hieno laulu Dannyltä, Pieni sana:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä aloitus OFFICIAL??
-muute en osallistu-Näyttäs olevan! 👍🏼 Ap
No joo, -kyllähän mä olen osallistunutkin :D
Naisvaltaisella palstalla haukutaan eniten naisartisteja. "Me ollaan niin empaattisii ja silleen!"