Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
221/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitvit Kasmir?! Tää on ihan pilalle paskottu!

Kasmir on tämän kauden biisien modernistaja. Muilta en odottais sen suhteen niin isoja.

Vierailija
222/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Danny nyt puhuu Armista kauniisti. Olisipa aikoinaan myös kohdellut niin, siis silloin kun Armi vielä eli.

Sinä tai kukaan muukaan ei tiedä miten kohteli joten nämä kommentit on typeriä. siinäkin suhteessa oli kaksi ihmistä. Nyt Armista tehdään aina uhria. Hänkin teki omia valintoja elämässään.

Hyvä Kasmir!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi kuulostaa robinilta noin paljon, onko toi ottanut vahingossa robinin jättämän mikrofonin.

Autotune...

Vierailija
224/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep kauniisti puhuu liisasta ja armista, mutta kaunista ei se kohtelu ollut heidän ollessa elossa.

Ihmiset tekee virheitä ja varmasti nyt vanhempana näkee ko. tapahtumatkin vähän eri vinkkelistä kuin aikoinaan. Jos miettii sitä suosiota ja pyöritystä, jonka nuori mies sai osakseen, niin itse ainakin ymmärrän tekojensa syyt, vaikken niitä hyväksykään. Luulen, että menneiden suhteiden tarkastelu voi tehdä Dannylle kipeää, ja siksi kommentoi että rakkauslaulut on hänelle tapa näyttää, että välittää toisesta.

Vierailija
225/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir kuulostaa miespuoliselta Almalta.

Vierailija
226/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurannut Kasmiria, mutta toi vetohan oli aivan  huikea!

Vierailija
227/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurannut Kasmiria, mutta toi vetohan oli aivan  huikea!

Kesähittihän se siellä😎

Vierailija
228/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Sani on tosi kulahtanut mutta se ei itse tajua sitä

Olen Sanin ikäinen mies ja tykännyt aikanaan tuoreeltaan silloisista hiteistä ja nähnyt hänet joskus livenäkin keikan jälkeen, ja ihan yllätyin, miten pirteä ja vetävän näköinen hän on nyt edelleen ohjelmassa. Seukkaisin!

Vierailija
229/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi näyttää noita duettoja kunnolla??

Vierailija
230/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep kauniisti puhuu liisasta ja armista, mutta kaunista ei se kohtelu ollut heidän ollessa elossa.

Sen tarinan todellisen laidan tietävät vain Armi ja Danny. 

No, ei liene vaikea päätellä, miksi Armi päätyi alkoholistiksi.

Alkoholistiksi päädytään omien valintojen kautta. Kukaan muu ei korkkaa ja kallista pulloa kuin sinä itse. Mutta tyypillisesti ajatellaan näköjään vieläkin että muut ihmiset aiheuttavat alkoholistin juomisen

Vierailija
231/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesta tuota Dannyn tukkaa, muistuttaa Trumpin tyyliä.

Välillä mä katson, että istuuko siellä taas Nykäsen Matti:D

Koskakohan muuten Matti kutsutaan tähän ohjelmaan ”artistiksi”? 😂

Samaan kauteen sitten ainakin Tauski ja Tuksu!

Tauskin haluaisin todellakin mukaan, hänellä on kuitenkin valtava määrä hienoja biisejä, samoin odotan Anita Hirvosta ja Kake Randelinia ohjelmaan, Tuksulla ei siellä olisi mitään tekemistä, mutta hänet kai oli vitsinä mainittukin.

Vierailija
232/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Danny, et ollut nuoruuteni suurimpia idoleita mutta merkittävä silloinkin aina silti jo - oli hienoa nähdä että uskalsit olla ikäisesi näköisenä ohjelmassa eikä sinun tarvinnut tekeytyä millään lailla.. saatoit olla ihan oma itsesi edelleenkin.  Seitsemän kertaa seitsemän ei ollut toiveideni kärkipäässä eivätkä ihan muutkaan toteutuneet - silti hieno ilta tämän ohjelman puitteissa.

Vierailija
233/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi kuulostaa robinilta noin paljon, onko toi ottanut vahingossa robinin jättämän mikrofonin.

Kasmirilta ja Robinilta on olemassa duettobiisi. Kuuleman mukaan kaikki eivät ole huomanneet laulajan vaihtuvan siinä.

Vierailija
234/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir näyttää ujostelevalta nelivitoselta esiintyessään. 45 siis sopiva biisin nimi.

Vierailija
235/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi päivän ylivoimaisesti paras ja tunteikkain. I rest my case.

Vierailija
236/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tulee vielä väittämään, että Vuokko Hovatta on noista kahdesta se parempi ja lahjakkaampi laulaja? Muistan kun tästä oli kauheaa vääntöä siinä Terhin haukkumisketjussa.

Vierailija
237/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1956 kirjoitti:

1955 kirjoitti:

Jos toivoa voisi niin Rebecca, Hiljainen kitara ja vaikka Se eikö todista että muutuin, nämä vielä? :)

"Laredon kaupunkiin kerran - tuli ratsain niin hiljainen mies..."  ♪♪

Itse olisin halunnut kuulla Tuuliviiri vallaton... ti-dii-ti-dii-ti-dii-di-dii...♪♪

Vierailija
238/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir on kyllä niin turha artisti ettei toista.

Vierailija
239/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös Nykänen ole jo ollut tässä formaatissa mukana??

Vierailija
240/1244 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tekee virheitä ja varmasti nyt vanhempana näkee ko. tapahtumatkin vähän eri vinkkelistä kuin aikoinaan. Jos miettii sitä suosiota ja pyöritystä, jonka nuori mies sai osakseen, niin itse ainakin ymmärrän tekojensa syyt, vaikken niitä hyväksykään. Luulen, että menneiden suhteiden tarkastelu voi tehdä Dannylle kipeää, ja siksi kommentoi että rakkauslaulut on hänelle tapa näyttää, että välittää toisesta.

Eipä nuo kommentoijatkaan puhu tai toimi samalla tavalla yli 7-kymppisenä kuin nyt. En ole itsekään enää samanlainen naiivi tyyppi näin 60+ ikäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä