Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Aikakoneella oli ainakin useita hyviä biisejä, siihen aikaan (90-luvulla) melkein kaikki suomalaiset pop-nimet olivat vaan yhden hitin, yhden idean ihmeitä. Mutta saa nyt nähdä, millä tavalla sen musiikki on kestänyt aikaa.
Mitä ihmettä Aki Tykki siellä tekee? Petyin. Luulin että hänellä sen verran itsekunnioitusta ettei menisi. Muut porukasta nyt tekee rahasta mitä vaan. Ja pitihän Miranki päästä kun kerta Paulakin.
Onko tämä virallinen VE 2018 ketju?
Dannyn ja Sanin päivää odotan eniten.
Toi Sani on tosi kulahtanut mutta se ei itse tajua sitä
Ei ole kovia odotuksia tältä kaudelta. Vähän tylsän oloinen sakki.
Ihan Sani olisi ollut kauheassa darrassa tai humalassa.
Olin teini ikäinen kun aikakone oli huipulla ja siksi Sanun päivää odotan eniten.
sanilla on kuulkaa tosi nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Toi Sani on tosi kulahtanut mutta se ei itse tajua sitä
Häh??? Hän on 46-vuotias ja mielestäni todella ikäistään nuoremman näköinen.
Jotain rajaa nyt sentään.
Sani on kyllä todella ysäriltä päivää. Näyttää ja kuulostaa vähän siltä, että kuppi maistuisi - onko kellään tietoa, pitääkö vaikutelma paikkansa?
Miksi ihmeessä tätä piti lähtä kuvaamaan ulkomaille?
Onko tämä aloitus OFFICIAL??
-muute en osallistu-
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä aloitus OFFICIAL??
-muute en osallistu-
Osallistuit jo😜
Tarkkailen koko ajan tota Terhi Kokkosta
Hänen versioitaan...