Millaisia ihmisiä ovat vesimiehet? Kannattaako aloittaa seurustelua?
Olen kuullut, että eivät sovellu parisuhteisiin.
Kommentit (33)
Asun kahden kaverini kanssa, olemme kaikki vesimiehiä ja pohjimmiltamme kaikki aivan erilaisia ihmisiä. Itse olen herkästi innostuva, hellä ja uskomattoman toivoton romantikko. Alkoholia juon silloin tällöin. Toinen kämppiksistä impulsiivinen ja tulinen persoona, loistavaa seuraa hyvällä tuulella ollessaan. Hyvinkin päihteisiinmenevä. Toinen kämppis taas erittäin erakkoluonne, hiljainen ja vetäytyvä. Absolutisti.
Meillä yhteisiä kiinnostuksenkohteita "nörttijutut", kuten videopelit ja anime, ja taiteet (piirtäminen/valokuvaaminen/kirjoittaminen jne.) Kaikki me seurustelemme. Ota tästä nyt sitten selvää. Sanoisin, että älä usko/luota horoskooppeihin sokeasti.
Meistä minä N20, kämppikset M20 ja M22.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan sovellu, olen kartellut parisuhteita koko aikuiselämäni. Nuorena "seurustelin" pari kertaa, mutta en osannut niitäkään pitää minään vakavana sitoutumisena. Minusta on typerä ajatella että jonkun voisi omistaa, tai joku leikkii omistavansa minut.. naurettavaa draamailua.
Vesimies rakastaa vapautta, tämä on yksi asia mistä voi olla vapaa, eli ei elä parisuhteessa. Tunnen itseni heti kahlehdituksi, jos joku on liian iilimatona.Vesimiehelle sopii sellanen "parisuhde", missä tapaillaan silloin tällöin, mutta molemmilla on oma huusholli.
Jos vesimies pariutuu saman katon alle, yleensä vasta vanhemmalla iällä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Asun kahden kaverini kanssa, olemme kaikki vesimiehiä ja pohjimmiltamme kaikki aivan erilaisia ihmisiä. Itse olen herkästi innostuva, hellä ja uskomattoman toivoton romantikko. Alkoholia juon silloin tällöin. Toinen kämppiksistä impulsiivinen ja tulinen persoona, loistavaa seuraa hyvällä tuulella ollessaan. Hyvinkin päihteisiinmenevä. Toinen kämppis taas erittäin erakkoluonne, hiljainen ja vetäytyvä. Absolutisti.
Meillä yhteisiä kiinnostuksenkohteita "nörttijutut", kuten videopelit ja anime, ja taiteet (piirtäminen/valokuvaaminen/kirjoittaminen jne.) Kaikki me seurustelemme. Ota tästä nyt sitten selvää. Sanoisin, että älä usko/luota horoskooppeihin sokeasti.
Meistä minä N20, kämppikset M20 ja M22.
Harrastatteko kaksykköstä?
itsekeskeisiä, itsekkäitä, pyrkivät olemaan erikoisia, ei erityisen lämpimiä, ystävänä virkistäviä toisaalta väsyttäviä.
Eivät erityisen rehellisiä eikä suosittuja.
Koettavat vaikuttaa ilopillereiltä, mutta taipumusta masennukseen. tunneälyä on.
elementti: ilma
vesimies rakastaa vapautta, mitä se kellekin tarkottaa, osaa olla viileä ja kylmä jos ei välitä ihmisestä, voi lopettaa jonkun tuttavuuden kokonaan kuin seinään, pyyhkii sen vain kokonaan pois elämästään ja se on siinä, turha yrittää sen jälkeen ottaa yhteyttä, olet jo vesimiehelle kuollut.
mutta niistä keistä pitää, ei pelkää näyttää sitä, ystävät ja perhe.
hyvin huumorintajuinen, sarkasmin mestari, lempeä sydäminen, eläinrakas.
huonoja puolia on persous alkoholiin ja herkkuihin. kärsimättömyys.. saattaa tulistua sekunnissa, vaikka muuten olisi kuin viilipytty. omantienkulkija, ei ole kahta samanlaista vesimiestä,
ei ole kovin seksuaalinen olento, seksi on vesimiehelle vain suoritus, ei merkityksellinen nautintoa tuottava kokemus, johon hän koukkuun. Mieluummin vesimies on harjoittamatta seksiä kokonaan.
Kun vesimies kertoo mitä hän ajattelee, moni pitää hulluna. Mutta vesimies on vain aikaansa edellä tai näkee suuria kokonaisuuksia.
Eivät sovellu parisuhteeseen, ja useimmat ovat vähän omituisia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
vesimies pärjää erinomaisesti toisen vesimiehen kans. Vaaka on myös sopiva
Siinä on kaksi epäluotettavaa haihattelijaa yhdessä.
Lisämausteena vaa'an ilkeys, joka lievimmillään on kevyttä piikittelyä, pahimmillaan sydämetöntä julmuutta.
Pinnallisia molemmat, ja pitävät visusti omista eduistaan huolen.
Mä oon vesimies mut armoton tiedeuskovainen eli hömppäjutut ei kiinnosta. Eikä kyl horoskoopitkaan. En edes tiedä omien lasteni horoskooppimerkkejä kun ei kiinnosta.
Eli mitkäs horoskoopit on sitten niitä kivoja ja luotettavia ihmisiä ilman suuria luonnevammoja?:)
Vierailija kirjoitti:
Eli mitkäs horoskoopit on sitten niitä kivoja ja luotettavia ihmisiä ilman suuria luonnevammoja?:)
Periaatteessa kaikki muut paitsi vesimiehet. Paitsi tietenkin vaa'at on ihan mulkkuja.
Kannattaa tutkia teurastetun ja jumalille uhratun härän maksaa puolisokandidaatin sopivuuden varmistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Salaista kaksoiselämää vietti vesimieheni. Mut ehkei johtunut horoskoopista kuitenkaan. Äh, ei kannata kyl horoskoopin perusteella kumppania valita...
Jännä, exäni on vesimies ja oli kyllä suuren luokan palturin puhuja ja petturi. Valehteli ihan jatkuvalla syötöllä, ja oli muutenkin todella häilyvä ja epäluotettava luonteeltaan.
Jostain syystä horoskoopit pitävät paikkansa. En tiedä miksi.