Työpaikalla akka joka vahtii ihmisen ruokaa!
Kyttää syömistä, tarkkailee mitä ruokaa syödään.
Kommentit (7)
No hyvä että ihmisen. Ettei sentään eläimen
Vierailija kirjoitti:
Ja sä kyttäät akkaa.
No enhän kyttää. Kyllä sen piinaavan tuijotuksen tuntee kun se tulee sivusta, näkökentän laidalta. Inhottava syödä niin.
Mulla oli opiskelijaporukassa eräs poika, joka otti silmätikukseen minun syömiseni.
Istuttiin porukalla samassa pöydässä kanttiinissa, ja aina sain kuulla miten kamalan paljon syön!
En tiedä oliko tarkoitettu v-tuiluksi kun olin ja olen hoikka ja harrastan pitkän matkan juoksua. Syön terveellisesti ja tarpeeksi. Voi olla että se sohvaperunalle olisi sitten liikaa, minä kyllä kulutan kaikki!
Oli todella ärsyttävää kun yksi kyttäsi mitä lautasellani oli ja kailotti sitten kovaan ääneen kommentteja siitä. Muut saivat syödä rauhassa mitä tahtoivat. Minä en.
Anna kytätä anna kytätä.. Kyllä se häiritsee jos kytätään ja laitetaan huhuja liikkeelle, miten on bulimikko kun ei laiha (=normaalipainoinen, mutta ylipainoisten seassa laiheliini) voi syödä paljoa. Sitten itse vedetään muka salaattia ja kytätään pahasti. Inhottava syödä.
Joo nää ruokakyttääjät on kyllä *ittumaisia. Olis edes ruokatunti rauhallista, mut kun ei, kun kyttääjän pitää alkaa taas ihmettelemään sen yhden tyypin ruokia. Ei ole mukavaa muillakaan kuunnella, mutta huumorillahan se vaan joo...
Ja sä kyttäät akkaa.