Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sukupuolielimistä ei puhuta kunnolla?

nudemude
27.04.2018 |

Ja miksi ne elimet pitää peittää? Onko ne niin rumia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kohta tule muotiin laittaa sukuelinten kuvat esille instaan

Vierailija
2/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan. Maailma kaipaa turhien tabujen purkamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että ketjut aina poistetaan.

Vierailija
4/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa pippelisi kuvan tähän.

Vierailija
5/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, ettei moderaattori kestä edes keskustelua piurusta, vaikka normaalit lapset siinä kohtaa olisivat riemuissaan.

Vierailija
6/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uskonnot ovat pilanneet luonnollisuuden.

Vierailija
7/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääntöjä, niitä pitää olla.

Vierailija
8/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääntöjä, niitä pitää olla.

Tuo on vähän sama kuin toteaisi, että byrokratiaa pitää olla.

"Miksi?"

Jotta byrokratia voi kasvaa.

"Miksi?"

Jotta byrokratia riittää kattamaan kasvavan byrokratian tarpeet.

Vierailija
9/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi systeemi jos ketju poistettaisiin vasta kun ilmoituksia on tullut useampi kuin yksi? Tai en tiedä miten se oikeasti toimii.

Vierailija
10/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaapas. Ennen täällä sai ihan vapaasti keskustella niin miesten kuin naistenkin sukupuolielimistä, ja jopa linkittää kuvia ketjuihin. Vuonna 2011 palstalle vyöryi dysfunktionaalisten miesten joukko, jonka jälkeen keskustelua oli pakko alkaa moderoimaan tiukemmalla kädellä. Varmasti kaikki, jotka ovat palstailleet ennen tuota aikaa tietävät kyllä, mistä puhun.

Ongelma eivät ole miehet, vaan se, että äänekkäin osa heistä on moniongelmaisia. He yrittävät käsitellä ongelmansa purkamalla ne äiteihin, koska äidillehän sitä aina kiukutellaan.

Aiemminhan täällä ei juuri moderointia ollut ja yölläkin sai keskustella vapaasti.

Tämä on kyllä paras provo vähään aikaan ja ilmeisesti Maattorin tekemä.

Totuus on se, ettei täällä saa käsitellä normaaleja aiheita tai niitä aiheita mitkä ei ylläpitoa miellytä.

Sananvapautta on riistetty. Maattorilla on noussut valta hattuun. 

Vaikka tämä viesti poistetaan tulen aina takaisin, enkä lopeta taistelua Maattoria vastaan koskaan, ennen kuin tajuat väistyä ja tilallesi otetaan joku tolkunihminen.

Vaikka poistat minut kohta ja luulet pääseväsi minusta eroon, niin se ei enää onnistu ;)

Meitä kettuuntujia alkaa jo olemaan melko monta.

Vierailija
11/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaapas. Ennen täällä sai ihan vapaasti keskustella niin miesten kuin naistenkin sukupuolielimistä, ja jopa linkittää kuvia ketjuihin. Vuonna 2011 palstalle vyöryi dysfunktionaalisten miesten joukko, jonka jälkeen keskustelua oli pakko alkaa moderoimaan tiukemmalla kädellä. Varmasti kaikki, jotka ovat palstailleet ennen tuota aikaa tietävät kyllä, mistä puhun.

Ongelma eivät ole miehet, vaan se, että äänekkäin osa heistä on moniongelmaisia. He yrittävät käsitellä ongelmansa purkamalla ne äiteihin, koska äidillehän sitä aina kiukutellaan.

Aiemminhan täällä ei juuri moderointia ollut ja yölläkin sai keskustella vapaasti.

Erittäin asiaton viesti Moderaattorilta. =)

Vierailija
12/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on jo kauan ollut omat sivustonsa.

Vierailija
13/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fight for your rights kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä paras provo vähään aikaan ja ilmeisesti Maattorin tekemä.

Totuus on se, ettei täällä saa käsitellä normaaleja aiheita tai niitä aiheita mitkä ei ylläpitoa miellytä.

Sananvapautta on riistetty. Maattorilla on noussut valta hattuun. 

Vaikka tämä viesti poistetaan tulen aina takaisin, enkä lopeta taistelua Maattoria vastaan koskaan, ennen kuin tajuat väistyä ja tilallesi otetaan joku tolkunihminen.

Vaikka poistat minut kohta ja luulet pääseväsi minusta eroon, niin se ei enää onnistu ;)

Meitä kettuuntujia alkaa jo olemaan melko monta.

Mä en tiedä, keitä nuo sun maattorisi ovat, mutta jos itsekin olisit palstaillut täällä hieman kauemmin, olisit nähnyt sen muutoksen. Tietysti, jos itse harrastat asiattomien avausten tekemistä, viestejäsi poistetaan. Mutta palstan sensuuria on tiukennettu juuri siksi, että asiattomat viestit ovat lisääntyneet. Oli täällä aiemminkin todella paljon huonoa käytöstä, mutta nykyään täällä on todella paljon sellaista porukkaa, joka purkaisi palstan täyteen omia pakkomielteitään, jos avauksia ei poistettaisii.

Jos tuntuu, että ylläpidon toimet estävät sinua keskustelemasta, voithan aina mennä sellaiselle palstalle, jolla suvaitaan sen kaltaista keskustelua, jota sinä käyt. Tämähän on Vauva-lehden palsta, ja täällä keskustelee paljon äitejä, joten esim. naisvihamieliset avaukset eivät oikein tänne istu. Siksi itse ilmoittelenkin niitä asiattomiksi aina, kun niitä näen.

Toki sinun voi olla vaikeaa keskustella minun kanssani aiheesta, jos ainoa näkökantasi aiheeseen on se, että minä edustan ylläpitoa. Se ei ole oikein hedelmällinen tapa katsoa asioita. Jos haluat vaikuttaa jotenkin ylläpidon linjauksiin, voit kokeilla laittaa palautetta. Niin minäkin olen tehnyt, ja sen jälkeen moderaattorit alkoivatkin suhtautua tiukemmin naisvihamielisiin avauksiin. EN tietenkään osaa sanoa, oliko palautteellani oikeasti vaikutusta.

Vierailija
14/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin asiaton viesti Moderaattorilta. =)

Ymmärrät varmasti itsekin, että jos jumitat siihen ajatukseen, että vain moderaattoreilla voi olla mielipiteitä palstalle kirjoitetuista asiattomista aiheista, et voi päästä ajatuskulussasi eteenpäin.

Vierailija
15/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olen tehnyt, ja sen jälkeen moderaattorit alkoivatkin suhtautua tiukemmin naisvihamielisiin avauksiin. EN tietenkään osaa sanoa, oliko palautteellani oikeasti vaikutusta.

Minä olen antanut samasta asiasta palautetta! Tänne tosiaan tuli joku misogynistien vyöry ja palsta alkoi ahdistaa. Ehkä muutkin ovat antaneet vastaavaa palautetta ja siksi tuollaiset viestit siivotaan suhteellisen nopeasti.

Vierailija
16/16 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olen tehnyt, ja sen jälkeen moderaattorit alkoivatkin suhtautua tiukemmin naisvihamielisiin avauksiin. EN tietenkään osaa sanoa, oliko palautteellani oikeasti vaikutusta.

Minä olen antanut samasta asiasta palautetta! Tänne tosiaan tuli joku misogynistien vyöry ja palsta alkoi ahdistaa. Ehkä muutkin ovat antaneet vastaavaa palautetta ja siksi tuollaiset viestit siivotaan suhteellisen nopeasti.

Luulen näin. Ja olihan tässä vähän aikaa sitten se kyselykin, jossa pyydettiin palautetta palstasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi