Tommy Hellsten on tainnut erota
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden mukaan pitää matalaa profiilia uuden naisen suhteen. Ei ole eronnut.
varmaan joku vuoden vanha juttu?
Muutaman päivän takaa eli 24.4.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201804232200897382_vd.shtml
"Syksyn tullen Hellsten löysi rinnalleen naisystävän, Pernillan, josta kertoi myös julkisuudessa. Nyt hän haluaa varjella suhdettaan.
- Haluan ottaa askelen taaksepäin. Olen luonteeltani turhankin spontaani eli jos jotain kivaa on, kerron siitä. Asiat täytyy kuitenkin ensin elää ennen kuin niistä kannattaa enemmälti kertoa. Jos siitä kertoo loputtomasti, sitä ei ehdi elää ollenkaan.
- Koen, että meidän pitää saada olla enemmän rauhassa suhteessamme ja viime vuosina tapahtuneiden asioiden kanssa. Haluan myös suojella Pernillaa julkisuusryöpytykseltä, johon hän tahtomattaan joutuu, jos avaan suhdettamme liikaa."
Pari erosi keväällä. Nyt taas yhdessä ja jo kihloissa. Tiivis tahti Tommyllä. Uusi varattuna ollut nainen heti vaimon kuoltua, sitten ero tästä uudesta, hurlumheitä muiden naisten kanssa, ja uudelleen taas yhteen viimevuotisen kanssa ja nyt jo kihloissa. Mielenkiintoista surutyötä. On ehkä syytäkin pitää vähän matalempaa profiiliä ja laittaa samalla fb höpöpäivityksiä. Ja onget vesillä muihin suuntiin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielesta niiden, joilta ei ole oma kumppani kuollut yllattaen on ihan turha tulla moralisoimaan, ei sita tilannetta voi ymmartaa jos ei ole samaa kokenut eika edes aina silloinkaan.
Itse varmaan sekoaisin jos mies kuolisi yllattaen ja jos uusi suhde olisi se milla siita pahimmasta shokista paasee eteen pain niin mita valia silla on?
Jos itse kuolisin mulle olisi tarkeinta se, etta puolison karsimys olisi mahdollisimman vahaista, ei se etta vietettaisiin joku hemmetin suruaika.
Tuskin kuitenkaan julkisesti kailottaisit jostain taivaallisesta tapahtumasta tyyliin, että olipa hyvä, kun plso kuoli, niin löysin tämän uuden ihanan kumppanin.
Ihan ei jaksa enää ottaa niin todesta hänen kirjojakaan, vaikka Virtahepo olohuoneessa aikanaan olikin tärkeä, samoin kuin Saat sen mistä luovut -oivallus.
Psykologisia selityksiä varmaan häneltä löytyy. Eikä kukaan toisen suruaikaa pysty määrittelemään. Ei ole ollut henkilökohtaisesti merkittävä ajattelija/kirjoittaja.
Tommy on s. 1951, uusi nainen yli kaksikymmentä vuotta myöhemmin.