Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos uuden tapailun (mies) on vaikea järjestää aikaa,

Vierailija
27.04.2018 |

niin onko parempi lopettaa? Muutaman kerran on nähty ja sovittiin meno seuraavaksi kerraksi tiettyyn paikkaan. Totesi eilen viestissä, että pitäisi keretä, mutta katsotaan, ehtiikö.
Pelastanko itseni ja miehen ilmoittamalla, ettei tarvitse järjestää aikaa, moi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä aikaa vie, työkö? Jos on todellinen syy, niin ei siitä voi valittaa. Jos jatkuvasti keksii tekosyitä, en jatkaisi.

Näin. Mä kysyin esim. "Aijaa, mitä sulla on meneillään? :)"

Jos ei tule mitään järkevää vastausta, sillä ei oo mitään oikeesti. Jos sillä on joku oikea meno samaan aikaan, niin luulis pahoittelevan ja ehdottavan uutta aikaa.

Katsoisin vielä tuon mitä käy kun on jo sovittu, ja jos tuntuu nihkeältä, niin sit vaan järjestät omaankin elämääs muuta tekemistä.

Vierailija
22/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä samaa pohtinut. Jonkin aikaa (n.5kk) olen tapaillut miestä, jolla työ/harrastukset/lapsi/muut velvoitteet vievät älyttömästi aikaa. Käytännössä ehdimme nähdä n.2krt/kk.

Itselläni on myös useampi lapsi, mutta koen ennemmin että kaikki on loppupeleissä järjestelykysymyksiä. Olen tullut siihen tulokseen, että häntä ei sittenkään kiinnosta tai hän hakee vain seksiä - tai sitten sitä aikaa ei vain ole. Täytyy varmaan nostaa asia esille, että ollaan samalla sivulla. Toistaiseksi tämä on toiminut minullekin.

Minä olen tuollainen mies, jolla on lapsia, työ ja harrastukset. Olen jossain vaiheessa tapaillut naista ja kyllä ne helposti jää vähän harvemmaksi ne tapailukerrat. En tiedä johtuuko se iästä, elämäntilanteesta vai mistä, mutta itsellä ei vaan ole tarvetta tavata jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään vakavaa ainakaan halua. Työnarkomaani tai pelaaja.

Vierailija
24/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, feidaa se.Älä ota itse yhteyttä, älä ehdota itse mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi