Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Almalla on leijonakoru, onko sinulla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan käyttäisi muutenkaan kun ei ole omaa tyyliä, mutta nyt ei tulisi mieleenkään kun pers...raj... no tiedätteketkä tekevät parhaansa pilatakseen kaikki kansalliset symbolit ja niiden käytön normaaleilta ihmisiltä.

Jos miehellä on leijonakoru kaulassa niin valitettavasti se on nykyään jo turn-off eikä neutraali asia.

Muutenkaan en käsitä miksi ihmeessä pohjoisen maan symboli on leijona joka elelee Afrikassa? Siis mikä ihmeen logiikka tuossa on? Pitääkö jengi Tansaniassa jääkarhukillutinta kaulassaan?

Vierailija
22/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla. Olen mustaihoinen mies ja mulle se merkitsee omia juuria. Leijona on minulle kuin afrikan symboli niin käytän enemmän kuin mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tolla leijonalla on miekka kädessä? Ei taida oikea leijona pahemmin heilua miekan kanssa.

Vierailija
24/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, käytin lätkän takia nuorempana. Mulla on se leijona (vaakuna) pankkikortissakin. Korua en käytä just kun nykyään se yhdistetään herkästi arvomaailmaan, joka riitelee omaani vastaan. Pankkikortistakin mietin aina, että ymmärtääköhän näkijä että tää on pelipaidasta vaakuna.

Vierailija
25/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://is.mediadelivery.fi/img/978/22bf66041cdc411d88719db13547c2f7.jpg

Jos ei, niin miksi?

Ei ole eikä  tule. Ei ole tapana kopioida muita eikä varsinkaan julkkiksia.Se että Almalla on tuollainen ei ole mikään peruste ostaa samanlaista.

Vierailija
26/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ostaa, mutta kun kuulin että Almalla on niin jätin väliin. En halua leimautua lepakoksi. Olen mies.

Vierailija
27/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole lesbo, en käytä miesten koruja.

Vierailija
28/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Siepataan leijona ja Suomen lippu takaisin äärinationalisteilta! Symbolit ovat osa meidän historiaa ja identiteettiä, ei se tarkoita vihamielisyyttä muualta tulleita kohtaan. Kaikkien meidän esivanhemmat ovat tulleet "muualta", kuten myös risti ja leijona.

Vierailija
29/31 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En pidä siitä korusta.

Vierailija
30/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Siepataan leijona ja Suomen lippu takaisin äärinationalisteilta! Symbolit ovat osa meidän historiaa ja identiteettiä, ei se tarkoita vihamielisyyttä muualta tulleita kohtaan. Kaikkien meidän esivanhemmat ovat tulleet "muualta", kuten myös risti ja leijona.

Ei tarkoita vihamielisyyttä... symboli jossa Juudaan leijona tappaa muslimit

Vierailija
31/31 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla. Olen mustaihoinen mies ja mulle se merkitsee omia juuria. Leijona on minulle kuin afrikan symboli niin käytän enemmän kuin mielelläni.

Ja vielä jos olet kristitty niin ne loputkin symbolit sopii