Almalla on leijonakoru, onko sinulla?
https://is.mediadelivery.fi/img/978/22bf66041cdc411d88719db13547c2f7.jpg
Jos ei, niin miksi?
Kommentit (31)
On mulla. Olen mustaihoinen mies ja mulle se merkitsee omia juuria. Leijona on minulle kuin afrikan symboli niin käytän enemmän kuin mielelläni.
Miksi tolla leijonalla on miekka kädessä? Ei taida oikea leijona pahemmin heilua miekan kanssa.
Mulla on, käytin lätkän takia nuorempana. Mulla on se leijona (vaakuna) pankkikortissakin. Korua en käytä just kun nykyään se yhdistetään herkästi arvomaailmaan, joka riitelee omaani vastaan. Pankkikortistakin mietin aina, että ymmärtääköhän näkijä että tää on pelipaidasta vaakuna.
Vierailija kirjoitti:
https://is.mediadelivery.fi/img/978/22bf66041cdc411d88719db13547c2f7.jpg
Jos ei, niin miksi?
Ei ole eikä tule. Ei ole tapana kopioida muita eikä varsinkaan julkkiksia.Se että Almalla on tuollainen ei ole mikään peruste ostaa samanlaista.
Ajattelin ostaa, mutta kun kuulin että Almalla on niin jätin väliin. En halua leimautua lepakoksi. Olen mies.
Ei, en ole lesbo, en käytä miesten koruja.
Oikein! Siepataan leijona ja Suomen lippu takaisin äärinationalisteilta! Symbolit ovat osa meidän historiaa ja identiteettiä, ei se tarkoita vihamielisyyttä muualta tulleita kohtaan. Kaikkien meidän esivanhemmat ovat tulleet "muualta", kuten myös risti ja leijona.
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Siepataan leijona ja Suomen lippu takaisin äärinationalisteilta! Symbolit ovat osa meidän historiaa ja identiteettiä, ei se tarkoita vihamielisyyttä muualta tulleita kohtaan. Kaikkien meidän esivanhemmat ovat tulleet "muualta", kuten myös risti ja leijona.
Ei tarkoita vihamielisyyttä... symboli jossa Juudaan leijona tappaa muslimit
Vierailija kirjoitti:
On mulla. Olen mustaihoinen mies ja mulle se merkitsee omia juuria. Leijona on minulle kuin afrikan symboli niin käytän enemmän kuin mielelläni.
Ja vielä jos olet kristitty niin ne loputkin symbolit sopii
En varmaan käyttäisi muutenkaan kun ei ole omaa tyyliä, mutta nyt ei tulisi mieleenkään kun pers...raj... no tiedätteketkä tekevät parhaansa pilatakseen kaikki kansalliset symbolit ja niiden käytön normaaleilta ihmisiltä.
Jos miehellä on leijonakoru kaulassa niin valitettavasti se on nykyään jo turn-off eikä neutraali asia.
Muutenkaan en käsitä miksi ihmeessä pohjoisen maan symboli on leijona joka elelee Afrikassa? Siis mikä ihmeen logiikka tuossa on? Pitääkö jengi Tansaniassa jääkarhukillutinta kaulassaan?