Onko teille koskaan tapahtunut elämässänne jotain mielettömän upeaa ja poikkeuksellisen spektaakkelimaista?
Useimmille meistä toki oman lapsen syntymä on tällainen tapahtuma, mutta haen tässä nyt sellaisia tapahtumia, jotka ovat jotenkin poikkeuksellisia ja harvinaisiakin. Onko sinulle tapahtunut elämässäsi joku mieletön "lottovoitto", jokin upea positiivinen asia?
Millainen asia / tilanne / tapahtuma se oli ja miten se on vaikuttanut elämääsi? :)
Kommentit (17)
Tuntui lottovoitolta saada apuraha aloittelevana kirjailijana, ennen kustannussopimusta. Hakijoita oli paljon ja suuri osa jo julkaisseita kirjailijoita.
Tärkeä muistutus niihin hetkiin, kun usko omaan itseen on koetuksella, että joku uskoo/uskoi.
Hetki, jolloin avasin sähköpostin ja näin päätöksen... Perhe luuli, että jotain kamalaa on tapahtunut, kun huusin niin kovaa :)
Vierailija kirjoitti:
Tuntui lottovoitolta saada apuraha aloittelevana kirjailijana, ennen kustannussopimusta. Hakijoita oli paljon ja suuri osa jo julkaisseita kirjailijoita.
Tärkeä muistutus niihin hetkiin, kun usko omaan itseen on koetuksella, että joku uskoo/uskoi.
Hetki, jolloin avasin sähköpostin ja näin päätöksen... Perhe luuli, että jotain kamalaa on tapahtunut, kun huusin niin kovaa :)
Todella hienoa <3 Mitä kautta sait apurahan?
Nostetaanpa, hyvä aloitus! Valitettavasti itselleni ei ole sattunut mitään ihmeellistä.
Mä löysin pienenä metsästä japp-patukan. Oli avaamaton. Ihmettelen vielä nyt 30-vuotiaana kenen se oli ja miten oli metsään jätetty.
Sain töitä pitkän työttömyyden jälkeen kun olin jo luovuttanut koko homman suhteen. Minua itse asiassa pyydettiin töihin. Tuntui lottovoitolta ja vaikutti kyllä pysyvästi positiivisesti elämääni, tuosta paikasta etenin sitten parempiin hommiin kun olin kerran päässyt työnsyrjään kiinni.
Voitin ihan sattumalta rahapelistä 20 sentin panoksella n. 500 euroa juuri kun oli kova tarve tuolle rahalle. Tuntui silloin isolta voitolta ja oli kyllä tarpeen. Spektaakkeli tuo voitto oli siksi että en yleensä pelaa ollenkaan, mutta sattumien summana päädyin kerran testaamaan yhtä peliä.
Pystyin tekemään täydellisen elämäntapa muutoksen. Pudotin painoa 55%. Aloin liikkumaan. Palkkasin PT:n.
Nyt olen harrastanut liikuntaa kohta kolme vuotta. Kroppa on ns kuosissa, saan mm spagaatin. Iho on kiinteä vaikka pudotin painoa paljon. Tutut muutaman vuoden takaa ei tunnista.
Kasvatin pitkät hiukset. Käytän hameita ja korkokenkiä. Minua on yritetty iskeä vaikka missä. Miehet katselee.
Olin ennen lihava ja lyhyt tukkainen. Kun laihduin kasvon piirteeni tulivat jotenkin näkyviin, tajusin että olenkin ihan ookoo, ainakin miehet kehuu seksikkääksi söpöliiniksi (olen hyvin lyhyt, pieni ja siro, mutta isot, pulleat huulet ja isot silmät pitkillä riipsillä), blondi ja siniharmaa silmäinen.
En tunnista välillä itseäni, vaatekaupassa sovitaan edelleen liian isoja kokoja, kun en hahmota miten pieni olen, kokoa 34/S tai XS
Vierailija kirjoitti:
Pystyin tekemään täydellisen elämäntapa muutoksen. Pudotin painoa 55%. Aloin liikkumaan. Palkkasin PT:n.
Nyt olen harrastanut liikuntaa kohta kolme vuotta. Kroppa on ns kuosissa, saan mm spagaatin. Iho on kiinteä vaikka pudotin painoa paljon. Tutut muutaman vuoden takaa ei tunnista.
Kasvatin pitkät hiukset. Käytän hameita ja korkokenkiä. Minua on yritetty iskeä vaikka missä. Miehet katselee.Olin ennen lihava ja lyhyt tukkainen. Kun laihduin kasvon piirteeni tulivat jotenkin näkyviin, tajusin että olenkin ihan ookoo, ainakin miehet kehuu seksikkääksi söpöliiniksi (olen hyvin lyhyt, pieni ja siro, mutta isot, pulleat huulet ja isot silmät pitkillä riipsillä), blondi ja siniharmaa silmäinen.
En tunnista välillä itseäni, vaatekaupassa sovitaan edelleen liian isoja kokoja, kun en hahmota miten pieni olen, kokoa 34/S tai XS
Ja p a s k a n m a r j a t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvatin pitkät hiukset. Käytän hameita ja korkokenkiä. Minua on yritetty iskeä vaikka missä. Miehet katselee.Olin ennen lihava ja lyhyt tukkainen. Kun laihduin kasvon piirteeni tulivat jotenkin näkyviin, tajusin että olenkin ihan ookoo, ainakin miehet kehuu seksikkääksi söpöliiniksi (olen hyvin lyhyt, pieni ja siro, mutta isot, pulleat huulet ja isot silmät pitkillä riipsillä), blondi ja siniharmaa silmäinen.
Ja p a s k a n m a r j a t
No voi voi sulle,, jos et usko. Siis ihan oikeasti, joskus joku voittaa lotossa, tai pystyy onnistumaan jne. Ihan sama mulle mitä mieltä sinä olet, minä täällä ruudun takaa jatkan elämääni ;)
On, ihan uskomaton juttu, mutta en lähde avaamaan kaikkea. Sai uskomaan niihin mahdottomiinkin unelmiin.
Arkisemmista olen kaksi kertaa saanut työpaikan, jota on hakenut yli 300 hakijaa.
Olin nuori, kaunis, itsevarma nainen, joten olin suhteessa aika varakkaan (suomalainen) miehen kanssa. Hän halusi naimisiin. Halusi ostaa kaikkea ihanaa, risteilyajeluja, kultakoruja, matkoja ulkomaille. MUTTA, kun rakastuin ihan tavis mieheen, niin en voinut sille mitään, että jätin hänet. Tämä mies on suomalainen. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa hyvin onnellisesti. Jonkin verran jäi kuitenkin vaivaamaan.
Tuntui uskomattomalta, kun pääsin opiskelemaan erittäin suosittua pääainetta, johon hyväksyttiin vuosittain vain 5% hakijoista. Myöhemmin hain ja pääsin maisteriohjelmaan, johon otettiin 4% hakijoista. Ne oli upeita hetkiä :)
Löysin kerran pari grammaa laadukasta kannabiksen kukintoa tutulta metsäpolulta. Kylillä oli juuri silloin melko hiljaista sauhun suhteen ja minulla oli ollut jo pari päivää kova himo, joten tuo löytö tuntui siltä kuin olisi löytänyt suurimman aarteen koskaan. Tiedän myös keneltä se oli sinne pudonnut.
Se että pääsin rumana ja lautana vihdoin lähes kolmekymppisenä eroon neitsyydestäni ja mies oli komein koskaan näkemäni mies. Olin varma että menen neitsyenä hautaan.
Firma meni konkkaan ja tylysti ilmoitettiin että palkat saat sitten palkkaturvasta, paniikki iski kun kaikki tuli niin yllättäen, kun pääsin kotiin niin puhelin soi ja vanha työkaveri kyseli mikä on työtilanteeni jos pääsisin heille aloittamaan mahdollisimman pian, aika moinen "lottovoitto" oli sekin.
Eipä ole, kiitos kysymästä.