Sinä joka olet edes MELKO TYYTYVÄINEN työhösi, mikä olet ammatiltasi ja missä työskentelet?
Ei tarvitse työpaikkaa tietenkään suoraa sanoa vaan vähän jotain työtehtäviä tms.
Mikä koulutus?
Kommentit (30)
Myyntihommissa tiimipäällikkönä. Kauppa käy ja tykkään työstäni. :)
Perhepäivähoitajan työ. Tykkään työstäni kaikin puolin, esimiehen kun vielä sais vaihdettua sellaiseen, joka ei kohtelis ihmisiä pärstäkertoimen mukaan niin ois melkeinpä täydellistä.
Koulutukseltani lastenohjaaja.
Varastohommissa. Työ on aivotonta, mutta menettelee kuitenkin. Ihan hyvin olen viihtynyt, palkka on ok
Ylioppilas ja sen jälkeen ammattikoulu. Rakennusapulainen. Rento työ, mukavat työkaverit, suht itsenäistä työskentelyä ja ihan ok palkka/työajat.
Olen miettinyt kun ei ole elämässä mitään sisältöä että jos alkaisi painamaan kahta duunia. Onko se mahdollista?
Ravintola/matkailu ala, parasta vaihtelevat vuorot ja pitkät päivät, aina on löytyy jotain työtä, ihmiset ei tule koskaan lopettamaan syömistä ja juomista. Palkka sais olla parempi mutta senkin riittävyys on omista valinnoista kiinni.
LTO. Pieni yksityinen päiväkoti. Päiväkodin omistaa voittoatavoittelematon yhdistys. Homma toimii koska kukaan ei tee sillä bisnestä.
Terveyskeskuslääkäri, terveyskeskuksessa. Paljon enemmän kuin melko tyytyväinen työhöni.
Sosionomi ja työskentelen lastensuojelussa. Tykkään ja olen tyytyväinen vaikkakin työ on usein rankkaa. Menen mielelläni töihin ja pidän asiakkaistani.
Noh. Olen viihtynyt kaikissa töissäni, koska olen luonteeltani sellainen, että kilpailen itseni kanssa jatkuvasti ja saan nautintoa siitä, kun teen kykyjen kehittyessä kokoajan asioita paremmin. En välitä niinkään muiden työpanoksesta tai kiinnitä huomiota ihmisten virheisiin, kuten jotkut aina epämotivoituneet työkaverini. Nautin vain omista aikaansaannoksistani täysillä.
DI, työmaainsinööri, iso rakennusliike. Homma on vaihtelevaa, pidän projektiluontoisesta työstä ja siitä, että olen hyödyksi työkavereilleni. Lisäksi työpaikalla on hyvä ilmapiiri.
Ensihoitaja ja töissä ensihoidossa.
Psykiatrinen sairaanhoitaja, nuorten mielenterveyspalveluissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt kun ei ole elämässä mitään sisältöä että jos alkaisi painamaan kahta duunia. Onko se mahdollista?
Jotkut painaa kolmeakin...
Itse teen 15h/viikko...sopii mulle, itse halusin niin.
Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi ton LTOn vastaus on ainoana saanut alapeukkuja?
Bioanalyytikko, töissä histologian laboratoriossa.
Lehtori ammattikorkeakoulussa. Ohjaan pitkälti opinnäytetöitä. Tykkään. Koulutus kasvatustieteen tohtori.
Olen maisteri, mutta tehdastyössä. Viihdyn kohtalaisesti. Pääasia on, että on säännölliset työajat ja toimeentulo, ainakin parempi kuin työttömänä.