Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kovia kännejä odotat miehesi juovan nyt pitkänä vappuna?

Vierailija
26.04.2018 |

Oletteko puhuneet asiasta yhtään mitään...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla juteltu mutta veikkaan, että nostaa huomenna jääkaappiin kolme pientä oluttölkkiä, joista juo yhden lauantaina saunan jälkeen ennen kuin nukahtaa. Vappuna ei yhtään mitään.

Vierailija
22/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne 10 litraa 100%:sta vuodessa juo lapset ja dementikot mukaan lukien, kun AV:lla ei juo kukaan? Tai no, kyllähän minä tiedän. Tällaisiin ketjuihin vastaavat vain ylemmyydentunnetta hakevat raivoraittiit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ei ongelmana meidän perheessä.

Joten eipä ole tuota keskustelua.

Olen alkoholisti perheestä alunperin, vanhempani.

Ompa ihanaa ettei meillä ole vappupelkoa😍

Ei ole meilläkään ongelma, kaikki on kyllä juotu, niin omat kuin muidenkin viinat.

En kyllä jaksa selvinpäin katsella ukon kännäämistä, siksi aloitan itsekin jo huomenna dokaa. Lapset nyt pärjää, onhan nuorinkin jo 5v.

Vierailija
24/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän just EI ole pitkä vappu, kun vapunpäivä on keskellä viikkoa! Avauksessa olisi tolkkua, jos vappu olisi perjantaina...

Mies enkä minäkään juo normaalia viikonloppua enempää, saunabisset ja ruoan kans ehkä vähän viiniä.

Vierailija
25/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijän juomisista ei tartte enää onneks välittää ku lähdin lätkimään reilu kuukaus sitten, mutta itte meinaan tintata pari päivää ainaki. Huomenna ku töistä pääsen niin kaupasta haen makkaraa sekä siideriä ja alkosta jotaki väkevämpää kyytipojaks.

Vierailija
26/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaibis sativa kirjoitti:

Kuka ne 10 litraa 100%:sta vuodessa juo lapset ja dementikot mukaan lukien, kun AV:lla ei juo kukaan? Tai no, kyllähän minä tiedän. Tällaisiin ketjuihin vastaavat vain ylemmyydentunnetta hakevat raivoraittiit.

10% kansasta juo 90% kaikesta kulutetusta alkoholista. Ei niillä 10%:lla ole aikaa tällä palstalla notkua.

Vierailija
27/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että vappuna juodaan känni.. Mun ukko juo ehkä lasillisen viiniä ruuan kanssa. Me emme juo yleensä mitään. Ajokunnossa on kiva olla.

Vierailija
28/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetään yhdessä ihan kamalat lärvit. Tuskin muistetaan mitään koko illasta. Seuraava päivä maataan krapulassa sohvalla, katellaan telkkaria ja välillä nussitaan ja tilataan pizzaa. Parit tasottavat lonkerot voi mennä vielä siinä vapun päivänä.

Vierailija
29/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannaibis sativa kirjoitti:

10% kansasta juo 90% kaikesta kulutetusta alkoholista. Ei niillä 10%:lla ole aikaa tällä palstalla notkua.

10% kansasta juo 50% kaikesta kulutetusta alkoholista. Alkoholivaurioisuus näyttää aiheuttavan tietämättömyydestä kumpuavia jyrkkiä mielipiteitä.

Vierailija
30/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän