Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Vakava 2018

Pohjilla
26.04.2018 |

Miten meni? Mulla meinas itku tulla.😹

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itselle tuli sÀhköpostiin. Sain 108 pistettÀ ja kutsun soveltuvuuskokeeseen.

Miten muilla meni?

Vierailija
22/40 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

87.73 ja kutsu Tampereen lastentarhanopettajan soveltuvuuskokeisiin. EpĂ€ilen kyllĂ€ mahdollisuutta pÀÀstĂ€ sisÀÀn noin alhaisilla pisteillĂ€, mutta katsotaan😌

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ootteko saanu sÀhköpostiin tuloksia? Mun ystÀvÀ oli saanu, minÀ en.

Vierailija
24/40 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko Helsinkiin hakeneet saaneet jo tuloksia?

Vierailija
25/40 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuli sÀhköpostiin kutsu Helsingin soveltuvuuskokeisiin lo ja lto pisteillÀ 92.1.

Vierailija
26/40 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sai helsingistÀ tiedon, etten pÀÀssyt sinne soveltuvuuskokeeseen vaan johonkin muualle. MitÀ tÀmÀ tarkoittaa? Mulla oli vaan JyvÀskylÀ ylempÀnÀ hakulomakkeessa, mutta sieltÀ ei ole tullut vielÀ mitÀÀn viestiÀ.

Vierailija
27/40 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Helsinkiin soveltuvuuskokeeseen pistein 102,05 (lo). Olipa hurjan alhaiset pisterajat tÀnÀ vuonna!

Vierailija
28/40 |
16.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MistÀ olette nÀhneet nuo pisteet? Mulle tuli kutsu soveltuvuuskokeisiin, mutta en ainakaan huomannut ettÀ missÀÀn olisi nÀkynyt pisteitÀ.

Vierailija
29/40 |
16.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli tosiaan aika alhaiset pisterajat. Olikohan koe sitten paljon aiempia vaikeampi vai maksimipisteet pienemmÀt?

Vierailija
30/40 |
16.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MistÀ olette nÀhneet nuo pisteet? Mulle tuli kutsu soveltuvuuskokeisiin, mutta en ainakaan huomannut ettÀ missÀÀn olisi nÀkynyt pisteitÀ.

Mulla luki pisteet siinÀ sÀhköpostissa. Ensin omat ja sen alla pisterajat eri linjoille HelsingissÀ.

Vierailija
31/40 |
16.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tosiaan aika alhaiset pisterajat. Olikohan koe sitten paljon aiempia vaikeampi vai maksimipisteet pienemmÀt?

Vaikeampi oli selvÀsti kuin edellisinÀ vuosina.

Vierailija
32/40 |
16.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisiko ajan loppuminen kesken sitten myös vaikuttanut monien saamiin pisteisiin.

Vierailija
33/40 |
16.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sain huippupisteet. Samaa pari muutakin, aikuista opiskelukaveria sanoi, ettÀ alkoivat lukea maanantaina, kun koe oli torstaina. MeillÀ kaikilla oli yliopistotutkinnot takana, lieneekö se helpottanut.

MinĂ€pĂ€ en lukenut ollenkaan ja sain tĂ€ydet pisteet, vaikka en edes kĂ€ynyt koko kokeessa. 

Vierailija
34/40 |
16.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kÀvin muutama vuosi sitten Vakavassa ja kauhuissani luin AbitreenistÀ, kuinka porukka luki jo toista tai kolmatta vuotta. Olivat lukeneet 3kk ja osasivat jokaisen kuvatekstin ulkoa. Itse luin 2-3 pÀivÀÀ. KyllÀ ymmÀrryksessÀ on jotain vikaa, jos sen olemattoman helpon aineiston omaksumiseen menee kuukausia.

Olet nÀhnyt unta tai kyseessÀ on jokin Porvoon opiston Varjovakava. Oikeaan Vakava-kokeeseen ei voi lukea kolmea kuukautta, sillÀ aineisto julkaistaan vain vÀhÀn yli kuukausi ennen koetta.

Vierailija
35/40 |
12.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletteko jo soveltuvuuskokeissa kÀyneet? Miten meni?

Vierailija
36/40 |
15.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten meni soveltuvuukokeet?

Vierailija
37/40 |
17.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyvin meni, kiitos kysymÀstÀ :D HelsingissÀ olin ja kaikin puolin ryhmÀskeskustelu meni hyvin ja koin, ettÀ pÀÀsin esittelemÀÀn siinÀ taitojani. Yksilöhaastattelussa kysyivÀt aika napakoita kysymyksiÀ mutt sin niihinkin monipuolisesti vastattua.

Meni hyvin, nyt vain oottelen ettÀ pÀÀsenkö sisÀÀn! Ja siis erkkaan ja Lo hain

Vierailija
38/40 |
25.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No nyt tuli mailina jotain pistetaulukoita.. Ota nyt sitten nÀistÀ jotain selkoa. MiksiköhÀn niitÀ valintoja pitÀÀ vielÀ pantata, jos ne pisteet kerta on selvillÀ?

Vierailija
39/40 |
25.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli mailina jotain pistetaulukoita.. Ota nyt sitten nÀistÀ jotain selkoa. MiksiköhÀn niitÀ valintoja pitÀÀ vielÀ pantata, jos ne pisteet kerta on selvillÀ?

Laske sieltÀ kuinka monta on sinua ennen, niin tiedÀt suunnilleen pÀÀsitkö :)

Vierailija
40/40 |
27.06.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske sieltÀ kuinka monta on sinua ennen, niin tiedÀt suunnilleen pÀÀsitkö :)

Ei tarvinnut laskea, kun opintopolulla luki jo tiedot.

T. Tuleva lo

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi yhdeksÀn viisi