Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pitäis päättää parisuhde, koska ei aivan kohtaa seksitaipumukset

Vierailija
26.04.2018 |

Ja nyt myös pitäis keksii miten sen kertois.
Ei sen dramaattisempaa kuin miehen into pers-seksiin. Mulle se on yök hyi helvata-linjastoa ja tästä syystä kadonnu kipinä koko miestä kohtaan.
Oon jo ihan aikuinen, pari pitkää suhdetta takana ja tiedän mistä tykkään ja mistä en. Mies vaan inttää, et kuitenki tykkäisit ym.väsynyttä vonkaamista. Aiemmissa suhteissa miehet ei oo persettä ruinanneet ja seksielämä ollu näissä suhteissa kiihkeää ja aktiivista.
Pari kertaa tämä nykyinen on sängyssä yrittäny hinkata ko.aluetta ja se on sata varma keino saada mut viileeks ja poistumaan sängystä. "Kakkonen on ykkönen" läpät lentää jatkuvasti ja sitä myöten fyysinen haluni miestä kohtaan hyytynyt.
Kaipaan aiempia suhteita, pidin ilmeisesti niiden ihanaa seksiä itsestään selvänä.
Mies on kaikin puolin muuten ihana ja alkuun itse koin, että hyvin menee lakanoissakin.
Tiedän, et on vaikeaa sanoa toiselle, et kuules ny, sun pershinku on vieny multa halut ja jos ei haluja ei suhdetta.
Oon aiemmin sanonu, et mua ällöttää perseily enkä kiihotu tippakaan jos siltä alueelta hipelöidään.. vastalauseita satelee " et oo oikeel taval kokeillu ym" No en ole syönyt paskaakaan ja silti tiedän, ettei se mitään herkkua ole.
Harmittaa, kun johonki noin typerään kaatuu muuten mahtava suhde.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt myös pitäis keksii miten sen kertois.

Ei sen dramaattisempaa kuin miehen into pers-seksiin. Mulle se on yök hyi helvata-linjastoa ja tästä syystä kadonnu kipinä koko miestä kohtaan.

Oon jo ihan aikuinen, pari pitkää suhdetta takana ja tiedän mistä tykkään ja mistä en. Mies vaan inttää, et kuitenki tykkäisit ym.väsynyttä vonkaamista. Aiemmissa suhteissa miehet ei oo persettä ruinanneet ja seksielämä ollu näissä suhteissa kiihkeää ja aktiivista.

Pari kertaa tämä nykyinen on sängyssä yrittäny hinkata ko.aluetta ja se on sata varma keino saada mut viileeks ja poistumaan sängystä. "Kakkonen on ykkönen" läpät lentää jatkuvasti ja sitä myöten fyysinen haluni miestä kohtaan hyytynyt.

Kaipaan aiempia suhteita, pidin ilmeisesti niiden ihanaa seksiä itsestään selvänä.

Mies on kaikin puolin muuten ihana ja alkuun itse koin, että hyvin menee lakanoissakin.

Tiedän, et on vaikeaa sanoa toiselle, et kuules ny, sun pershinku on vieny multa halut ja jos ei haluja ei suhdetta.

Oon aiemmin sanonu, et mua ällöttää perseily enkä kiihotu tippakaan jos siltä alueelta hipelöidään.. vastalauseita satelee " et oo oikeel taval kokeillu ym" No en ole syönyt paskaakaan ja silti tiedän, ettei se mitään herkkua ole.

Harmittaa, kun johonki noin typerään kaatuu muuten mahtava suhde.

Toisaalta, jos mies antaa suhteen kaatua noinkin typerään juttuun, niin ehkä ihan helmeä et menettänyt, vaikka alkuun hyvältä mieheltä tuntuisikin.

Vierailija
2/12 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän miehen päässä lienee liikkunut kun on ylipäätään ruvennut parisuhteeseen tuommoisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli juuri peppu- ja pierufetissi. Mulla meni totaalisesti halut enkä enää pystynyt seksiin.

Vierailija
4/12 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies myös kaipaile aiempien suhteiden villiä menoa.

Vierailija
5/12 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi meno ei ole = perseseksi. Villiä ja kiihkeää voi olla ilman pyllyleikkejä. Kaikki miehet eivät edes halua minkäänlaisia pyllyjuttuja.

Vierailija
6/12 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vapaa ehtoista ja pitää kunnioittaa omia ja toistenkin rajoja.

Vierailija
7/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi meno ei ole = perseseksi. Villiä ja kiihkeää voi olla ilman pyllyleikkejä. Kaikki miehet eivät edes halua minkäänlaisia pyllyjuttuja.

No jaa, kyllä siitä jää puuttumaan aika monet, ja monelle olennaiset, osat siitä villistä menosta.

Vierailija
8/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde on myös vapaaehtoinen.

Vierailija
9/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Siksihän tuo pervo on kohta jonkun ex. AP , toteat vaan kylmästi sen, että tuo anaaliruinaus on inhottavaa, mies on sairas pervo ja oleppa hyvä ja alappa häipyä helkkariin.. Mitä sitä asiaa kaunistelemaan.

Vierailija
10/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Siksihän tuo pervo on kohta jonkun ex. AP , toteat vaan kylmästi sen, että tuo anaaliruinaus on inhottavaa, mies on sairas pervo ja oleppa hyvä ja alappa häipyä helkkariin.. Mitä sitä asiaa kaunistelemaan.

Niin siis, AP on kohta jonkun ex. Koska on niin estollinen.

Vierailija
11/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä yritti vongata multa pillua, siis hyi helvetti ei kiinnosta noi jutut ollenkaan, jätin sen sian

Vierailija
12/12 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kumppanin mieliksi tehdä asioita, eihän tuossa kovin isosta asiasta ole kyse. Kivaa se on....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä