Naapurin 15v tyttö polttaa tupakkaa :0! Ihan kunnon alueella asutaam
Joka aamu kouluun lähtiessä sytyttää tupakan päästyään isommalle tielle.
Asutaan ihan kunnon omakotitalo alueella.
Luulin että tyttö on jo 18v mutta onkin 15v.
Kerronko vanhemmille?
Ei polta ikinä pihassa tai edes meidän kadulla joten vanhemmat eivät välttämättä tiedä.
Kommentit (18)
Sanoisinko, että normaalia, vaikka laki kieltää. Ei kuulu sinulle.
Vinkiksi sinulle: "kunnollisilla" alueilla asuvat ne epäkunnollisimmat ihmiset. Ne vain osaavat salata tapansa muilta, kuten nyt sinunkin naapurinlikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, enää ei siis koko kylä kasvata. Figures.
Tulokset ovat kaikkien nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös joku mies pitänyt naapurin lapselle puhuttelun nii häntä syytettiin vapaudenriistosta.
Tupakoinnissa on lukuisia vaaroja niinkuin kaikki varmaan tietää. Jos käyt kertomassa hänen vanhemmilleen ja he saavat sen loppumaan, niin olet tehnyt palveluksen tytölle. Tyttö saa myös opetuksen: ei kannata asua "kunnollisella" alueella, sieltä ne pahimmat kyylät löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miten asiaa kuuluu sulle?
Ite kerroin nähdessäni naapurin 13v/04 pojan polttamassa tupakkaa mutta se onkin vähän eriasia. 13v pojat on vielä ihan lapsia mutta 15v tyttö alkaa jo olla tai on jo lähes aikuinen fyysisesti
Noin 25-vuotiaalla tytöllä on aivot kehittyneet fyysisesti aikuiseksi.
Ohis.
Samaa mäkin tein 16-vuotiaana. Ihan kunnollisesta perheestä oon.
Jos minun kersani polttaisi, haluaisin ehdottomasti tietää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ite kerroin nähdessäni naapurin 13v/04 pojan polttamassa tupakkaa mutta se onkin vähän eriasia. 13v pojat on vielä ihan lapsia mutta 15v tyttö alkaa jo olla tai on jo lähes aikuinen fyysisesti
15v tyttö aikuinen ja 13v poika lapsi :D Eikun vaan naimisiin ja lapset tulille :D
Vierailija kirjoitti:
Jos minun kersani polttaisi, haluaisin ehdottomasti tietää siitä.
Olet kyllä tyhmä, jos et sitä itse huomaa, hajusta.
Vai oletko pilannut hajuaistisi kännäämällä ja sauhuttelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu kouluun lähtiessä sytyttää tupakan päästyään isommalle tielle.
Asutaan ihan kunnon omakotitalo alueella.
Luulin että tyttö on jo 18v mutta onkin 15v.Kerronko vanhemmille?
Ei polta ikinä pihassa tai edes meidän kadulla joten vanhemmat eivät välttämättä tiedä.
Kyllä vanhemmat sen haistavat, jos heitä kiinnostaa. Ilmeisesti ei kiinnosta, mutta lastensuojelua voisi kiinnostaa. Nimittäin se, kuka tupakointivälineitä alaikäiselle välittää (rikos) ja miksei vanhempia kiinnosta hoitaa huoltajantehtäväänsä kuten se kuuluu tehdä (rikos).
Yleensä tupakoivan nuoren vanhemmat polttavat. Homma opitaan mallista, vaikka iskä ja äippä kuinka kieltäisivät. Esimerkki on tehokkain opettaja.
Te missään kunnon alueella asu. Korsossa tai Hakunilassa oot kuitenki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös joku mies pitänyt naapurin lapselle puhuttelun nii häntä syytettiin vapaudenriistosta.
Niin se tapaus jossa se mies vei lapsen omaan kotiinsa puhutetavaksi? Puhutella kyllä saa mutta ei tietenkään raahata muiden lapsia pihalta omaan kotiinsa.
Juu nää kunnon alueet ja ihmiset tiedetään. Kaveripiirissäni kauppiaan tytär on jo kuollut, hyvin nuorena, viinaan. Johtajapariskunnan tytär, nuori hänkin, pahasti alkoholisoitunut. Poliisin poika hukkui, nuorena umpihumalassa. Listaa voisi jatkaa, mutta ymmärrätte mistä puhun. Ai niin, kaikki perheet asuivat hyvällä alueella, paikkakunnan hienoimmissa taloissa.
Muuten tuo ei pidä paikkaansa että tupakoivan nuoren vanhemmat polttavat.Siis ei yleistystä.
Minun nyt jo aikuinen tyttäreni alkoi polttamaan n. 13-vuotiaana,tai 14.Ei tiedetty kun osas salata siks hyvin.
No 15.vuotiaana röökas kyllä luvan kanssa,mutta ei ole nyt polttanut enää kymmeneen vuoteen.
Pääjuttu.Edesmennyt isänsä ja minä ei tupakoitu.Isänsä ei koskaan ja minä hyvin harvoin ja sitten ennätin lopettaa.