Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zara-muotiketjun mainoskuvien miesmallit

Vierailija
26.04.2018 |

Kesä tulossa ja haluaisin uudistaa tyylini. Jossain ketjussa hehkutettiin, että tällainen tyyli olisi hyvä, jos mielii treffeille päästä kesällä? Ei ole ylipainoa ja ikää 32v.

m

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nuo kaksi ekaa kuvalinkkiä ap:n laittamia? Kyllä noillakin varmaan onnistuu, mutta jos haluat vedota isompaan yleisöön, niin suosittelen vähän turvallisempaa tyyliä: ainakin valkoiset caprit kannattaa unohtaa ja sortsitkin voisivat olla hitusen (5-10 cm) pitemmät. Kannattaa myös miettiä, sopivatko nuo vaatteet persoonaasi.

Mutta jos taas haluaa vedota siihen 20-30vuotiaisiin ulkonäköönsä panostavaan naiseen, niin tollaiseen tee se itse tyyliin ei kannata lähteä. Kun amatööri lähtee soveltamaan, niin lähes aina se menee vain huonompaan suuntaan.

Vierailija
22/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0483299012.html

Tässä vähän festarilookmäisempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap, miltäs noi mun linkit vaikuttavat?

Voisi toimia. Tosi erilainen kuin nykyään, tosin en ole panostanut nyt ollenkaan tyyliin. Olin pitkään ruma ja ylipainoinen, mutta aloin urheilla, syödä kasvisruokaa ja kesällä muutto helsinkiin täältä peräkylästä, niin sinne voisi ottaa kokonaan uuden tyylin kun elämä on lähtenyt muutenkin parempaan suuntaan nyt

ap

Ihailtavaa että joku kerrankin TEKEE asialle jotain, palstalla ollaan totuttu kuulemaan vaan narinaa miten ei saa naista mutta mitään ei viitsitä asian eteen tehdä. Pisteet ap:lle. 

Vierailija
24/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0544054010.html

jotain vähän värikkäämpää

Vierailija
25/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet koko ikäsi kulkenut pieruverkkareissa, niin ei välttämättä istu ihan tuollaiset "erikoiset" kuteet... Aloita jostain ihan tavallisesta mikä tuntuu hyvältä ja pikkuhiljaa siitä etiöppäin

Vierailija
27/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan parikymppinen mummu mutta aisaakeli että nykymuoti on rumaa.

Vierailija
28/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi toimia. Tosi erilainen kuin nykyään, tosin en ole panostanut nyt ollenkaan tyyliin. Olin pitkään ruma ja ylipainoinen, mutta aloin urheilla, syödä kasvisruokaa ja kesällä muutto helsinkiin täältä peräkylästä, niin sinne voisi ottaa kokonaan uuden tyylin kun elämä on lähtenyt muutenkin parempaan suuntaan nyt

ap

Ihailtavaa että joku kerrankin TEKEE asialle jotain, palstalla ollaan totuttu kuulemaan vaan narinaa miten ei saa naista mutta mitään ei viitsitä asian eteen tehdä. Pisteet ap:lle. 

Mutta todellisuudessa ap:kin on vain lammas suden vaatteissa. Helpot naiset menee retkuun.

Vierailija
29/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta todellisuudessa ap:kin on vain lammas suden vaatteissa. Helpot naiset menee retkuun.

Rumat vaatteet ei ole tae mistään jalommasta sielusta. Vai ajatteletko noin hyvännäköisistä naisistakin?

Vierailija
30/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä tulossa ja haluaisin uudistaa tyylini. Jossain ketjussa hehkutettiin, että tällainen tyyli olisi hyvä, jos mielii treffeille päästä kesällä? Ei ole ylipainoa ja ikää 32v.

m

Jos olet yhtään atleettinen ja pidät ajattomista vaatteista niin suosittelen Hugo Bossin mallistoja.

Niissä ovat leikkaukset kohdillaan.

Vierailija
31/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kun beta muuttuu alfaksi niin muut betat naureskelevat ja pilkkaavat aluksi, katsotaanpa vuoden parin päästä kun kuulevat tarinoita miten se ap on kaatanut siellä hesassa naisia enemmänkin. Näin tämä menee. Alku on vaikeinta, joutuu hyppäämään pois siitä äijäporukan "ihanteesta" ja siitä sitten saa aluksi herjaa, mutta jos pitää asenteen kunnossa, niin näytät vielä niille.

Vierailija
32/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteella on väliä. Missä ovat kaikki gurut, jotka voisivat vetää kaupallisia luonne-kursseja?

Haluaisin olla muodikkaasti sympaattis-empaattinen ja kiva.

Luonne minulla on ihan ok, tässä kyselinkin noista vaatteista jos huomasit ;)

ap

Vierailija
33/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m

Jos olet yhtään atleettinen ja pidät ajattomista vaatteista niin suosittelen Hugo Bossin mallistoja.

http://hunterandgatti.com/photography/hugo-boss-black/

Vierailija
34/34 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m

http://hunterandgatti.com/photography/hugo-boss-black/

Jos kundin naama on tollanen, niin sama se mitä sillä on päällä, treffeille pääsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi