Zara-muotiketjun mainoskuvien miesmallit
Kesä tulossa ja haluaisin uudistaa tyylini. Jossain ketjussa hehkutettiin, että tällainen tyyli olisi hyvä, jos mielii treffeille päästä kesällä? Ei ole ylipainoa ja ikää 32v.
m
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap, miltäs noi mun linkit vaikuttavat?
Voisi toimia. Tosi erilainen kuin nykyään, tosin en ole panostanut nyt ollenkaan tyyliin. Olin pitkään ruma ja ylipainoinen, mutta aloin urheilla, syödä kasvisruokaa ja kesällä muutto helsinkiin täältä peräkylästä, niin sinne voisi ottaa kokonaan uuden tyylin kun elämä on lähtenyt muutenkin parempaan suuntaan nyt
ap
Ihailtavaa että joku kerrankin TEKEE asialle jotain, palstalla ollaan totuttu kuulemaan vaan narinaa miten ei saa naista mutta mitään ei viitsitä asian eteen tehdä. Pisteet ap:lle.
https://www.zara.com/fi/en/lightweight-padded-jacket-p06518476.html?v1=5514079&v2=798001
ja tarvitsethan sinä takin
Jos olet koko ikäsi kulkenut pieruverkkareissa, niin ei välttämättä istu ihan tuollaiset "erikoiset" kuteet... Aloita jostain ihan tavallisesta mikä tuntuu hyvältä ja pikkuhiljaa siitä etiöppäin
Mä olen varmaan parikymppinen mummu mutta aisaakeli että nykymuoti on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi toimia. Tosi erilainen kuin nykyään, tosin en ole panostanut nyt ollenkaan tyyliin. Olin pitkään ruma ja ylipainoinen, mutta aloin urheilla, syödä kasvisruokaa ja kesällä muutto helsinkiin täältä peräkylästä, niin sinne voisi ottaa kokonaan uuden tyylin kun elämä on lähtenyt muutenkin parempaan suuntaan nyt
ap
Ihailtavaa että joku kerrankin TEKEE asialle jotain, palstalla ollaan totuttu kuulemaan vaan narinaa miten ei saa naista mutta mitään ei viitsitä asian eteen tehdä. Pisteet ap:lle.
Mutta todellisuudessa ap:kin on vain lammas suden vaatteissa. Helpot naiset menee retkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mutta todellisuudessa ap:kin on vain lammas suden vaatteissa. Helpot naiset menee retkuun.
Rumat vaatteet ei ole tae mistään jalommasta sielusta. Vai ajatteletko noin hyvännäköisistä naisistakin?
Vierailija kirjoitti:
Kesä tulossa ja haluaisin uudistaa tyylini. Jossain ketjussa hehkutettiin, että tällainen tyyli olisi hyvä, jos mielii treffeille päästä kesällä? Ei ole ylipainoa ja ikää 32v.
m
Jos olet yhtään atleettinen ja pidät ajattomista vaatteista niin suosittelen Hugo Bossin mallistoja.
Niissä ovat leikkaukset kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kun beta muuttuu alfaksi niin muut betat naureskelevat ja pilkkaavat aluksi, katsotaanpa vuoden parin päästä kun kuulevat tarinoita miten se ap on kaatanut siellä hesassa naisia enemmänkin. Näin tämä menee. Alku on vaikeinta, joutuu hyppäämään pois siitä äijäporukan "ihanteesta" ja siitä sitten saa aluksi herjaa, mutta jos pitää asenteen kunnossa, niin näytät vielä niille.
Vierailija kirjoitti:
Luonteella on väliä. Missä ovat kaikki gurut, jotka voisivat vetää kaupallisia luonne-kursseja?
Haluaisin olla muodikkaasti sympaattis-empaattinen ja kiva.
Luonne minulla on ihan ok, tässä kyselinkin noista vaatteista jos huomasit ;)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m
Jos olet yhtään atleettinen ja pidät ajattomista vaatteista niin suosittelen Hugo Bossin mallistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m
Jos kundin naama on tollanen, niin sama se mitä sillä on päällä, treffeille pääsee.
Mutta jos taas haluaa vedota siihen 20-30vuotiaisiin ulkonäköönsä panostavaan naiseen, niin tollaiseen tee se itse tyyliin ei kannata lähteä. Kun amatööri lähtee soveltamaan, niin lähes aina se menee vain huonompaan suuntaan.