Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sama valitus. Kampaaja leikkasi liikaa.

Vierailija
26.04.2018 |

Kertokaa nyt kampaajat, MITEN se haluttu pituus teille ilmaista? Tällä kertaa näytin suortuvasta sen mittaisen pätkän minkä haluan pois, selitin että hiuksen on ulotuttava KUIVANA ja föönattuna kaulan puoliväliin asti ja kädellä näytin kohdan. Tuloksena kuivana ja föönattuna juuri ja juuri alaleukaan ulottuva polkkatukka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos kampaajat leikkais aina tosi vähän, varmaan valitettais, että jo se nyt on rahastusta, kun joutuu ravaa paljon tiheemmin nyt kampaajalla.

Vierailija
2/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos kampaajat leikkais aina tosi vähän, varmaan valitettais, että jo se nyt on rahastusta, kun joutuu ravaa paljon tiheemmin nyt kampaajalla.

Ei mitään toisaalta juttua nyt. Jos asiakas _näyttää_mihin haluaa hiustensa ulottuvan, hän _ei_ halua 5 cm lyhyempää lopputulosta edes toisaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kampaaja. Vaihda. Mun kampaaja ehdotti viimeksi 15 cm lyhyempää hiusmallia ja suostuin siihen. Ensin olin järkyttynyt mutta nyt huomasin että paljon hauskempi ja monikäyttöisempi tämä nyt on. Ulottuu olkapäille kuitenkin. 

Vierailija
4/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kampaaja. Vaihda. Mun kampaaja ehdotti viimeksi 15 cm lyhyempää hiusmallia ja suostuin siihen. Ensin olin järkyttynyt mutta nyt huomasin että paljon hauskempi ja monikäyttöisempi tämä nyt on. Ulottuu olkapäille kuitenkin. 

Joo. Eka ja vika kerta ko. kampaajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi