Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies käyttää laskukonetta älypuhelimen tai tietokoneen sijasta, turn off?

Vierailija
26.04.2018 |

Hämmennyin kun mies alkoi tarkistaa jotakin kuittejaan ja otti esiin sellaisen "vanhanaikaisen" taskulaskimen, vaikka puhelin oli viereisellä pöydällä ja käynnissä oleva tietokone viereisessä huoneessa. Tuli jotenkin olo ettei hän ole kauhean älykäs.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää et oo kauheen älykäs

Vierailija
2/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kännykän laskimessa ei ole esim. Ans-toimintoa, joka on mielestäni kovin kätevä. Jos pöydällä on vierekkäin tavallinen laskin ja kännykkä, tavallisella laskimella homma hoituu nopeammin. Kännykän laskin pitää kuitenkin kaivaa esiin sieltä muiden appsien joukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina kuvitellut olevani vaimomatskua mutta tää avaus avasi mun silmät. Siksi kukaan ei kosi mua kun käytän taskulaskinta 😱

Vierailija
4/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi oo ihanan retroa?

Vierailija
5/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ajattelen että paskempaa provoaei voi olla olemassa, sellainen kuitenkin pääsee joka kerta tulemaan. :(

Vierailija
6/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan arvaus, olet itse 24/7 iPhone kourassa ja kaikki muu on noloa ja vanhanaikaista?

Vierailija
7/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan arvaus, olet itse 24/7 iPhone kourassa ja kaikki muu on noloa ja vanhanaikaista?

_iPhone_ on nolo! Sen hankkii vain jymäytettävä lammas.

Vierailija
8/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina kuvitellut olevani vaimomatskua mutta tää avaus avasi mun silmät. Siksi kukaan ei kosi mua kun käytän taskulaskinta 😱

8-D

Nörtti

Vierailija
9/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitan nolousskaban. Mun taskulaskin on 80-luvulta. Sillä voi kirjoittaa "seisoo" ja "ei seiso" ja laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa. Kovassa käytössä.

Vierailija
10/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voitan nolousskaban. Mun taskulaskin on 80-luvulta. Sillä voi kirjoittaa "seisoo" ja "ei seiso" ja laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa. Kovassa käytössä.

Voi myös kirjoittaa 37735518 3770553 ;)

Vierailija
11/14 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait kukaan tosissaan tällästä kysele.

Vierailija
12/14 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perin ukilta hienon ison laskukoneen ja käytän sitä aina. En olisi ikinä uskonut että se olisi kenellekään ongelma.

Vierailija
13/14 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin lämpesin heti.

Onhan sinulla 7051 1507 715517?

M

Vierailija
14/14 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi ja nopeampi mun mielestä mun taskulaskin on kun nää nettilaskimet. Juuri sopiva tuollaiseen perusynnäilyyn kuten kuittien laskeminen. Mitäköhän seuraavaksi joku voisi pitää nolona? Miksi katsot Netflixiä läppärillä, vaikka vieressä on älypuhelin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme