Tapailemani mies käyttää laskukonetta älypuhelimen tai tietokoneen sijasta, turn off?
Hämmennyin kun mies alkoi tarkistaa jotakin kuittejaan ja otti esiin sellaisen "vanhanaikaisen" taskulaskimen, vaikka puhelin oli viereisellä pöydällä ja käynnissä oleva tietokone viereisessä huoneessa. Tuli jotenkin olo ettei hän ole kauhean älykäs.
Kommentit (14)
Mun kännykän laskimessa ei ole esim. Ans-toimintoa, joka on mielestäni kovin kätevä. Jos pöydällä on vierekkäin tavallinen laskin ja kännykkä, tavallisella laskimella homma hoituu nopeammin. Kännykän laskin pitää kuitenkin kaivaa esiin sieltä muiden appsien joukosta.
Oon aina kuvitellut olevani vaimomatskua mutta tää avaus avasi mun silmät. Siksi kukaan ei kosi mua kun käytän taskulaskinta 😱
Aina kun ajattelen että paskempaa provoaei voi olla olemassa, sellainen kuitenkin pääsee joka kerta tulemaan. :(
Ihan vaan arvaus, olet itse 24/7 iPhone kourassa ja kaikki muu on noloa ja vanhanaikaista?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan arvaus, olet itse 24/7 iPhone kourassa ja kaikki muu on noloa ja vanhanaikaista?
_iPhone_ on nolo! Sen hankkii vain jymäytettävä lammas.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina kuvitellut olevani vaimomatskua mutta tää avaus avasi mun silmät. Siksi kukaan ei kosi mua kun käytän taskulaskinta 😱
8-D
Nörtti
Mä voitan nolousskaban. Mun taskulaskin on 80-luvulta. Sillä voi kirjoittaa "seisoo" ja "ei seiso" ja laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa. Kovassa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Mä voitan nolousskaban. Mun taskulaskin on 80-luvulta. Sillä voi kirjoittaa "seisoo" ja "ei seiso" ja laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa. Kovassa käytössä.
Voi myös kirjoittaa 37735518 3770553 ;)
ei kait kukaan tosissaan tällästä kysele.
Minä perin ukilta hienon ison laskukoneen ja käytän sitä aina. En olisi ikinä uskonut että se olisi kenellekään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin lämpesin heti.
Onhan sinulla 7051 1507 715517?
M
Helpompi ja nopeampi mun mielestä mun taskulaskin on kun nää nettilaskimet. Juuri sopiva tuollaiseen perusynnäilyyn kuten kuittien laskeminen. Mitäköhän seuraavaksi joku voisi pitää nolona? Miksi katsot Netflixiä läppärillä, vaikka vieressä on älypuhelin?
Sää et oo kauheen älykäs