Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kannattaako edes etsiä parisuhdetta

Vierailija
26.04.2018 |

Teitä naisia kun on täällä todennäköisesti enemmistö, niin sanokaapa mielipiteenne kannattaako mun hakea parisuhdetta vai ei.

Olen 25v, ei kokemusta pidemmistä suhteista. Kaverieni toilailuja "alalla" seuranneena en ole tähän asti edes halunnut parisuhdetta. Ikinä ei ole ollut kenenkään kanssa molemmin puoleista ihastustakaan.
Tällä hetkellä elämästäni löytyy jo kaikkea mitä TARVITSEN. Elän terveellisesti, olen töissä, lukuisista harrastuksista löytyy elämään tarkoitusta, perheeseen on läheiset suhteet, joitain hyviä ystäviäkin...

Ehkä se ainoa asia mitä vielä HALUAISIN lisää on juurikin suhteen tuomaa henkistä ja fyysistä läheisyyttä.
Olen kuitenkin huomannut että hyvin järjestelmällisesti nuo em. hyvät jutut joita elämästäni jo löytyy, kärsivät monesti suhteessa elävillä ihmisillä. Lisäksi olen introvertti joka on aina tullut paremmin kuin hyvin itsekseen toimeen. En ole vielä tässä iässä kuitenkaan sulkenut pois sitä vaihtoehtoa että joskus haluaisin lapsia. Jos näin kuitenkin käy, sen on todellakin pakko olla naisen kanssa jota oikeasti myös rakastaa, koska erotessa ryssii lapsienkin elämän, ja heitähän harvemmin etsimällä löytää (näitä naisia siis). Kannattaako siis etsiä ns. kirsikkaa jäätelön päälle, mahdollisesti koko jäätelön hinnalla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuoda hieman toisenlaisen näkökulman. Olen jo pitkään harkinnut eroa pitkästä parisuhteesta (joka on varsin huono syistä, joita en tässä ala erittelemään) ja ensimmäinen vaihtoehtoni olisi suhde, jossa asutaan eri osoitteissa ja tavataan vain ajoittain. Siihen sopisi oikein mainiosti mies, joka viihtyisi elämässään ja harrastuksissaan, eikä kaipaisi kumppania kovin moneen asiaan, tosin 25 v kuulostaa kyllä todella (liian) nuorelta minulle. Niin, ja lisää lapsia en toivo, omat voimavarani eivät siihen riitä.

Yritän tässä lähinnä herätellä miettimään, mitkä ne todelliset toiveet elämälle ovat. Mikä kelpaa ja riittää, mikä ei?

Vierailija
22/22 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Lähes tai koko elämänsä sinkkuna olleet neuvovat vaan rauhassa odottelemaan, josko kumppani jostain ilmestyisi. Siis joku, joka kiinnostaisi ja olisi vielä aloitteellinenkin. 

Ihmekös sitten, että sinkkuja on paljon. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan