Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whatsapp pois ja Telegram tilalle?

Vierailija
25.04.2018 |

Onkos Telegrammin käyttäjiä? Miltä se tuntuu? Jossain luki että olis parempikin?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telegram on nykyään Whatsappia suositumpi teknillisten korkeakoulujen opiskelijoina, ehkä siitä voi jotain jo päätellä? Itse oon käyttänyt Telegrammia viitisen vuotta ja musta se on paljon kätevämpi kuin Whatsapp. Etuja on mm. mahdollisuus editoida viestejä jälkikäteen (typot saa pois), todella nopea hakutoiminto (Whatsappilla kestää aika kauan), hyvä työpöytäsovellus, giffien ja stickersien mahdollisuus jne.

Vierailija
22/37 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana mikään ei appi ei ole turvallinen, pitää valita että kuka vakoilee sinua, itse olen valinnut kiinalaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telegrammin desktop-sovelluksesta voi soittaa puheluita, Whatsappin vastaavasta ei voi.

Vierailija
24/37 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen juuri noin, telegram ollut vuosia päävälineenä viestittelyyn. Whatsappia pidän niiden takia jotka ei ole siellä

Vierailija
25/37 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telegram on nykyään Whatsappia suositumpi teknillisten korkeakoulujen opiskelijoina, ehkä siitä voi jotain jo päätellä? Itse oon käyttänyt Telegrammia viitisen vuotta ja musta se on paljon kätevämpi kuin Whatsapp. Etuja on mm. mahdollisuus editoida viestejä jälkikäteen (typot saa pois), todella nopea hakutoiminto (Whatsappilla kestää aika kauan), hyvä työpöytäsovellus, giffien ja stickersien mahdollisuus jne.

Terveisiä teknillisestä yliopistosta! Lähinnä koulujutut hoidetaan telegramin välityksellä, muuten vapaa-ajan asioissa Whatsapp tai Snapchat yhteydenpitovälineenä.

Vierailija
26/37 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telegram ehdottomasti!

Teepä gallup vaikka Aallon teekkareille. Ei löydy kovin montaa Whatsappin käyttäjää!

Vierailija
27/37 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko Telegramilla puhelut Windows Phonesta toiseen Windows Phoneen?

Vierailija
28/37 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se että haisevat nörtti teekkarit käyttää telegramia ole vaan yksi syy lisää olla käyttämättä sitä. Joo, kyllä minäkin haluun olla tekemisissä lökäpöksypoikien kanssa jotka pelaa dotaa ja koodaa 18 tuntia päivässä ja dieetti on es-kokis-sipsit. 😂

Vierailija
29/37 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
30/37 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö tätä äppiä enää kukaan vai onko kuivunut kasaan?

Vierailija
31/37 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään ja koko ajan sinne tulee enemmän porukkaa.

Vierailija
32/37 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se ole venäläinen? Ei sieltä tule mitään tietoturvallista, en asentais tuota.

Melko huvittavaa jos vertailukohtana on facebookin whatsapp.

ooteko ikinä asentanut whatappia uudestaan kännyyn. Se kysyy et palautetaanko varmuuskopioidut keskustelut, kuvat ja videot. wft? minne ne varmuuskopio mun keskustelut? 

Miksi olet antanut sille sovellukselle luvan varmuuskopioida keskustelut? Ei se ole pakollista. Sinun kannattaisi ehkä kirjautua myös googleen ja käydä tarkastamassa mitä tietoa olet antanut sille luvan kerätä, jos et ole aiemmin herännyt ajattelemaan tätä. Monesti Google saattaa tietää tarkasti liikkeesi ympäri maailman useiden vuosien ajalta, mikäli annat siihen luvan ja käytät sijaintitietoja. Ja tuo on vaan yksi pieni osa siitä mitä tietoja Google kerää. Samat tiedot usein välittyy myös facebookille ja monille muillekin osapuolille, jotka ovat valmiita maksamaan tiedoista.

Vierailija
33/37 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valinnut pitää asiani omana tietonani. Tähän mennessä tietoturva on osoittautunut suhteellisen toimivaksi.

Vierailija
34/37 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telegramissa sallitaan piraatti kaman jakaminen ryhmässä vaikka siinä olisi 100000 käytttäjää.

Sen takia se on suosittu opiskelijoiden keskuudessa. Poken ja tekstikirjojen jakaminen sujuu ongelmitta.

Myös se ettei siinä ole kryptausta on valtioiden mieleen. (Pitää erikseen valita kryptattu keskustelu mutta eihän sitä kukaan tee kun luulevat että se on vakiona kryptattu).

Snowden suosittelee signalia eikö telegramia ihan hyvästä syystä.

Vierailija
35/37 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telegramissa sallitaan piraatti kaman jakaminen ryhmässä vaikka siinä olisi 100000 käytttäjää.

Sen takia se on suosittu opiskelijoiden keskuudessa. Poken ja tekstikirjojen jakaminen sujuu ongelmitta.

Myös se ettei siinä ole kryptausta on valtioiden mieleen. (Pitää erikseen valita kryptattu keskustelu mutta eihän sitä kukaan tee kun luulevat että se on vakiona kryptattu).

Snowden suosittelee signalia eikö telegramia ihan hyvästä syystä.

Minkä maalainen Signal on?

Vierailija
36/37 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapista  tai Telegramista en osaa sanoa, minä käytän Signalia ja toimii hyvin.

Vierailija
37/37 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on se perustelu, jonka mukaan sitä voisi pitää parempana. Kotimaa vai?