Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut lapsen päiväkodintätiin.

Karhunkierros
25.04.2018 |

Olen viime syksystä asti "kuolannut" lapseni päiväkodintätiä. Olen se joka yleensä vie ja hakee lapsen hoidosta ja huomasin jo aikoja sitten, että odotan näkeväni kyseisen tädin aamulla.. Ei sen ihmeellisimpiä juttuja ole keskusteltu, mutta jotenkin luulen tai päässäni kuvittelen, että saan jonkinlaista vastakaikua. Kuulin vasta tänään hänen koko nimensä ja piti heti stalkata facesta ja löysin yhden nettiartikkelin myös. Tajusin olevani 16-17 vuotta vanhempi kuin tämä tarhantäti :)
Se siitä sitten..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen iän suunnilleen pystyy arvioimaan muutenkin. 

Ihan on normi menoa muuten. Nuori nainen on ystävällinen ja vanhat äijät kuvittelee vaikka mitä.

Vierailija
2/17 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Kyllä me huomataan ne ällöttävät silmäilyt ja ne muka-hauskat jutut, huoh... kuuluu työnkuvaan olla kohtelias, eikä siitä pidä kuvitella yhtään mitään.

Vierailija
4/17 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit olla tädittelemättä. 

Vierailija
5/17 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihastunut toisen lapsen isään. Haemme toisinaan sattumalta samaan aikaan lapsemme tarhasta. En ole mitään sen suurempaa draamaa tässä tekemässä eikä hän ole antanut minkäänlaista vastakaikua. Onpahan mukavaa vain, kun hän sattuu tulemana pk:ssa vastaan... Lapsemme ovat vieläpä ystäviä siellä tarhassa ja ovat olleet toistensa synttäreilläkin. Ehkä kesällä soittelen ja sovin leikkitreffeistä :) (siis lapsen äidin kanssa tietty, mutta ehkä lomallakin pääsisin sitten näkemään tuon isän).

Vierailija
6/17 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen "tarhantätiin" ihastunut :)

Se tuli aikanaan ihan yllättäen ja käsittämättömän voimakkaana, viikkoja meni niin ettei tuntunut olevan mitään järkeä jatkaa nykyistä avioliittoa.

Mitäänhän en tietenkään asian eteen tehnyt ja ihastus on laimentunut selvästi, nyt sen tajuaa että osittain tää ihastus johtui oman liiton ongelmista.

N. 10v nuorempi kaunis, ystävällinen, hymyilevä yms nainen suorastaan säteili sellaista elämäniloa joka kotona oli vain kaukainen muisto, ja nimenomaan se elämänilo oli se mikä houkutti.

Nyt kotona on asiat vähän paremmin ja ihastus on laantunut mutta silti on mahtavaa nähdä hymysi janette.

Vierailija
7/17 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas huomaa naisten kaksinaismoralismin, ihastunut mies joka ei tee elettäkään jättääkseen vaimonsa saa alapeukkuja ja ihastunut nainen joka suunnittelee etenevänsä perheen rikkomisessa saa yläpeukkuja :)

Vierailija
8/17 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ku täällä onkin samat ihmiset joo. Itse tulin tuolta soteli-ketjusta vahingossa tähän, kun ärsytti tädittely. :D 

Toivottavasti pääsen eri alalle pois päiväkodista, niin loppuu nämä elämäänsä kyllästyneiden miehien tuijottelut. Pitikö ne penskat tehdä jos onkin niin paskaa.

Vierailija
9/17 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan oo elämääni kyllästynyt enkä lapsia kadu hetkeäkään.

Se harmittaa kun vaimon elämänilo on kadonnut jonnekkin, yrittänyt oon parhaani olla hyvä mies yms.

Harmi jos sulle on osunut kohdalle tuijottavia miehiä, olisko alanvaihto tosiaan paikallaan jos noin ahdistaa?

En itse aikanakaan usko että ihastukseni on mitenkään häiritsevänä kokenut tuijottelua koska en ole tuijotellut persettä enkä pitkään yms..

Vierailija
10/17 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu, tarhan akkojen nimet ovat kaikkien tiedossa, ei niitä mistään tarvitse etsiä.

Meidän tarhassa on ollut muutama tosi hyvän näköinen harjoittelija ja vaki akat on vanhoja parhaat päivänsä nähneitä hapan naamoja.

Yhdellä on hyvä vartalo ja tissit, joita yrittää peitellä naama sitten onkin petolinnunper*e osastoa.

Ei tuolla ole edes hyvän näköisiä äitejä.

Vierailija
11/17 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma, kun ei voi yhtään puhua yleisesti, kun kaikki pitää heti ottaa itteensä.  No sanon suoraan, että kannattaa varmaan vaihtaa tapaa yrittää olla hyvä mies. 

Niin kuin sekään asiaan yhtään liittyy, alanvaihtotoiveisiini eivät kyllä miehet liity, eivät myöskään ne penskat. About kaikki muu. 

Vierailija
12/17 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että sitähän te ulkopuoliset ette tosiaan yhtään ymmärrä, kuten on viime päivien keskusteluista käynyt ilmi (toisaalla, uutisjuttujen kommenteissa ja mielipidepalstoilla). Turha sanoa, että vaihda sitten alaa jos ei kiinnosta. Todella yritän. :) 

Vierailija
13/17 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalan koulutuksen naiseen ap ihastunut.

Vierailija
14/17 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten, erityisesti niiden vanhempien, kannattaisi vähän miettiä kun menette "ihastumaan" johonkin asiakaspalvelutehtävissä toimivaan nuoreen naiseen.

Duuniin kuuluu olla iloinen, ystävällinen ja kohtelias kaikille.

Kyllä niillä nuorilla ja söpöillä on miehet ja poikaystävät jo olemassa siellä yksityiselämän puolella, eivät ole jonkun perheenisän huomion tarpeessa.

Teistä "ihailijoista" tulee puheenaiheita kahvipöytäkeskusteluihin tai palavereihin - on esim. käynyt, että nuori nainen on jopa alkanut pelätä tuollaista ei-toivottua ihailijaa.

Voisitteko mieluummin yrittää päteä miehinä ja rakastajina siellä kotonanne - siellä teille voisi herua arvostusta siitä huomion osoittamisesta ja aivan ilmeisesti siellä koetaan sitä puutetta puolin ja toisin. Ei se vaimo elämäniloaan takaisin saa, jos mies kulkee tuijottelemassa nuoria naisia lastentarhassa tms. vastaavassa virastossa...

Vierailija
15/17 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kyseinen "täti" ei ole edes oman lapseni ryhmässä, keskustelu on tasolla "Moi" "Huomenta" "Meettekö heti ulos?" "Tänään on tosi kylmä, pitää laittaa villapukua alle" "Katoitko putouksen, no möiimöiii" ja jne. Keneen saa ihastua? Ei ilmeisesti keneenkään. Kaikesta pitää vääntää jotain älytöntä :)

Tämä "täti" vaan vaikuttaa todella herttaiselta ja kiltiltä, ihan vaan katseesta olen pannut merkille. Jos olisin sen 10 vuotta nuorempi ja vapaa niin tekisin kaikkeni, että pääsisin edes kahville tuommoisen kanssa.

Vaimolla on muuten ihan omat säätönsä, johon kuuluu riittävästi valehtelua. Toisaalta sekin lienee aviomiehen syytä.

Vierailija
16/17 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se tuntemattomien kuin myös nuorempien naisten tädittely. 

Vierailija
17/17 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääsette panemaan joskus! Tee kaikkesi sen tavoitteen eteen, etenkin kun vaimosi on pilannut itsensä vastenmieliseksi. Saat vaiva palstan tuen yrittää uutta rakkautta/pääsyä pikkupöksyihin.