Ihastunut lapsen päiväkodintätiin.
Olen viime syksystä asti "kuolannut" lapseni päiväkodintätiä. Olen se joka yleensä vie ja hakee lapsen hoidosta ja huomasin jo aikoja sitten, että odotan näkeväni kyseisen tädin aamulla.. Ei sen ihmeellisimpiä juttuja ole keskusteltu, mutta jotenkin luulen tai päässäni kuvittelen, että saan jonkinlaista vastakaikua. Kuulin vasta tänään hänen koko nimensä ja piti heti stalkata facesta ja löysin yhden nettiartikkelin myös. Tajusin olevani 16-17 vuotta vanhempi kuin tämä tarhantäti :)
Se siitä sitten..
Kommentit (26)
Se on nimenomaan se nuorien tarhatätien elämänilo verrattuna omaan väsyneeseen vaimoon. Nätit kasvot vielä siihen päälle.
Ai että, on kyllä itsekin tullut kerran jos toisenkin runkkailtua lapsen opettajan sekä yhden päiväkodin hoitajan kuville. Ihania jumalattaria. <3
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se tuntemattomien kuin myös nuorempien naisten tädittely.
Mitä vikaa on täti sanassa. Keskustelu kuitenkin sijoittuu "lasten maailmaan". Onko nykyään pahasta puhua lasten kanssa sedistä ja tädistä? Lähinnä siis pienten lasten kanssa, jotka vasta alkavat hahmottamaan maailmaa ja sen asukkaita. Isompien kanssa tietenkin puhutaan erilailla, kehitysasteen mukaan. Meidän koirallekin kaikki olivat aina settiä ja tätejä, jos ei tunnettu paremmin ja käytetty nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Kuka? Mitä väliä?
Minkä sitä tunteilleen mahtaa?