Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenny+ haukkui vegaaneja.

Vierailija
25.04.2018 |

Vai haukkuiko? Ja mitä nyt sitten pitäisi tehdä?

https://www.facebook.com/lehtinenjenny/

T: Jenny

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin tietyn ryhmän leimaaminen ärsyttäväksi on aina vähän kyseenalaista. Yhtälailla Jennyn korvaan varmaan särähtäisi, jos joku heittäisi kommentin ''Onhan kaikki lihavat rasittavia ja itsekkäitä''.  Missä perustelut tälle näkemykselle ja miksi tahtoo leimata julkisesti jotkut ihmiset ärsyttäviksi ruokavalionsa perusteella? Ensimmäisenä tuli mieleen, että kokeeko hän syyllisyyttä siitä, että itse syö lihaa (vrt. laihat ovat ärsyttäviä, kun en itse pysty laihduttamaan vaikka sisimmässäni haaveilenkin laihasta vartalosta).

No voi olla, että lähdin nyt analysoimaan hieman liikaa, mutta kohteliasta ja fiksua olisi antaa edes perustelut tuolle, että miksi vegaanius tekee ihmisestä ärsyttävän. Suvaitsevaisuus ja asiallisuus kunniaan!

Vierailija
2/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haukkuihan tuo, ei sitä oikein muutenkaan voi ymmärtää. Olihan tuo varmaan semmoinen vähän harkitsematon heitto jolla ei varsinaisesti mitään pahaa tarkoittanut mutta kertoo kyllä jotakin ko. henkilön ajatusmaailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kuka Jenny tai mitä, mut se on mun uusi suosikkini! Anna palaa Jenny! Jeee!!!!

Vierailija
4/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa nimenomaan kritisoida stereotypioita ja tuoda esille yksi vegaaneihin liittyvä stereotypia? Mistä kohdasta tuossa joku loukkaantui siis? Siitä että se rinnastetaan huivin käyttöön vai että tuotiin esille stereotypia mikä liittyy vegaaneihin?

Vierailija
5/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, että MIKSI vegaanit ovat automaattisesti ärsyttäviä? Minulla on maitoallergia, en pidä lihasta enkä kalasta, enkä käytä muutenkaan eläinperäisiä tuotteita. Mikä siinä ärsyttää? Minua ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka haukkuvat toisia ja sitten ihmettelevät mistä pitäisi pyytää anteeksi. No olisiko vaikka huonot käytöstavat ja itsekeskeinen olemus?

Vierailija
6/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ohjelma on ehkä ärsyttävin ikinä. Haukutaan muita rivien välistä ja korostetaan omaa erinomaisuutta...

Mua myös häiritsee se jatkuva mässytys siinä.

Ok ootte lihavia mut me tiedetään, että kilot ei ole tullut viinirypäreillä ja vihermehuilla....

Vierailija
7/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut. Tai näkyi se teksti siis noin sekunnin.

Vierailija
8/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas tyyppi, kaikin puolin.

Vierailija
9/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ohjelma on ehkä ärsyttävin ikinä. Haukutaan muita rivien välistä ja korostetaan omaa erinomaisuutta...

Ok ootte lihavia mut me tiedetään, että kilot ei ole tullut viinirypäreillä ja vihermehuilla....

Toi loppu :D Kiitos nauruista

Vierailija
10/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen Jennyn kropastakin näkee että mättää eläinrasvaa minkä kerkeää.

Vierailija
11/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen ko ohjelmaa katsonut just tuon yhden pätkän verran ja onhan tuo hieman huvittavaa kun kolme läskiä istuu jossain hedelmiä ja kasviksia notkuvassa pöydässä sillee "tällee me aina syödää".

Vierailija
12/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa mitä sanoo nainen, joka lentäessään joutuu ostamaan kolme paikkalippua

Vierailija
13/20 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan sen Jennyn kropastakin näkee että mättää eläinrasvaa minkä kerkeää.

Miten erotat mistä rasvanlähteestä mikäkin kilo on tullut?

Vierailija
14/20 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa nimenomaan kritisoida stereotypioita ja tuoda esille yksi vegaaneihin liittyvä stereotypia? Mistä kohdasta tuossa joku loukkaantui siis? Siitä että se rinnastetaan huivin käyttöön vai että tuotiin esille stereotypia mikä liittyy vegaaneihin?

Jos todetaan että vegaanit ovat ärsyttäviä niin millä lailla siinä kritisoidaan ko. stereotypiaa?

Vierailija
15/20 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain nyt vaan saa haukkua vähän enemmän kuin muita.

Vierailija
16/20 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun haukkui. Kyseisen white trash tukan ja tyylin omaavan plösön mielipiteet ei ihan hirveästi liikuta.

Vierailija
17/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, että MIKSI vegaanit ovat automaattisesti ärsyttäviä? Minulla on maitoallergia, en pidä lihasta enkä kalasta, enkä käytä muutenkaan eläinperäisiä tuotteita. Mikä siinä ärsyttää? Minua ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka haukkuvat toisia ja sitten ihmettelevät mistä pitäisi pyytää anteeksi. No olisiko vaikka huonot käytöstavat ja itsekeskeinen olemus?

Vegaaneissa ärsyttää tämä hokeminen "Olen vegaani" (pitää kertoa vaikkei keskusteluun liitykään. ) ja se että he saavat moralisoida muille siitä mitä ei saa syödä, ja tuputtavat kaikille väkisin kasvissyöntiään kuin uskontoa. Heitä ei kuitenkaan saa kritisoida. Oon vuosien aikana törmännyt vain kahteen vegaaniin jotka eivät puutu siihen mitä muut syövät eivätkä ole suunnilleen haukkomassa henkeä pöyristyksestä kun vieressä joku syö lihaakin.

Vierailija
18/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaaneissa ärsyttää tämä hokeminen "Olen vegaani" (pitää kertoa vaikkei keskusteluun liitykään. ) ja se että he saavat moralisoida muille siitä mitä ei saa syödä, ja tuputtavat kaikille väkisin kasvissyöntiään kuin uskontoa. Heitä ei kuitenkaan saa kritisoida. Oon vuosien aikana törmännyt vain kahteen vegaaniin jotka eivät puutu siihen mitä muut syövät eivätkä ole suunnilleen haukkomassa henkeä pöyristyksestä kun vieressä joku syö lihaakin.

Tai sitten olet törmännyt hyvinkin moniin vegaaneihin, mutta et ole sitä vaan tiennyt. Ja joo aika moni itsenikin ympärillä ei sitä ole koskaan tiennyt koska (mikä järkytys) vegaanit eivät oikeasti hoe tuota "olen vegaani"-lausetta. En ole ainakaan koskaan tällaiseen törmännyt. Se on lähinnä vanha ja huono vitsi.

Vierailija
19/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ohjelma on tosi hämmentävä. Ihme uhriutumista ja "kaikkien pitää hyväksyä meidät sellaisina kuin me ollaan", ja samaan aikaan haukutaan muita joka jaksossa. Omituista.

Vierailija
20/20 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet törmännyt hyvinkin moniin vegaaneihin, mutta et ole sitä vaan tiennyt. Ja joo aika moni itsenikin ympärillä ei sitä ole koskaan tiennyt koska (mikä järkytys) vegaanit eivät oikeasti hoe tuota "olen vegaani"-lausetta. En ole ainakaan koskaan tällaiseen törmännyt. Se on lähinnä vanha ja huono vitsi.

Kyllä minä olen törmännyt vegaaneihin jotka julistavat joka käänteessä kuinka ovat vegaaneja ja liha on pahasta. Ent työkaveri alkoi huutamaan kun näki mulla eväänä kinkkusämpylän ja tempaisi sen kädestäni roskikseen. Olin kyllä niin ymmälläni että luulin huonoksi vitsiksi....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme