Mitä teen? Mies ei tiedä, että tiedän hänen pettäneen
Mies oli launtaina baarissa ystäviensä kanssa ja siellä oli tullut sitten jotain tappelua ja mies oli pudonnut rappuset alas ja hänelle oli tullut päähän isoja kuhmuja. Hän soitti mut hakemaan kotiin kun ei ollut suostunut ensihoitajien kehoituksista huolimatta menemään sairaalaan tarkkailuun. Toki minä autoin, pakkasin vauvan autoon mukaan ja sitten miestä hakemaan. Kotona putsailin miehen naamaa vielä, kun hänellä oli kasvoissa verta vuotavia haavoja. Miehen puhelin soi,näytöllä oli pelkkä numero ja mies kovassa humalassa kummemmin ajattelematta vastasi. Ja soittaja oli joku nainen, joka kyseli että "niin oletko sä tulossa tänne?" Mies siihen vastasi,että on kotona jo ja nainen puhelimessa loukkaantuneena ihmetteli että häh mitä sä siellä teet. Minä kuuntelin vieressä epäuskoisena silmät pyöreinä. Mies tokaisi puhelimeen "muija on tossa vieressä, terve." Tivasin sitten kuka soitti tuollaisia ja miksi ja hän väitti vain ettei tiedä ja raahautui nukkumaan. Ihan siis ilmiselvää, että joku hupakko soitteli yöllä perään kun mies ei ollutkaan panemassa tätä.
Tiedän, tein väärin, mutta mun oli pakko tutkia miehen puhelin, koska mies olisi kuitenkin taas vängännyt vastaan eikä kertonut totuutta. En ole koskaan ennen tonkinut miehen puhelinta, vaikka tiedän hänen pääsykoodinsa. Ja sieltä paljastuikin sellaista, mitä pelkäsin.
Miehellä on pääsiäisestä asti hirveä määrä viestejä joltakin naiselta, ja niistä käy ihan selvästi ilmi, että mies on pannut tätä naista. Siellä luki kaikkea, että nainen on onnellinen kun eka kerta oli juuri mieheni kanssa ja kuinka tärkeää se oli ja merkitsi paljon. Nainen oli jankuttanut että merkitseekö hän miehelle jotain ja että ollaanko me palaamassa yhteen ja saatu riitoja sovittua. Öö mitä vittua kun ei olla oltu eroamassa missään vaiheessa. Selvitin numeron ja se on jonkun 18v pikkutytön. Hän on miestä lähes kymmenen vuotta nuorempi!! En kertonut miehelle, että luin viestit, olen yrittänyt esittää normaalia ja kysellä vain kuka sellaista soitti yöllä. Mies vain väittää ettei tiedä eikä kiinnosta.
Mitä mun pitäisi tässä nyt tehdä?? Miten mä saisin miehen kiinni ilman, että hän tietää mun lukeneen hänen viestejä.. olen ihan hajalla ja tekisi mieli vaan huutaa kun sisällä kiehuu. Mies nähtävästi valmiina heittämään kaiken hukkaan ja vielä juuri kun saimme lapsen. Vituttaa niin vietävästi.
Niin ja itse olen 24 ja mies 27
Kommentit (12)
Aihe vapaalta varmaan löytyy ketju jossa kerrotaan parhaat vinkit lyhyisiin ja ytimetkäisiin prvovoihin?
Ikis kirjoitti sit vähän pitemmän tarinan tällä kertaa.
18v on aikuinen nainen, ei pikkutyttö.
Mikä siitä naisesta tekee hupakon? ilmeisesti ihan vapaa nainen ja harrastaa seksiä omasta halustaan eikä rahasta.
Puhelimen ratsaaminen on pikkujuttu pettämisen rinnalla. Puhuisin suuni puhtaaksi ja kertoisin tietäväni pettämisestä. Yhdessä toivottavasti pystytte keskustelemaan jatkoista; jatkatteko yhdessä vai erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen ratsaaminen on pikkujuttu pettämisen rinnalla.
Mitäpäs jos lukisit suomen rikoslain. Noista yllämainituista toinen on siellä mainittu, toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen ratsaaminen on pikkujuttu pettämisen rinnalla.
Mitäpäs jos lukisit suomen rikoslain. Noista yllämainituista toinen on siellä mainittu, toinen ei.
Haluaisin olla vieressä seuraamassa, kun mies tekee asiasta rikonilmoituksen poliisille.
Kyllä mä olisin jo tehnyt tuossa vaiheessa miehelle selväksi ja mitä tiedän ja kerännyt kimpsut ja kampsut ja lähtenyt pois. Tai jos asunto on sinun, niin heittänyt miehen pihalle. Mitä sinä teet ihmisellä, joka ei ilmiselvästi rakasta sinua ja loukkaa pahimmalla mahdollisella tavalla? Ei hän edes ajattele, että hänellä on pieni vauva, kun itsekkyydessään on juossut p*llun perässä. Tuollaisella luuserilla et tee mitään!
Miten joku pystyy muka olemaan noin tyynenä tuollaisen tiedon jälkeen? Itsellä kiehuisi sen verran, että varmasti tekisin selväksi, kuinka mulkku äijä on enkä haluaisi häntä enää ikinä lähelleni. Lapsenkin kanssa pärjää paremmin kaksin ja tuollainen "mies" on vaan tiellä.
Älkää nyt hyvät ihmiset menkö ikäerohullun surkeisiin provoihin!
Yritä ensi kerralla vähän vähemmän. Ei jatkoon tällä kertaa.