Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituista lievää vatsatautia liikkeellä johon liittyy lihaksien kolotusta?

Vierailija
25.04.2018 |

Onkohan kenelläkään muulla lieviä vatsaoireita (turvotusta, ilman kertymistä, löysyyttä, kipua) ja kummallisia lihas/jännekipuja ympäri kehoa? Minulla ei ole ollut kuumetta eikä muita oireita. Tätä on nyt kestänyt kohta viikon. Alkaa jo ihmetyttää tämä jatkuva kolotuskin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin? Meillä lapsilla on ollut pahasti ilmavaivoja + vatsa löysällä (ei siis ripulia kuitenkaan) useamman päivän tässä. Olen ajatellut niiden syöneen jotain huonoa, mutta lähes täysin samoja ruokia olen itse syönyt, kun lapset kotihoidossa siis... Lihaskipuja ei kai ole ollut, tai en sitten tiedä, osaisivatko nuo niistä kertoakaan.

Vierailija
2/3 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: onko siis varmasti lihaskipuja eikä nivelkipuja? Joihinkin ruokamyrkytysbakteereihin kun voi liittyä (jälkitautina kai silti) niveltulehdus, esim. salmonella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin? Meillä lapsilla on ollut pahasti ilmavaivoja + vatsa löysällä (ei siis ripulia kuitenkaan) useamman päivän tässä. Olen ajatellut niiden syöneen jotain huonoa, mutta lähes täysin samoja ruokia olen itse syönyt, kun lapset kotihoidossa siis... Lihaskipuja ei kai ole ollut, tai en sitten tiedä, osaisivatko nuo niistä kertoakaan.

Pohjois-Karjalan alueella. Olen kyllä ollut jokin aika sitten reissussa Pohjois-Suomessakin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä