Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaamisesta, karvoista ja karvattomuudesta

Vierailija
25.04.2018 |

Sheivaatko? Miksi? Häiritseekö muiden karvat tai karvattomuus? Missä tilanteessa voisit kommentoida tai puuttua toisten sheivaamiseen tai karvaisuuteen, tai jopa ilkkua, uhkailla, häiriköidä? Minkä ikäisenä on ok alkaa sheivata? Mutta, saako miehet sheivata?

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005399202.html
http://www.lily.fi/blogit/bluestocking/jattakaa-saarikarvat-rauhaan
http://www.lily.fi/blogit/bluestocking/jattakaa-kainalokarvat-rauhaan?u…

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en kerta kaikkiaan ymmärrä mikä oikeus kellään on kommentoida toisen ihmisen karvoja. Ne on hänen omiaan ja tehköön mitä tekee niiden kanssa.

Tää karvattomuusmuoti on toki ollut nyt voimissaan aika monta vuosikymmentä (esim. 70-luvulla naisen kainalokarvat näkyivät yleisemmin) joten on sukupolvia jotka ei ole tottunut niitä näkemään tai naisten tuuheita säärikarvoja. Mutta miten niiden näkemisestä voi seurata vihareaktio? Sairasta.

Muistan omilta lukioajoiltani teinipojan joka oikeasti kuvitteli ettei naisilla kasva säärikarvoja, luuli mua luonnonoikuksi kun niitä oli :D

Vierailija
2/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas näitä  juttuja. Ilmiannettu asiattomana, sata ketjua on jos aiheesta ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas näitä  juttuja. Ilmiannettu asiattomana, sata ketjua on jos aiheesta ollut.

Asiaton tarkoittaa herjaavaa, rikollisuuten yllyttävää tms. Mikä tässä aloituksessa on sellaista?

Vierailija
4/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän hassu. Miten olisi mahdollista että 20 v toimineella vilkkaalla palstalla jokainen aloitus olisi täysin uniikki? Älä avaa ketjuja jotka ei kiinnosta. Yksikertaista.

Vierailija
5/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiatonta? Tämä asia on nykyaikana tapetilla kokoajan, siksi sitä käsitellään myös täällä tasaisin väliajoin. Nyt ehkä uudelta kantilta. Jos asia vihastuttaa sua noin kovin, niin kannattaa varmaan hakeutua hoitoon tai jotain.

Vierailija
6/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kainalot ja trimmailen alapäätä, lähinnä siksi, että mulla alkaa kainalohiki haista voimakkaalle ja sitä hajua on vaikea saada pois, jos on karvat tallella. Säärikarvoja en jaksa ajella, vaikka nilkkojen alueella kasvaakin tummempaa karvaa.

Miestä ei oikeastaan kiinnosta sheivaanko vai en. Mies itse trimmaa rinta- ja selkäkarvansa sekä alapäänsä. Vaikka olen sanonut, että minun puolesta ei ole väliä vaikka jättäis ryijyt selkään. Ja muuallekin.

Vierailija
7/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kaiken kulmakarvoista alaspäin, kainalot, toosan, sääret. Käsivarret sokeroin. Mua ei kiinnosta muiden karvat tai karvattomuus, eikä tulisi mieleenkään kommentoida toisten karvoja. Mun mielestä kaikki saa sheivata tai olla sheivaamatta, myös miehet.

Vierailija
8/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, moni suomalainen kauhistelee kyllä sitä jos naisen pitää verhota päänsä tai jopa naamansa huivilla mutta sitten kun on kyse naisen karvoista niin ei tajuta että niistä huomauttelu on aivan samanlaista naisen kehon ja ulkonäön kontrollointia.

Vierailija
9/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivaan kaiken kulmakarvoista alaspäin, kainalot, toosan, sääret. Käsivarret sokeroin. Mua ei kiinnosta muiden karvat tai karvattomuus, eikä tulisi mieleenkään kommentoida toisten karvoja. Mun mielestä kaikki saa sheivata tai olla sheivaamatta, myös miehet.

Käsivarret? Ihan uutta mulle :O No, kukin tavallaan :)

Vierailija
10/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat on pakko poistaa. En jaksa sitä kamalaa hien hajua. Käytän dödöä.

Vierailija
11/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä onkin, ettei sitä hajua saa karvoista pois..? Kun saahan sen muualtakin, eikä se nyt vuorokautta pidempään pääse muhimaan. 

Vierailija
12/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen nainen

t. Osittain sheivaava mies

Vierailija
13/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä onkin, ettei sitä hajua saa karvoista pois..? Kun saahan sen muualtakin, eikä se nyt vuorokautta pidempään pääse muhimaan. 

Mulla haisee koko päivän jos on karvoja. Vaikka olen käynyt suihkussa.

Vierailija
14/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosa mainittu, torilla tavataan (Oulun!).

Vierailija
15/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni alkaa haisemaan kainalot puolivälissä työpäivää, jos annan karvojen rehottaa. Mikään dödö ei estä sitä löyhkää, muuttuu vaan erilaiseksi dödön ja hautuneen hien yhdistelmähajuksi.

Ehkä voimakas hikoilu ja hien haju on jotenkin perinnöllistä? En tiedä, mutta tuon takia siistin kainalot.

Vierailija
16/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita jotka haluaa karvattomat käsivarret? Mua pidetään outona, mut en vaan kestä ajatusta käsivarsikarvoista...

Vierailija
17/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivaan kaiken kaulasta alaspäin paitsi käsivarren karvoja. Olen vaalea ja karvoitukseni on suhteellisen hentoa, eli käsikarvoja ei edes näe. Sheivaan, koska se antaa minulle huolitellun olon. 

Mieheni sen sijaan on kuin halisi lampaantaljaa :D Mutta ei tulisi mieleenkään sanoa että ajapa karvasi pois, hän on hyvä sellaisenaan. 

Parisuhteemme ulkopuolisten ihmisen karvat eivät häiritse minua pätkääkään, jokainen tehköön karvoilleen kuten parhaaksi näkee. 

18/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruma karvoitus, sitä on tuuheina laikkuina siellä täällä tipoittain. Koska sitä on vaikea ajaa erityisesti selästä, yritän aina peittää sen. Se on minusta kohteliasta muita ihmisiä kohtaan.

Niin, ja olen mies.

Vierailija
19/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7491 kirjoitti:

Minulla on ruma karvoitus, sitä on tuuheina laikkuina siellä täällä tipoittain. Koska sitä on vaikea ajaa erityisesti selästä, yritän aina peittää sen. Se on minusta kohteliasta muita ihmisiä kohtaan.

Niin, ja olen mies.

Oletko sitä meiltä, että ei tarvitsisi peittää, jos olisi nätimpi (kenen mielestä?) karvoitus? Että sit vois kulkea selkä paljaana missä vaan?

Vierailija
20/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kans pakko sheivata käsivarret. Useinkin, koska todella epämiellyttävää kyn alkavat vähänkään kasvaa takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi