Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluni loppui

Aikaansa kutakin
25.04.2018 |

Olen 29-vuotias mies. Meillä on yksi lapsi perheessä.

Lapsen syntymän jälkeen seksi väheni,mikä on ymmärrettävääkin.
Nyt lapsi on 3-vuotta. Nukkuu hyvin ja omassa huoneessa.

Meillä on seksiä nykyään 1-2kertaa kk. Kaikki minun aloitteestani. Ja aina samanlailla.

Teen kotitöitä. Pääsen aikasemmin töistä ja teen ruuan ja käyn kaupassa. Teen myös siivouspäivän. Lapsen kanssa käydään puistossa jne.

Aikani yritin että olisi seksiä. Kieltäytymiset kävivät itsetuntoni päälle. Kyllästyin yrittämään ja annoin asia olla.

Aina kun yrihin ehdottaa seksiä,vastaus on että väsyttää. Silti puhelinta jaksetaan katsoa pitkään yöhön.

Nyt seksihaluni on täysin loppu. Hieron vaimoni selkää nkä tunne mitään. Viime viikolla vaimo teki aloitteen,minun ei tehnyt mieli joten kieltäydyin.

Olen oikeastaan nyt helpottunut kun mielessä fi liiku seksi. Yksi asia vähemmän mietittävänä/stressattavana.

Olen alkanut likkua enemmän ja ayömään terveellisemmin. Iltaisin luen sängyssä kun vaino surffailee netissä.

Että aikaansa kutakin. Kaipa se sekduaalinen halukkuus vähenee ja lopulta loppuu kun ei saa vastakaikua ja häviää puhelimelle.

Voin itse paremmin kun halut hävisivät. Ei riidellä seksistä. Puhua aikoinaan yrutin mutta vastaus oli aina en tiedä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taitaa käydä useammin kun mies väsyy vonkaamaan.siten kun vaimollasi halut palaavat ja sulla on saatu ne loppumaan niin vaimos tulee tänne kysymään miksi on loppu ja saako hakee vierasta.

Vierailija
2/5 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se ero sitten vamis itse 2 vaimoa lempannut ei seksiä enää tunteet katoaa ja mies samassa luulen ainakin seksi yhdistää ja lähentää mutta eikait se naisen vika ole jos mies ei enää miellytä muuten show must go on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia masentaa itseäni. Mietin että näinkö nuorena on seksi lopetettava. Eroa olen miettinyt.tämän kesän ajattelin vielä katsoa.

Viime viikolla ehdotin vaimolle seksiä. Ei tehnyt mieli.no sitten ehdotin jos voisi minut hoidella vaikka käsin. Vastaus:"nyt ei innosta mikään sellainen". Jep,tuntui tosi hyvältä.

Aika koira olo itsellä,kun joutuu nelkein anelemaan.

Ero on varmaan edessä vaimolla ensi vkl vapaa. Itse menen mielummin töihin. Ei huvita tehdä enään mitään yhteistä. Äitien päivänä hueroin ja ehdotin että jos antaisin suuseksiä. Ei kiinnostanut. Kävin masentuneena ja lyötynä nukkumaan.

Vierailija
4/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia masentaa itseäni. Mietin että näinkö nuorena on seksi lopetettava. Eroa olen miettinyt.tämän kesän ajattelin vielä katsoa.

Viime viikolla ehdotin vaimolle seksiä. Ei tehnyt mieli.no sitten ehdotin jos voisi minut hoidella vaikka käsin. Vastaus:"nyt ei innosta mikään sellainen". Jep,tuntui tosi hyvältä.

Aika koira olo itsellä,kun joutuu nelkein anelemaan.

Ero on varmaan edessä vaimolla ensi vkl vapaa. Itse menen mielummin töihin. Ei huvita tehdä enään mitään yhteistä. Äitien päivänä hueroin ja ehdotin että jos antaisin suuseksiä. Ei kiinnostanut. Kävin masentuneena ja lyötynä nukkumaan.

Vierailija
5/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon kiinnostukset alkoivat yhteisistä jutuista suuntautua shoppailuun, puhelimessa ja netissä muiden naisten kanssa roikkumiseen roikkumiseen - ja tietenkin juoruiluun ja ukkojensa haukkumiseen. Seksikin loppui neljänkympin kieppeillä, eikä pariin vuoteen ollut enää mitään läheisyyttä, vaikka yritin ehdottaa ulkopuoliseen apuun turvautumista. 

No ero tuli, mutta onneksi lapset olivat juuri tulleet täysi-ikäisiksi. Sen jälkeen on kuitenkin löytynyt kivoja naisia suhteisiin, ja hyvää seksiä ovat molemmat saaneet.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi