Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että ihmisellä on elämässään "vain se yksi oikea koira"

Vierailija
24.04.2018 |

Minulle kävi ainakin niin. Kaikkeni yritän muttei vaan ole lähellekään sama tunne kun ensimmäisen, rakkaimpani koiran kohdalla. Kaikki tuntuu teennäiseltä. Joo, on kiva että joku on vastassa ja niin edelleen mutta se aito tunne on poissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi täysin erilaista koiraa. Molemmat mitä rakkaimpia. Että enpä nyt tiedä.

Vierailija
2/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi, että "yksi oikea koira," mutta kyllä jokaiseen luo erilaisen suhteen. Mulla on kaksi koiraa tällä hetkellä. Vanhempi on todella rakas, mutta nuorempi on omalla tavallaan "elämäni koira." Tuskin saan toista tuollaista enää koskaan.

Kuinka kauan ensimmäisen koirasi menetyksestä on? Se voi painaa pitkän aikaa ja häiritä kiintymyksen syntymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli täydellinen koira 13 vuotta ja päätin, että sitä ei kukaan korvaa. Nyt on täysin erilainen koira ollut meillä vuoden ja rakas hömelö sekin on.

Vierailija
4/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koirien käyttötarkoituksessa on eroa, niin ehkä silloin on helpompi olla vertailematta eri koiria keskenään? Kustakin koirasta jää erilaiset kokemukset ja muistot ja kukin on eri tavoin hyvä.

Vierailija
5/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 20 vuoden aikana kolme koiraa. Näistä jokainen on ollut ihan erilainen vaikka samaa rotua ja sukupuolta ovat olleet. Yksikään näistä ei ole varmaan ollut se yksi oikea koira, eli etsintä on vielä käynnissä.

Kissoista mulla on kyllä ollut se kokemus, että vain yksi kaikista on ollut ylitse muiden. Kissoja mulla on ollut 28 vuoden harrastuneisuuden aikana 7. Kaikki ovat olleet omalla tavallaan ihania ja rakkaita, mutta se yksi oli kyllä sellainen, että sitä muistelee kaikista eniten.

Vierailija
6/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hankkinut uuden koiran liian pian? Koiran kanssa niinkuin ihmistenkin se suhde täytyy luoda, niin kuin tavallaan kesytät sen. Siinä voi kestää aikaa. Ei varmasti ensimmäisen koirankaan kohdalla tullut itsestään nyt kun ajattelet. Tsemppiä. 

Vierailija
7/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kolmas koira ja tämä on ihan ehdottomasti se elämäni koira. 

Vierailija
8/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi oikea kissa. Kissan poismenosta jo kymmenen vuotta, mutta edelleen suren sitä silloin tällöin. Nyt minulla on ensimmäinen itse pennusta asti kasvattamama koira. Saa nähdä olisiko hän se koirien koira, ainakin kovin rakas ja ihana hän on ❤

Vierailija
9/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 4 koiraa. Näistä kaikista rakkain on 5-vuotias shelttipoika, jolla aika höseltäjä luonne. Silti hän on mun oma vauva<3

Vierailija
10/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään yhtä. Kaikki on olleet yhtä lailla rakkaita ja oikeita, vaikka hyvin erilaisia luonteita ja suhde niihin on ollut erilainen.

Vierailija
11/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun kaikki kestää.

12/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (lapsuudenperheelläni) ei ole koskaan ollut koiria, mutta kissoja on. Ja yksi niistä on ollut se erityinen minulle. Se putosi nuorena kerrostalon 7. kerroksesta ja vammautui, mutta mm. minun ohjauksellani kuntoutui lähes normaaliksi ja eli onnellisen loppuelämän pääosin maaseudulla, vapaana kotikissana.

Se kuoli vuosia sitten, ja vieläkin muistelen sitä silloin tällöin, ikävöiden.

Vierailija
13/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt törkeää kenen muistot on. ja kenen ei. Nyt hyvää yötä. ---

Vierailija
14/14 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on juuri näin. Jos se on ensimmäinen koira, niin sitten se voi jäädä ainoaksi tai otetaan vaikka loytökoira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä