Munaton ja maidoton pitsa?
Onko kellään vinkkiä mistä saisi maidottoman ja munattoman pitsan? Tai sen korvikkeen.. itse en ajatellut tehdä vaan ostaa ja paistaa tms..
Kommentit (15)
Ei pizzassa ole munaa tai maitoa ap.Haloo!!!
No eikös juustoraaste ole maidollinen?? Onko munaa eineksissä?
Pitsataikinaan ei kumpikaan kuulu. Toki kannattaa varmistaa hakiessa, jos joku on niitä sinne jostain syystä laittanut.
Siis pakastepizzaa? Esim. Apetit kasvisjauhispizza tai Lidlistä saa pariakin erilaista. Lisäksi löytyy muistaakseni Bio insiden pizzoja, mutta ne on ihan järkyttävän hintaisia. Oumph-pizzat taisivat myös tulla kauppoihin hiljattain. Katsot että on vegaanimerkki niin se on automaattisesti myös munaton ja maidoton.
Ei kyllä onnistu ilman noita, tee vaikka joku suolanen piirakka.
Vierailija kirjoitti:
Pitsataikinaan ei kumpikaan kuulu. Toki kannattaa varmistaa hakiessa, jos joku on niitä sinne jostain syystä laittanut.
Niin ja täytteethän saa valita itse.
Vierailija kirjoitti:
Missä pizzassa ylipäätään on munaa ja maitoa?
Juustohan ei ole maitotuote. Miten pihalla voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä onnistu ilman noita, tee vaikka joku suolanen piirakka.
Jaa miksei?
Vierailija kirjoitti:
väitän että valtaosassa on ainakin toista. Juusto == maitoa...
Melkein mikä tahansa pizza on munaton ja maidoton, kun tavallisen juuston korvaa jollakin maidottomalla valmisteella tai jättää sen kokonaan pois.
Onhan noita vaihtoehtoja runsaasti, pyydä kauppiasta tilaamaan, jollei kuulu valikoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Melkein mikä tahansa pizza on munaton ja maidoton, kun tavallisen juuston korvaa jollakin maidottomalla valmisteella tai jättää sen kokonaan pois.
Paitsi se ei ole enää pizza vaan suolainen piiras.
Jos käytät juuston sijaan vegaanista porlammin "juustoa", niin kannattaa ripotella se heti tomaattisoseen levittämisen jälkeen ja muut täytteet siihen päälle. Näin saa juustomaisen suutuntuman. Jos kyseisen juustonkorvikkeen laittaa vasta viimeiseksi kaiken päälle niin se vain sulaa semmoiseksi omituisen rapsakaksi raasteeksi.
Missä pitsassa munaa on? Eineksiinhän toki voidaan sotkea mitä vain. Paras on tehdä ruoka itse, niin saa varmasti sopivaa.