Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spämmääkö teillä muilla Facebook koko ajan että pitää hyväksyä uudet käyttöehdot?

Vierailija
24.04.2018 |

Jatkuvasti tulee tuo viesti etusivulle ja kerran jo sähköpostiinkin. Eikös iltiksissä ollut ettei kannttaisi hyväksyä tätä? Pitäisiköhän luoda kokonaan uusi profiili (ryhmien takia) vai ottaa vanhasta kuvat pois vai mitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on kaksi vaihtoehtoa, joko hyväksyt tai et hyväksy. jos et hyväksy, niin todennäköisesti et pysty jatkamaan palvelun käyttöä. uuden profiilin luomisesta ei ole hyötyä, kun siinäkin pitäisi hyväksyä. tuo juttu johtunee että eu:ssa tulee voimaan uusia säänöksiä liittyen ihmisten yksityisyyteen. kannattaa käytä huolella läpi asetukset ja laittaa asetukset niin että mahdollisimman vähän tietoa käyttäisi.

Vierailija
2/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun siinä käyttöehtojen hyväksymisessä se kysyy, annatko niiden kerätä susta tietoja kohdennettua mainontaa varten, ja silloin voit kieltäytyä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kasvojentunnistusjuttua EI pidä missään nimessä hyväksyä, mutta niihin esitettyyn kolmeen kysymykseen on siis pakko vastata että voit jatkaa facen käyttöä.

Vierailija
4/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei spämmää enää. Lähti koko vakoiluohjelma huisin v..... n

Vierailija
5/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aamulla sen kännykkään, mutta suljin Facebookin vastaamatta hyväksy, koska oli kiire. Mahtoikohan se  nyt silti hyväksyä sen? Mistä näen nuo asetukset?

Vierailija
6/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinulla on kaksi vaihtoehtoa, joko hyväksyt tai et hyväksy. jos et hyväksy, niin todennäköisesti et pysty jatkamaan palvelun käyttöä. uuden profiilin luomisesta ei ole hyötyä, kun siinäkin pitäisi hyväksyä. tuo juttu johtunee että eu:ssa tulee voimaan uusia säänöksiä liittyen ihmisten yksityisyyteen. kannattaa käytä huolella läpi asetukset ja laittaa asetukset niin että mahdollisimman vähän tietoa käyttäisi.

Ei pidä paikkaansa, voit käydä muokkaamassa niitä ehtoja, se vaan pitää osata tehdä ja kun siellä muokkauksen kautta ei hyväksy niitä, se menee läpi ihan OK. Kyse on siis siitä kuvatunnistamisesta.

Vierailija
7/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetettaisiinko kaikki joukolla facebookin käyttö?

Vierailija
8/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ieli kyllä on tehnyt jo pidempään, mutta kun siellä on pari tosi hyvää ryhmää joissa olen jäsenenä. Olen kyllä harkinnut sellaisen tyhjän profiilin luomista, jossa ei ole muuta kuin nimi.

Vierailija
9/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa lopettaa facen käytön.

Vierailija
10/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ieli kyllä on tehnyt jo pidempään, mutta kun siellä on pari tosi hyvää ryhmää joissa olen jäsenenä. Olen kyllä harkinnut sellaisen tyhjän profiilin luomista, jossa ei ole muuta kuin nimi.

Mä tein alussa pari sellaista feikkitunnusta eri nimellä. Taidan poistaa nykyisin ja tehdä sellaisen.

Vierailija
11/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🇬🇧🇸🇪🇯🇵🇬🇩🇩🇪🇫🇮🇫🇷🇸🇲🇮🇹⭐️

Vierailija
12/19 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain aamulla sen kännykkään, mutta suljin Facebookin vastaamatta hyväksy, koska oli kiire. Mahtoikohan se  nyt silti hyväksyä sen? Mistä näen nuo asetukset?

Mulla tapahtui sama juttu. Ohitin jotenkin koko jutun, en hyväksynyt, vaan klikkasin muistaakseni sen alapuolella olevaa nappulaa. Oiskohan siinä lukenut jotain, että jatka hyväksymättä? En muista. Nyt sitä käyttöehtojen hyväksyntää ei enää tule, eikä mulla näy mitään uusia asetuksiakaan (kasvojen tunnistus yms.) missään. 

Vierailija
13/19 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, voit käydä muokkaamassa niitä ehtoja, se vaan pitää osata tehdä ja kun siellä muokkauksen kautta ei hyväksy niitä, se menee läpi ihan OK. Kyse on siis siitä kuvatunnistamisesta.

Miten ne käyttöehdot pääsee hyväksymään muokkaamalla?

Vierailija
14/19 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä onnettomia, jotka ette tiedä miten teitä vedätetään.

Koko face perustuukin siihen että annetaan jotain "kivaa" muka ilmaiseksi ja koukuttamalla, niin että siinä roikkuakseen pitääkin antaa itsestään kaikki tieto mitä ikinä kehtaavat pyytää, ja kehtaavathan ne, heidän omien tarkoitusperiensä vuoksi.

"No kun on pari kivaa ryhmää, kiva udella kavereiden tekemisiä, kerjätä klikkauksia, elvistellä elämästään" etc. Kaikki tämä vastineena sille, että antaa koko elämänsä, kaveriden sekä lastensa, tuntemattomille tekijöille verukkeella, että ei mun elämä ketään voi kiinnostaa niin paljoa. Siihen perustuukin lauman ohjaaminen haluttuun suuntaan ja tavoitteeseen.

Niinpä. Voi kun tietäisitte. Tai jos tietäisitte, tuskin edes tajuaisitte reagoida.

Vierailija
15/19 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin

Vierailija
16/19 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen kohtaan, mitä käyttöehtojen päivityksessä kysytään, kannattaa painaa sitä "hallitse asetuksia" tms. nappia eikä hyväksy nappia, jota fb ehdottaa. Ja jokaisesta kohdasta kannattaa käydä valitsemassa itse asetukset, miten haluaa yksityisyysasetustensa olevan. Nätisti meni läpi, kun kävin kieltämässä kaikki mitä noissa ilmeisesti haluttiin minun hyväksyvän. Esim. juuri se kasvojen tunnistus yhtenä.

Vierailija
17/19 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tapahtui sama juttu. Ohitin jotenkin koko jutun, en hyväksynyt, vaan klikkasin muistaakseni sen alapuolella olevaa nappulaa. Oiskohan siinä lukenut jotain, että jatka hyväksymättä? En muista. Nyt sitä käyttöehtojen hyväksyntää ei enää tule, eikä mulla näy mitään uusia asetuksiakaan (kasvojen tunnistus yms.) missään. 

ASETUKSET-KASVOJENTUNNISTUS

Vierailija
18/19 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmiset kädettömiä, kun ette osaa muokata asetuksia veispuukista.

Vierailija
19/19 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus tuli kerran, kävin säätämässä asetuksia, ja siinä se sitten olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän