Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas tosi leuhkan oloinen toi taitoluistelija emmi p. aamuTV:n haastattelussa

Vierailija
24.04.2018 |

Onko noussut kusi päähän.
Kaki nuorta (poika ja tyttö) oli haastattelijoina, oikea toimittaja istui siinä vieressä. Tämä emmi peltonen ja joku jätkä olivat haastateltavina.
Peltonen katseli välillä nokan vartta pitkin sitä teinityttöä joka haastatteli ja jos se tyttö esitti kysymyksen, tuo peltonen ei edes vilkaissut vastatessa sitä, vaan kohdisti katseensa ja vastauksensa sille oikeelle toimittajalle tai teinipojalle. Hyvin outoa käytöstä.
Oli hyvin ylimielisen oloinen, kai esitti teinien edessä jotain aikuista, en tiedä. Jäi vastenmielinen kuva. Onneksi en katesele taitoluistelua. Jos haluan nähdä pikkuhousuja ja perseitä, menen jonnekin muualle kuin jäähalliin.
Kyllä nyt jäi hyvin epämiellyttävä kuva tuosta pikkuhousujen vilauttelijasta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ylianalysointia. kyllähän se välillä kattelee sitä tyttöäkin. Emmiä näyttää vain jännittävän tosi paljon. Kerran olin itsekin siinä tilanteessa jossa minua haastatteli kolme ihmistä. Aina kun oli puheenvuoro, saatoin vain katsoa yhtä haastattelijaa koska jännitti pirusti ja kun katsoi vain yhtä ihmistä, se auttoi vähän jännitykseen ja sain sanat selvemmin suusta ulos. En itsekään oikee tykkää emmistä mutta en silti muuntele asioita.

Vierailija
22/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyly koska ei kertaakaan katso naishaastattelijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tästä kaikesta että toivottavasti ihmiset ei ole luullut että minä olisin jotenkin leuhka tai ylimielinen koska olen vain tosi ujo ja mulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa.. Ihmiset helposti ei huomaa sitä eroa näiden välillä.

Vierailija
24/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. Mitä väliä, ihan oikeasti?

Vierailija
25/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tästä kaikesta että toivottavasti ihmiset ei ole luullut että minä olisin jotenkin leuhka tai ylimielinen koska olen vain tosi ujo ja mulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa.. Ihmiset helposti ei huomaa sitä eroa näiden välillä.

ei kyse ollut siitä, koska toimittajaa ja koululaispoikaa katseli reippaasti kokoajan, mutta kun tyttö kysyi, vastatessaankaan ei vaivautunut katsomaan päin, vaan jätti tytön täysin huomioimatta ja antoi vastauksen ja katseet toimittajalle ja koululaispojalle, ei kysymyksen esittäjälle.

Tunsin suorastaan myötäsääliä sitä koululaistyttöä kohtaan. 

Toivottavasti peltonen on edes kameran takana hymyillyt ja sanonut jotain kivaa tytölle. Joka kai itsekin harrastaa taitoluistelua, loppulähetyksessä se tuli ilmi. Ikävää jos vaikka fanittaa peltosta, eikä saanut edes yhtä hymyä tai katsetta ja sanaa.

Vierailija
26/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla joku koulukiusaaja, jonka pitää vain ottaa joku silmätikukseen. Katsoin haastattelun ja itselleni jäi mielikuva, että haastattelijatyttö kysymyksen jälkeen katsoi aina Nikoa, joka olikin aina vastaamassa ekana. Ja miten sokeita te olette, jotka ette nähneet kertaakaan hymyä Emmin kasvoilla? Toivotan molemmille onnea tulevaisuuteen ja Emmille rohkeutta ottaa huomio itselleen myös jään ulkopuolella, jos tuollaisiin haastattelutilanteisiin joutuu.

Vierailija
27/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpavietti ei rajoitu ainoastaan lajiin, josta kilpaillaan. Jos on kilpaviettiä jossain, niin sitä on yleensä muutenkin. Ja tuossa lajissa (taitoluistelussa) kauneus ja viehättävyys merkitsee ihan eri tavalla kuin esimerkiksi jääkiekossa. Vaikuttaa juuri sellaiselta, joka ei hyväksy ollenkaan sitä, että joku muu on viehättävä. Minusta haastattelijatytössä oli jotain todella seesteistä, vaikea kuvitella, että kyseessä oli niinkin nuori tyttö. Kaiken kaikkiaan todella viehättävä nuori nainen oli, joten en ihmettele, että yritti mitätöidä hänet.

Vierailija
28/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin ihanaa, kun täällä pistetään ihmisiä samaan muottiin. Jos et näytä miellyttävältä ja hymyilevältä aina, olet leuhka ja kusipää. Eläköön yksipuolinen naiskäsitys ja lokerointi!

Vierailija
29/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas niin ihanaa, kun täällä pistetään ihmisiä samaan muottiin. Jos et näytä miellyttävältä ja hymyilevältä aina, olet leuhka ja kusipää. Eläköön yksipuolinen naiskäsitys ja lokerointi!

Ei kukaan näin väittänytkään.

Katso itse haastattelu. Jos et huomaa Emmin käytöksessä mitään moitittavaa, niin et vain ole tarpeeksi tietoinen siitä, mitä erilaiset eleet viestittävät.

Vierailija
30/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä ongelmat. Mitä väliä, ihan oikeasti?

Voisit kommentoida näin ihan jokaiseen ketjuun. Tämä on keskustelupalsta ja ihmiset haluavat keskustella täällä ihan kaikenlaisista asioista, jopa niistä, jotka ovat sinun mittapuullasi mitättömiä.

Vaikutat myös aika tekopyhältä, sillä jos tämä olisi ollut sinulle epäkiinnostava aihe, et olisi edes klikannut ketjua auki.

Aina huvittaa ihmiset, jotka tulevat kommentoimaan "Ketä kiinnostaa!?" tai "Mitä väliä!? Eiks teil oo muuta tekemistä!?" ja näin kuvittelee olevansa muiden yläpuolella, kun ei muka yhtään itseä kiinnosta.

Vierailija
31/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ON VIVECA.

Vieläkin kateellinen olympialaisten takia.

Hyi olkoon.

Vierailija
32/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmin äiti tuo punatukkainen

https://im.mtv.fi/image/5890824/landscape16_9/1024/576/e5b66d4981e8167f…

On kyllä äitinsä näköinen tyttö!

Vierailija
33/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ON VIVECA.

Vieläkin kateellinen olympialaisten takia.

Hyi olkoon.

Ei olympiavoitto takaa sitä, ettei voisi olla kateellinen jollekin tämän viehättävyydestä.

Vierailija
34/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selkeästi katsoo myös tyttöön

Vierailija
35/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmin äiti tuo punatukkainen

https://im.mtv.fi/image/5890824/landscape16_9/1024/576/e5b66d4981e8167f…

On kyllä äitinsä näköinen tyttö!

Onko tuolla botoksia naamassa? Hyi olkoon

Vierailija
36/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää teinityttö oli kuin joku robotti joka ei ymmärtänyt kuulemaansa.

Vierailija
37/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla joku koulukiusaaja, jonka pitää vain ottaa joku silmätikukseen. Katsoin haastattelun ja itselleni jäi mielikuva, että haastattelijatyttö kysymyksen jälkeen katsoi aina Nikoa, joka olikin aina vastaamassa ekana. Ja miten sokeita te olette, jotka ette nähneet kertaakaan hymyä Emmin kasvoilla? Toivotan molemmille onnea tulevaisuuteen ja Emmille rohkeutta ottaa huomio itselleen myös jään ulkopuolella, jos tuollaisiin haastattelutilanteisiin joutuu.

Juuri näin, tai sitten aloittaja on emmin kilpakumppani. Joka tapauksessa en näe mitään ylimielisyyttä, ja vastatessaan katsoo myös haastattelijatyttöä sekä -aivan oikeasti -hymyilee , huh huh

Vierailija
39/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin videon, eikä minulle tullut tuosta mitenkään ylimielistä kuvaa. Selvästi jännitti, katse harhaili, hymyilikin hermostuneesti, ja ehkä oli tuossa tilanteessa helpointa vastata toimittajalle joka oli tilanteessa rennoin. Itse ujona ihmisenä tiedän, että jännittävässä tilanteessa helposti "tukeutuu" johonkin ihmiseen, jolla tuntuu olevan tilanne hallussa. Se rauhoittaa. Esimerkiksi kun jännittävä ihminen keskustelee toisen jännittävän ihmisen kanssa, tilanne tuntuu helposti hyvin kiusalliselta.

Tuskin teki sitä mitenkään tietoisesti, saatikka tahallaan. Eikä haastattelijatyttö näyttänyt mitenkään pahastuvan, vaan vaikutti itsekin ujommalta kuin poika.

Vierailija
40/40 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olisin katsonut pahasti, kun toiset lukee yksinkertaisia kysymyksiä paperista. Olishan noi muutaman lausetta voinut vaikka opetella ulkoa etukäteen, jos ei osaa kysyä yksinkertaisia asioita omin sanoin. Mutta olipas fiksu kaveri tämä uusi formulatoivo, selkeä ulosanti ja hyvä esiintyjä. Vois heti ruveta urheilutoimittajaksi, jos ei ura urkene formuloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä