Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin niimpä tietenkin. Mikä siinä on, että pikkulapset eivät osaa pitää suutaan kiinni. Hoitolapsi oli kertonut vanhemmilleen, että säikyin tänää maassa olevaa kengännauhaa, koska luulin sitä kyykäärmeeksi

Vierailija
23.04.2018 |

Kuljimme siis aamupäivällä tietä pitkin tuttavan lasten kanssa jotka olivat minulla siis hoidossa.

Työnsin rattaita joissa 1.5 vuotias istui ja hänen 5v veljensä käveli itse vierellä.
Kuljimme taloni läheistä tietää ja yhtäkkiä pysähdyin kauhusta kun näin jotain tiellä.

Käskin 4 vuotiasta olemaan paikoillaan.
Aloin vaistomaisesti huuta ihan täysiä kauhusta.
4v oli aivan paniikissa ja kysyi miksemme liiku.

Minä sanoin tuolla taitaa olla kyykäärme.
Käskin 4 vuotiasta etsimään pitkän kepin ojasta jolla testaamme että elääkö käärme.
Kuitenkin viereisen talon pihassa oleva mies oli kuullut huutoni ja tuli kysymään mikä on hätänä .

Näytin tilanteen ja mies meni lähelle katsomaan ja totesi että tuohan on kengännauha.

Olin koko matkan aivan paniikissa ja vapisin yhä.

Pihaan päästyäni pysähdyimme ja yhtäkkiä näin jonkun luikeron taas jaloissani ja aloin taas huutaa ihan täysiä.

Ja huomasin että oli se olikin vain keppi.

Äsken sitten tuttava soitti ja kyseli vähän huolestuneena että onko mulla on kaikki ihan ok.

On ok olen iältäni 59v nainen!
Miksei pikkulasten pitää laulaa kaikki eteenpäin

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän osaa itsekään pitää suutasi kiinni.

Vierailija
2/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala jos oot tosissaa. Et ole todellakaan ok psyykkisesti.

Tarvit apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se, että minä pelkään suomen myrkyllisintä eläintä ja suojaudun sitä vastaan, tekee minusta hullun?

. T. Ap

Vierailija
4/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin hutkinut tohvelilla kuoliaaksi makuuhuoneen lattialla olleen kammottavan ötökän, joka sitten tarkemmassa katsannossa osoittautui sämpylän pinnasta irronneeksi kurpitsansiemeneksi. En kylläkään ruvennut kiljumaan enkä sotkenut sivullisia tapaukseen.

Vierailija
5/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se, että minä pelkään suomen myrkyllisintä eläintä ja suojaudun sitä vastaan, tekee minusta hullun?

. T. Ap

Ai suojaudut sitä vastaan rääkymällä ja pelottelemalla lapsia?

. Mitähän ois käynny jos mies ei olisi sattunut paikalle?

Käskit 4 vuotiasta etsimään keppiä ojasta. Olisitko käskenyt sen jälkeen mennä sorkkimaan sillä sitä, kun sinä et uskalla?

Vierailija
6/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. T. Ap

Huudat täysillä ja vapiset, kun näet kengännauhan ja oksan?

Vierailija
7/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. T. Ap

Ei vaan se että huudat hullunlailla NÄHDESSÄSI KENGÄNNAUHAN.

Miten kukaan voi elää 59-vuotiaaksi näkemättä ainuttakaan kyykäärmettä? Eihän muuten kengännauhaa tai edes letkunpätkää voi käärmeeksi luulla. Milloin olet viimeksi käynyt optikolla.

Jotain rajaa pitäisi olla huonoilla provoillakin.

Tai no, onhan niitä jotka kirkuvat hulluina nähdessään niin pienen ja vaarattoman elukan kuin hämähäkin. Ei kuitenkaan nimitetä fobiaa hulluudeksi.

Vierailija
8/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais olla aika laiha käärme et sekottais sen kengännäuhaan.

11/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sais olla aika laiha käärme et sekottais sen kengännäuhaan.

😂 Niinpä...

Vierailija
12/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin niimpä tietenkin. Jokainen joka aloittaa viestinsä näin, on todella tolkuton. Joka tavalla.

Vierailija
13/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on totta, niin lapsethan ovat lapsia, ne kertovat kaiken. Olisit suhtautunut huumorilla jälkeenpäin koko episodiin.

Vierailija
14/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran pyydät miestäsi tai lastasi ottamaan hartioistasi kiinni ja ravistelemaa kunnolla, että tulet tolkkuihisi. Tarvittaessa muutamalla edestakas liikkeellä toimivalla avokämmen läppäisyllä voidaan nopeuttaa tolkkuihin tuloprosessia. Et voi käyttäytyä hysteerisesti lasten edessä.

Vierailija
15/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. T. Ap

No älä missään nimessä matkusta ulkomaille sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi