Jee sain kesätöitä korkeasaaresta.
Menin työhaastatteluun ja siellä sain vasta kuulla millaisesta työstä on kysymys. Siellä on yksi kameli sairastunut ja minä pääsen tuuraamaan sitä. Mun ei tarvi ku hölmöttää aitauksessa kamelin puku päällä ja palkka juoksee. Voiko helpompaa hommaa olla ja vielä rahaakin saa. Työnantajat vielä kehaisivat että olen juuri sopiva tehtävään.
Kommentit (9)
Hienoa! Käydäänkö yhdessä ruokatunnilla jossain syömässä, minut pestattiin makaamaan tiikeripuvussa tiikerihäkin takaosassa.
Se puku voi olla aika kuuma kesällä, mutta onneksi sinne varmasti mahtuu talvisin hyvin vaatetta alle.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Käydäänkö yhdessä ruokatunnilla jossain syömässä, minut pestattiin makaamaan tiikeripuvussa tiikerihäkin takaosassa.
Siinä on kyllä aidan takana sellainen näytelmä lapsille selitettäväksi, kun ne oikeat tiikerit huomaa sun olevan feikki, ettei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä aidan takana sellainen näytelmä lapsille selitettäväksi, kun ne oikeat tiikerit huomaa sun olevan feikki, ettei mitään rajaa.
Ne oikeat tiikerithän ovat kesälomalla!
Mä nauran täällä vedet silmissä....
Vierailija kirjoitti:
Mä nauran täällä vedet silmissä....
Ei voi olla totta. Todella typerä aloitus.
Todella typerä aloitus senkin takia, että korkeasaareen oikeasti otetaan ihmisiä kesätöihin ja ne ovat varmasti haluttuja paikkoja.
Siis mulla on ihan järkyttävät univelat, kans nauroin vedet silmissä tälle. En tiiä oisko hauska, jos oisin virkeenä. :DDDDD
Ei tarvitse tehdä mitään ja palkka juoksee? Kuulostaa ihan ammattikorkeasaarelta ilman kamelipukua