Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tissientuijotteluun tasa-arvoa

Kanamies
23.04.2018 |

Ruokapöytäkeskustelussa eräs naiskollegani sanoi, että lyhyemmät miehet saavat vapaasti katsella hänen rintojaan. Pitkien miesten tuijottelu kuulemma on häiritsevämpää, koska katse suuntautuu alaspäin ja rinnoista näkyy tällöin enemmän. Miten asiaan pitäisi suhtautua? Jos käytävällä vastaan tulee nainen ja katselen vain seinille etten vain eksyisi hänen rintoihinsa, niin eikö se ole vähän epäkohteliasta? Onko se vaarallista, jos vahingossa pikaisesti kurkkaa? Pahaahan sillä emme tarkoita. Ja onko pituudella tässä väliä?

Tissientuijotteluun tasa-arvoa

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 60-v kirjoitti:

Niin, onko niitä tissejä pakko tuijotella? Onko sitten oke,i jos me naiset katselemme teidän manboobseja ja housun pullistumia? Tissit on imetystä varten, ei miehiä varten!!!

Tissit on miehiä varten, siksi niin harvoilla nisäkäslajeilla on näkyvät rinnat raskaus- ja imetysajan ulkopuolella. Ja kyllä, naiset tuijottelevat miesten etumuksia ja perseitä. Joskus olkavarsia ja rintalihaksiakin.

Älä jauha paskaa.

En katsele ketään, antakaa minunkin olla rauhassa.

Vierailija
22/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko TUIJOTTAA näkyvästi? Se on epäkohteliasta.

Katsella toki saa, kukaan ei sitä kiellä. Olen itsekin nainen ja jos jollakin lähettyvillä istuvalla naisella on näyttävä kaula-aukko, niin tuleehan sitä välillä vilkaistua. Helppoa etenkin nyt kesällä, kun on aurinkolasit. Jos tissien omistaja itse ei katselua huomaa, niin mitäpä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kukaan tuijota. Kenelle saan valittaa?

Tuu tohon pihalle niin tuijotan. Mulla on kiikaritkin, jos ujostuttaa tulla ihan lähelle.

t. tuijottaja-taneli

Vierailija
24/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 60-v kirjoitti:

Niin, onko niitä tissejä pakko tuijotella? Onko sitten oke,i jos me naiset katselemme teidän manboobseja ja housun pullistumia? Tissit on imetystä varten, ei miehiä varten!!!

Tissit on miehiä varten, siksi niin harvoilla nisäkäslajeilla on näkyvät rinnat raskaus- ja imetysajan ulkopuolella. Ja kyllä, naiset tuijottelevat miesten etumuksia ja perseitä. Joskus olkavarsia ja rintalihaksiakin.

Älä jauha paskaa.

En katsele ketään, antakaa minunkin olla rauhassa.

Ei sinua kukaan katsele.

Vierailija
25/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 60-v kirjoitti:

Hyvä että toit tämän asian esille! Sen takia niitä katsotaankin, että kuka imettäisi lasta hyvin.