Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailisitko työtöntä?

Vierailija
23.04.2018 |

Ei ehkä ihan hitti treffimarkkinoilla?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sellaista työtöntä, joka ei edes yritä mitään. Arvomaailmamme olisivat liian kaukana toisistaan. Sen sijaan rakastuin kyllä yritteliääseen työkyvyttömyyseläkeläiseen. Toimintakyky ei luultavasti anna koskaan palata työmarkkinoille ainakaan kokopäiväiseksi työntekijäksi, mutta hän tekee töitä sen verran kuin pystyy ja jaksaa.

Vierailija
2/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen deittailisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailessa vaatimukset ei ole niin tiukat kuin esim. parisuhteen suhteen.

Vierailija
4/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai deittailisin, jos kumppani olisi mieleen! *hölmö kysymys, btw*

Vierailija
5/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. minä olen aina kuvitellut, että ihmistä treffaillaan/tapaillaan, jotta häneen tutustuttaisiin, jotta selviäisi voisiko meille kehittyä parisuhde, joka puolestaan voisi johtaa yhteiseen loppuelämään.

Vierailija
6/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. minä olen aina kuvitellut, että ihmistä treffaillaan/tapaillaan, jotta häneen tutustuttaisiin, jotta selviäisi voisiko meille kehittyä parisuhde, joka puolestaan voisi johtaa yhteiseen loppuelämään.

nykyään on deittailua, treffailua, säätöä, kumppanuutta ja parisuhteita ja jokainen näistä on eri asia. Kannattais tulla jo hei vuoteen 2018 sieltä 50-luvulta!

Vierailija
7/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on aktiivinen työnhakija. Yksi tuollainen tapailu oli ja ei ollut aikomustakaan töihin. Lokki.

Vierailija
8/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffailu on muuttunut myös jonkinlaiseksi ajanvietteeksi ilman aikomustakaan sitoutua.

Vierailija
9/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki ei sitä parisuhdetta halua vaan haetaan seuraa kaikkeen kivaan ilman lupauksia loppu elämästä yhdessä.

Vierailija
10/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, paitsi ei ideologisesti työtöntä.

Vierailija
11/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nykyään on deittailua, treffailua, säätöä, kumppanuutta ja parisuhteita ja jokainen näistä on eri asia. Kannattais tulla jo hei vuoteen 2018 sieltä 50-luvulta!

Olen kyllä tullut tähän vuoteen jo kauan sitten ja hankkinut oman osani säädöistä, yhden yön jutuista, friends with benefitseista jne, mutta treffailun ymmärsin kyllä tässä yhteydessä seurusteluksi. Mitä väliä jonkun säädön työtilanteella olisi?

Vierailija
12/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki ei sitä parisuhdetta halua vaan haetaan seuraa kaikkeen kivaan ilman lupauksia loppu elämästä yhdessä.

Annetaan ap:n kertoa mitä hän tarkoitti sanalla treffailua.

Vierailija
13/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä työttömyys?

Vierailija
14/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on yleensä ohimenevä kausi. Olisi toki hyvä juttu, jos työttömyysjakson käyttää toimeliaalla tavalla esim. kuntoilee, opiskelee, hakee palkkatöitä tai suunnittelee yrityksen perustamista.

Kyllä virallisesti työtöntä voi tapailla ja ystävystyä.

Vierailija
15/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työttömänä hetken aikaa opiskelujen jälkeen, enkä kyllä kelvannut kenellekään. Töihin mennessäni ei mennyt kauaa kun alkoi seura kelvata? Tosin en kertonut olevani DI, joka oli valmistunut hetki sitten.

Vierailija
16/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono status, ei jatkoon!

Vierailija
17/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat työttömiä poikakaverin kanssa, ja ehkä ainoa hyvä puoli työttömyydessä on se, että on aikaa nähdä koska vaan(Viime kesänä olimme töissä ja näimme ehkä kerran viikossa jos saimme aikataulut sopimaan yhteen).

Vierailija
18/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
19/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt kuukauden ollut työtön, enkä nyt erityisen korkeasti koulutettukaan. Olen deittipalvelussa, enkä ole sinnekään kehdannut mainita koulutustaustaani tai työllisyystilannettani. Töitä olen toki hakenut ja haen, mutta kai se häpeä työttömyydestä minussa jotenkin näkyy, epävarmuutena. Itselläni hieman hidastaisi nähdessäni, että mies on työtön. Olen kai paska?

Vierailija
20/39 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun työtön nainen ei taas herätä miehissä lainkaan niin suuria vihan tunteita. Eikös se ole loppupeleissä kuitenkin ihan sama oletko vaikka joku varastomies tai suoraan työtön. Kummatkaan ei herätä mitään intohimoja naisissa, vaikka itse nainen olisi itse sitten alepan kassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän