Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkorutiinit ennen suihkua - mitä ILMAN et voi mennä suihkuun?

Vierailija
23.04.2018 |

Kädet on pestävä AINA ennen suihkuun menoa - pääsee puhtailla käsillä pesemään itsensä.

Toinen ehdoton on, että pitää käydä vessassa, ettei tarvitse puhtaana heti mennä tarpeilleen. Jos hätä pääsee yllättämään niin pissaan sitten suihkuun ennemmin kuin menen puhtaana suihkun jälkeen pöntölle. Vessan lattiakin on märkä, kuivauksesta huolimatta, niin olisi ikävää käydä pöntöllä.

Kolmas ehdoton ennen suihkuun menoa on hiusten harjaus. Se estää jonkin verran hiuksia takkuuntumastakin pesun aikana.

Täsdä minun pakkorutiinit, entä sinun?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kädet on pestävä AINA ennen suihkuun menoa - pääsee puhtailla käsillä pesemään itsensä.

Toinen ehdoton on, että pitää käydä vessassa, ettei tarvitse puhtaana heti mennä tarpeilleen. Jos hätä pääsee yllättämään niin pissaan sitten suihkuun ennemmin kuin menen puhtaana suihkun jälkeen pöntölle. Vessan lattiakin on märkä, kuivauksesta huolimatta, niin olisi ikävää käydä pöntöllä.

Kolmas ehdoton ennen suihkuun menoa on hiusten harjaus. Se estää jonkin verran hiuksia takkuuntumastakin pesun aikana.

Hei ap, normaaleilla ihmisillä ei pakkorutiineja. Esmes mulla ei ole ainuttakaan tuollaista pakkorutiinia.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Ehkä tuo pakkorutiini ei ole sanan varsinaisessa merkityksessä pakkorutiini vaan tarkoittaa asiaa mitä ilmat et mene suihkuun.

Pientä rivien välistä lukemista.

Ja sitä paitsi jokaisella on joitakin neurooseja. Kuka tarkistaa levyt pari kertaa, kuka lentolipun varauksen muutamaan otteeseen, kuka oven lukituksen...

Vierailija
22/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten harjaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, normaaleilla ihmisillä ei pakkorutiineja. Esmes mulla ei ole ainuttakaan tuollaista pakkorutiinia.

Normaalia ihmistä ei olekaan. Eli et säkään voi olla sellainen, normaali.

On vain ihmisiä, jotka suurelta osin toimivat tietyllä tavalla, mutta ei se ole normaali vaan enemmistö! Tämä lisäksi on vähemmistö, joka voi olla ihan yhtä "normaali" kuin enemmistö - se on vaan erillinen.

Vierailija
24/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteiden riisuminen.

Eikö tämä ole itsestään selvää. Samoin kuin kraanan aukaiseminen tms.

Pakkorutiineja ne on.

Höpö höpö. Siinä tapauksessa vaatteiden riisuminenkin on pakkorutiini.

Sitäkään kun ei ole mikään pakko tehdä. Voit vallan hyvin mennä suihkuun ilman vaatteiden riisumista, kukas sinua estää!

Juuri näin. Täälläkun ei olla mikään PAKKO mihinkään kuin kuolla ja siihenkin voi paljon itse vaikuttaa, omilla elintavoilla, ympäristöllä missä pyörii...

Entäs jos ei pyöri

Sitten on varmaan heittänyt pyörimiset eli lusikan nurkkaan.

Vierailija
25/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteiden riisuminen.

Eikö tämä ole itsestään selvää. Samoin kuin kraanan aukaiseminen tms.

Ei ole jos ottaa ns. golden showerit. Jos tiedät mitä tarkoitan.

Vierailija
26/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteiden riisuminen.

Parran ajaminen ennen aamusuihkua, joka erottaa yön ja päivän toisistaan.

Vierailija
27/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiusten harjaus

Eikös ne hiukset kannattaisi kammata vasta suihkussa käynnin ja hiusten pesun jälkeen?

Vierailija
28/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Riisun vaatteet

- Laitan veden valumaan suihkusta

- Kokeilen että vesi on sopivan lämpöistä

- Menen suihkuun

Miksi ihmeessä kuluttaisin vettä käsien pesuun, kun ne puhdistuvat ensimmäisenä suihkussa?

Minulla kanssa ei tulisi mieleenkään mennä suihkuun ilman käsien pesemistä, jos on esimerkiksi

- tullut ulkoa

- tehnyt jotain likaista

- käsitellyt kalaa

- siivonnut

- jne

Siitä on jäänyt rutiini pestä kädet aina ennen suihkua. Pestäänhän kädet aina muitakin hygiesyyttä vaativia toimia, kuten ruoanvalmistusta, kirurgisia leikkauksia, kasvojen puhdistuksia, haavan puhdistuksia...

No siis, mä en ainakaan ikinä ole mennyt suihkuun suoraan ruoan laiton jälkeen, vaan toki pesen kädet heti, kun olen vaikkapa jotain lihaa käsitellyt. Kaikissa mitä mainitsit, niin mun järjen mukaan toimitaan niin, että heti pestään kädet, eikä odotella sinne ennen suihkuun menoa. Ja siivotessahan ne kädet koko ajan puhdistuu, jos lutraa veden ja puhdistusaineen kanssa.

Mulla nyt ei muita "pakkorutiineja" ole ennen suihkua kuin vaatteiden riisuminen ja jos tarve, niin pissalla/kakalla käyminen. 

Vierailija
29/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hiusten harjaus

Eikös ne hiukset kannattaisi kammata vasta suihkussa käynnin ja hiusten pesun jälkeen?

Hiuksia ei kannata koskaan harjata märkänä, vaan vasta, kun ne ovat lähes kuivat/kuivat. Märkänä, jos harjataan, niin hius venyy ja aiheuttaa katkeilemista. Jos on ihan pakko selvittää hiukset pesun jälkeen, niin kannattaa käyttää isoa harvapiikkistä kampaa. (ohis)

Vierailija
30/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on aina pakko pestä hampaat suihkussa.

Miinusnäköä, ja laitan piilarit kanssa melkein aina ennen suihkua.

Tämä on hyvä. Joskus itsekin pessyt hampaat suihkussa. Ne puhdistuvat jotensakin paremmin. Tiedä sitten johtuuko siitä, että ikenet ovat lämpösessä suihkussa pehmeämmät vai mistä. Hammastahna vaahtoaakin paremmin ja pesu on jojetnkin helpompaa ja parempaa.

Ap

Tuo vastaan lavuaarin hanan huudattamista täysillä koko sen ajan, kun peset hampaita.

Järjetöntä veden tuhlaamista.

Ei vastaa, jos liottelet ja lämmittelet suihkun alla samalla. Minkä tekisit ilman hampaiden pesuakin.

Mulla menee muutenkin suihkussa 10-60 min riippuen tekemisen määrästä.

Sheivaus, kehon kuorinta, kasvojen puhdistus useammalla aineella, hiusten syväpuhdistus tai päänähän kuorinta, jalkojen hoito...

Tunti suihkussa?

En oikeasti tiedä mitä sanoa tähän.

Vierailija
31/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on aina pakko pestä hampaat suihkussa.

Miinusnäköä, ja laitan piilarit kanssa melkein aina ennen suihkua.

Tämä on hyvä. Joskus itsekin pessyt hampaat suihkussa. Ne puhdistuvat jotensakin paremmin. Tiedä sitten johtuuko siitä, että ikenet ovat lämpösessä suihkussa pehmeämmät vai mistä. Hammastahna vaahtoaakin paremmin ja pesu on jojetnkin helpompaa ja parempaa.

Ap

Tuo vastaan lavuaarin hanan huudattamista täysillä koko sen ajan, kun peset hampaita.

Järjetöntä veden tuhlaamista.

Ei vastaa, jos liottelet ja lämmittelet suihkun alla samalla. Minkä tekisit ilman hampaiden pesuakin.

Mulla menee muutenkin suihkussa 10-60 min riippuen tekemisen määrästä.

Sheivaus, kehon kuorinta, kasvojen puhdistus useammalla aineella, hiusten syväpuhdistus tai päänähän kuorinta, jalkojen hoito...

Tunti suihkussa?

En oikeasti tiedä mitä sanoa tähän.

Ei sun ole pakko sanoa mitään.

Oletko kuullut, että saunassakin voi mennä tunti kaksi tai päivällistä syödessä.

Vierailija
32/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap hyvistä nauruista, meinasin tukehtua leipään kun käkättelin.

Vierailija
33/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naiset

#pakko-oireet

#draama

#menkkaraivo

#selkäänpuukotus

#kissat

Vierailija
34/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä.

Vierailija
35/35 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap hyvistä nauruista, meinasin tukehtua leipään kun käkättelin.

Olisin ollut tosi ikävä jos olisit tukehtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme