Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore suhde, miehellä vaikeaa. Mutta entä minä, kuka lohduttaa minua?

Vierailija
23.04.2018 |

Miehellä vaikeaa kun exä hankaloittaa eroa. Myöskin muutama menetys on ollut vuoden sisällä. Olemme tunteneet vasta vähän aikaa, mies on hyvin rehellinen ja kertoo asioistaan ja murheistaan ja näin haluankin sen olevan. Samalla kuitenkin mietin, kun miestä tsemppaan, muistutan että kyllä pimeys väistyy valon tieltä aikanaan jne, että kuka lohduttaa ja tsemppaa minua. Minullakaan ei ole helppoa, uusi suhde jossa toisella harteillaan entisen elämän painolastia. Itse toki valitsin tämän miehen, koska hän on huippu tyyppi, tiesin heti että tämä on mun mies, mutta vaatii minulta kärsivällisyyttä. Välillä vain mietin, ymmärtääkö mies, että kukaan ei lohduta minua?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta onnelliselta.  Suhteessa ei tarvitse olla kenenkään terapeuttina, ammattilaiset ovat sitä varten. Itselläni soi hälyt heti, jos miehellä on ollut kova menneisyys ja menetyksiä, vaihtuvia parisuhteita. Tuollainen mies voi joskus hetkellisesti olla tukenasi, mutta ylläripylläri saa samaan aikaan jotain selkävaivaa tai vastaavaa, ettei huomio siirry liiaksi sinuun.

Itse en jatkaisi tuollaista suhdetta.

Vierailija
42/44 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vielä edes eronnut ja teillä on jo tuore suhde. Ajoitus on pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua pitäisi lohduttaa? Sinähän olet itse valinnut hakeutua tuohon lohduttajan rooliin.

Vierailija
44/44 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rynnätään suhteensen, kun siihen ei olla vielä valmiita.

Mitä tää että ei olla valmiita suhteeseen oikein tarkoittaa? Onhan se mies ihan valmis tuohon suhteeseen.

Tuolla pariskunnalla ei tule enää koskaan olemaan mahdollisuutta kokea sitä uuden parisuhteen ihanaa, huoletonta tapailuvaihetta, jossa nautitaan toistensa seurasta parhaimmillaan.

Niin. Naisten kannattaisi kollektiivisesti kohdalla miehiä paremmin.

Liian hyvin kohdellusta lapsesta ei tule onnellista aikuista, vaan tyytymätön ja nuiva. Kuten tosi moni mies tuntuu olevan. Ja meno vain jatkuu, koska naisilla on tapana kuunnella minkälaista kitinää tahansa. Laittamatta rajoja, ennen kuin on aivan liian myöhäistä. Kun norsu on jo posliinikaupassa, ei ole nättiä tapaa pakittaa sitä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi