Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävisin lemmikkirotalle. Rotta sai pitää miehen

Vierailija
22.04.2018 |

Tapailin jonkin aikaa miestä, jolla on rotta lemmikkinä. Lupaava suhde, kiva, hauska, älykäs mies, hyvää seksiä. Kauhistuin kun tajusin, että mies asuu rotan kanssa. Se oli vapaana asunnossa. En ole suostunut sen jälkeen menemään miehen asuntoon kylään, koska pelkään sitä kamalaa elukkaa. Olemme nähneet minun luonani. Olen pyytänyt, että mies antaa rotan pois. Ei kuulemma käy. Jos jompikumpi lähtee, se olen minä. Eli se olen minä. Uskomaton tilanne. Jonkun koiran vielä ymmärtäisin, mutta en rottaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snif. Liikuttava tarina.

Rotalla kaikki lopulta hyvin.

Vierailija
2/30 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snif. Liikuttava tarina.

Rotalla kaikki lopulta hyvin.

Juu... me ehdittiin puhua yhteen muuttamisesta ja tulevaisuudesta ja kaikesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Kiitos hauskasta illasta av- väki

Vierailija
4/30 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha. Kiitos hauskasta illasta av- väki

Ai ole hyvä. Mua ei naurata vaan itkettää.

Ap

Vierailija
5/30 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuitte yhteen muuttamisesta vaikka et tiennyt miehestä edes semmoista perusjuttua kuin että onko hänellä lemmikkejä?

Huono provo, keksi parempi.

Vierailija
6/30 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvostan miestäsi. Mies pitää huolen siitä minkä on hankkinut. Varmasti rotatkin ovat ihania, vaikka et niistä pitäisi niin se on miehellesi tärkeä ja miehesi on myös rotalle tärkeä. Miehellä on hieno luonne kun ei jättänyt lemmikkiä suhteen takia. Sinä taas olet aikamoinen jos päästit tuollaisen miehen pois vain sen takia että haluaa huolehtia lemmikistään loppuun asti. :)

Vaikka tämähän oli provo.. pakko silti oli provosoitua vastaamaan yhyy. :D

Vierailija
7/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin, että hankkisit itsellesi kissan. Eiköhän rottaongelmakin ratkea ihan itsestään...

Vierailija
8/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki voitti tässä tapauksessa.

Vierailija
9/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tapailin komeaa ja kivaa miestä, joka halusi että luovun lemmikeistäni tai hänestä. Hän sai mennä.

Minulla tulee aina jotain otuksia olemaan, jos se toiselle on kauhistus, ei meillä ole tulevaisuutta. Rotat on kivoja lemmikkejä, mistäs tollasen miehen löytää?

Vierailija
10/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotat ei toisaalta koiraan tai kissaan verrattuna kauan elä, joten olisit vain opetellut sietämään. Mutta toisaalta, miehellä tulee luultavasti olemaan aina rotta. Kuulostaa ainakin enemmän elämäntavalta ja ”harrastukselta”. Mistä sinä olisit valmis luopumaan miehen vuoksi? Eläimiä et kenties omista, mutta miten olisi oma harrastus? Joku ystävistäsi? Rakas esine lapsuudestasi? Jos joku asia on olennainen osa omaa elämää, ei siitä kuulu puolison vuoksi luopua.

Vierailija
11/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rottia ei saa pitää yksin! Ne ovat laumaeläimiä, pitää olla vähintään kaksi. Meiltä löytyy neljä. Hyvin kasvatettuina ovat oikein herttaista. Yhdellä kaverillani oli rottapelko, koska hänen lapsuudessaan sisällä talossa oli ollut villirotta. Hän uskalsi varovasti silittää meidän kilteintä ja leppoisinta urosta 😊 4-vuotias lapsemme pitää myös rotista.

Vierailija
12/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuitte yhteen muuttamisesta vaikka et tiennyt miehestä edes semmoista perusjuttua kuin että onko hänellä lemmikkejä?

No nimenomaan ap:han tiesi rotasta, koska ei suistunut miehen kotona tapaamaan. Yhteenmuutosta puhuessa käski sitten valita joko rotta tai hän ja mies valitsi rotan.

Vierailija
13/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrititkö edes tutustua rottaan? Ehkä olisit voinut päästä ennakkoluuloistasi eroon!

Vierailija
14/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rottahan se ap:lläkin housuissa on, mikä tässä nyt on ongelma?

Vierailija
15/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, ei. Vastaan tähän tauolla.

Ap

Vierailija
16/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotta elää vain 1-2 vuotta. Sano miehelle, että pirauttelee sitten :)

Vierailija
17/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rotta rotan tuntee, mies on löytänyt itsensä ja perheensä. Unohda koko tyyppi, on muuta kuin esittää. Tosipaikan tullen "syö" sinut elävältä, kuten rotat tekevät.

Vierailija
18/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tunnu mukavammalta paljaan jalan alla kuin kuivuneet rotanpapanat!

Vierailija
19/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuimme aiheesta, emme tehneet tarkkoja suunnitelmia. Tietenkin tiesin, että miehellä on rotta, koska näin sen. Siksi tapasimme minun luonani. Se olin muuten minä, joka päätti suhteen. Meni muuten ihana mies, mutta en voi olla tilanteessa, jossa vaadin valitsemaan minut. Se on nöyryyttävää.

Ap

Vierailija
20/30 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvostan miestäsi. Mies pitää huolen siitä minkä on hankkinut. Varmasti rotatkin ovat ihania, vaikka et niistä pitäisi niin se on miehellesi tärkeä ja miehesi on myös rotalle tärkeä. Miehellä on hieno luonne kun ei jättänyt lemmikkiä suhteen takia. Sinä taas olet aikamoinen jos päästit tuollaisen miehen pois vain sen takia että haluaa huolehtia lemmikistään loppuun asti. :)

Vaikka tämähän oli provo.. pakko silti oli provosoitua vastaamaan yhyy. :D

Rotta oli lahja. Ei ollut edes itse hankkinut. Miksi kukaan ostaisi itselleen rotan...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan