Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä mahdollisuudet asuntolainaan

olisparahnaa
22.04.2018 |

Ollaan tässä miehen kanssa pohdittu vuokrien noustessa, että olisikohan meidän sittenkin mahdollista saada pieni asuntolaina. 100k olisi esimerkiksi riittävä tämän hetken tarpeisiin.

Miehellä vakituinen työ, nettopalkka siinä 3000€/kk. Minulla ei ole työpaikkaa, olen tällä hetkellä kahden lapsen kanssa kotona. Ammatti kuitenkin löytyy sellaiselta alalta, jossa työt ei lopu.

Säästöjä meillä on muutama tonni, muuta omaisuutta ei ole. Onko kukaan saanut vastaavassa tilanteessa lainaa? Mistä pankista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saatte mutta ei kannattaisi pankista kysyä???

Vierailija
2/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa rahaa käsittääkseni tarvittaisiin se 10%, tai muuta vakuutta.

Onko teillä jotain läheistä joka voisi tulla takaajaksi? Jos ei, niin kehotan elämään hetken aikaa tosi tiukasti ja säästämään kaiken mitä pystyy, muuten voi olla lainansaanti tiukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis hoitovapaalla vai työttömänä?

Vierailija
4/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä ne pankin vakuudet, jotka voi ostaa? Onko sellaisen saamiseen jonkinnäköisiä vaatimuksia?

Vierailija
5/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitovapaalla, en työttömänä työnhakijana.

Toki pankista saisi heti vastauksen, kysyin täällä mielestäni kokemuksia enkä suoraa vastausta. Haluaisin tietää onko meillä mitään mahdollisuuksia vai nauravatko meidät pankista pihalle.

Henkilötakauksiahan ei nykyään enää kelpuuteta? Eli periaatteessa tarvitsemme vanhempamme tai muun henkilön omaisuutta vakuudeksi. En tiedä mitä mieltä miehen vanhemmat on asiasta, omistani tiedän, etteivät suostu, koska minulla on paljon sisaruksia ja haluavat toimia tasapuolisesti.

Vierailija
6/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä ne pankin vakuudet, jotka voi ostaa? Onko sellaisen saamiseen jonkinnäköisiä vaatimuksia?

Niitä ei kovin suurelle summalle saa.

Kannattaa kysyä pankista mikä on max laina jonka myöntävät, katsoo sitten saisiko sillä summalla ostettua yhtään mitään, ja jos ei, niin onpahan selkeä säästötavoite valmiina. Motivoi kummasti kun tietää että oma koti on parin tonnin päässä.

Vierailija
7/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiasunnon ostaja voi saada lainaa 95 prosenttia asunnon arvosta. Ja asunto käy vakuudeksi 70 prosenttiin lainasta, lopulle 30 tarvitaan muuta vakuutta (vanhempien asunto, kesämökki, tms.). Käytännössä riippuu aika paljon pankista ja teidän tuloista sekä työtilanteesta, miten paljon säästöjä voidaan korvata muilla vakuuksilla.

100 000 on kyllä pieni laina kahden maksettavaksi, saatte sen varmasti.

Vierailija
8/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pankista! Lainahakemus ei maksa mitään. Jos ensiasunto, Omaa rahaa pitää olla 5 % eli 5000 euroa ja jos maksukyky riittää niin voitte saada pankin maksullisen takauksen. Hoitovapaa ei este lainalle jos työllisyysnäkymät hyvät omalla alalla.

Vierailija
9/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kertoo vielä kokemuksestaan, että sain yksin 200 tuhatta lainaa, säästöjä 15 000 ja vakuutena vanhempien talo. Tulot yksin 3000 brutto + 600 e lapsilisiä ja elatustukea kahdesta lapsesta.

Vierailija
10/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op antoi meille lainan minun hoitovapaani aikana (vakituinen työ), mutta Danskesta sanottiin etteivät myönnä lainoja jos on hoitovapaalla, kehottivat olemaan yhteydessä töihinpaluun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän