Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsykokeet ensi viikolla enkä halua mennä :(

Vierailija
22.04.2018 |

Mitä ihmettä teen? Mulla on edessä pääsykokeet joihin olen tähdännyt jo todella kauan ja nyt musta tuntuu, etten halua edes osallistua niihin! Tuntuu ettei sillä yhtäkkiä olekaan mulle väliä. Olen niin väsynyt ja haluaisin vain elää normaalisti ja rauhassa. Kaikki vaan sanoo miten ahkera olen, kun luen pääsykokeisiin samalla kun käyn töissä ja pyöritän pikkulapsiarkea mutta mua ei vaan kiinnosta. Voiko joku auttaa tai antaa vertaistukea :( Itkisin jos en olisi liian väsynyt siihenkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pääsykokeet on jo ensi viikolla?

Vierailija
2/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pääsykokeisiin olet menossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko vielä? Pidä tauko ja tee jotain kivaa, unohda koko kokeet vähäksi aikaa. Kyllä se siitä :)

terv. samassa tilanteessa

Vierailija
4/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ihmeessä! Sit ei tartte selitellä... Ja voit lähteä pois heti sen ekan tunnin jälkeen jos ahdistaa.

Vierailija
5/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne ja teet parhaasi

Vierailija
6/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Pidä yksi vapaapäivä ajattelematta koetta ja sitten tsemppi päälle.

Vierailija
7/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jännittää, kokeella on väliä. Kävin kerran lääkiksen kokeessa, ja luinkin niihin jonkin verran, mutta koe ei jännittänyt, koska halusin vain kokeilla.

Vierailija
8/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein noin, jos kyseessä on jokin tärkeä asia. Saatan odottaa malttamattomana, olla motivoitunut (oli se sitten muiden silmissä iso tai pieni asia) ja olla täpinöissä etukäteen, mutta h-hetken lähestyessä saatankin muuttua lähes välinpitämättömäksi ja "en haluakaan"-fiilikselle.

Omalla kohdallani olen analysoinut tämän tietynlaiseksi epävarmuudeksi, sellaiseksi, että alankin "pelkäämään" epäonnistumista ja ikään kuin menettämään uskoani itseeni.

Täytyy vain silloin yrittää a) irtaantua (lopettaa ko. asian jatkuva ajattelu) ja b) tsempata itseään irtaantumisen jälkeen siihen motivaatioon ja tunteeseen, mikä alunalkaenkin oli.

Ja ei ole koskaan kaduttanut, kun olen tehnyt sen mitä ensin odotin, sitten lähes jänistin ja silti loppujenlopuksi tein!

Vierailija
9/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan meet sinne. Lupaa mulle, että meet!

Toi on ihan normaalia rimakauhua!

Vierailija
10/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimakauhu. Menee ohi. Psyykkaat vaan itsesi menemään kokeeseen ja kirjoittamaan oma nimi paperiin. Kaikki muu on sitten plussaa. Ja jos satut saamaan paikan siinä on sitten mahdollisuus vielä rauhassa pohtia, otatko sen vastaan.

Eli pääsykokeeseen meneminen ei pakota menemään opiskelemaan.

Vierailija
11/11 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimakauhua, joo, mutta varmaan myös kisaväsymystä. Mene kokeisiin sellaisella chillillä fu*k it-asenteella ja tee parhaasi. Oot jo lukenut, niin et häviäkään mitään. Sitten kävele ulos ja unohda koko asia, kunnes tulokset tulee. Sitten päätät, otatko vastaan vaiko et (vai lykkäätkö vuodella). Tsemppiä, kyllä se jotenkin menee. Joko hyvin tai päin vit*ua, tralalallalei vaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme