Häämarssi. Mikä näistä kolmesta on paras
Ja jos on vielä joku parempi, niin mikä.
Mutta laittakaa silti näistä se paras.
(Kirjoitusasuissa voi olla virheitä. Esim saattaa olla Mendelssonin)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tylsiä ja kuluneita.
Mistä sinä sitten pidät?
Kaikki aika nähtyjä. Nykyisin voi antaa jo hääparin persoonan näkyä häämarssissakin.
Minusta nuo kaikki ovat hienoja uruilla soitettuina. Perinteet ovat mukavia. En halua mitään huonompaa "persoonaani sopivaa". Nuo ovat niin hienoja.
Vierailija kirjoitti:
Linkit?
Voih, en osaa laittaa linkkiä youtube-videoihin. Mutta nimillä ne löytää helposti kuultavaksi.
Ap
Tässä olis ripaus kuninkaallista meininkiä.
Kiitos linkkaajalle!
Nuo kaikki ovat aivan ihania!
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis ripaus kuninkaallista meininkiä.
Olipa hauska. Miten tuo on tehty?
Jos haluat jotain erilaista, niin googlaa Prinsessa Victorian häämarssi (?) mikälie, soitettiin siis Prinsessa Victorian häissä kun hän tuli sisään. Sävelletty hänelle jo pienenä.
Nooo, menee ehkä liiallisuuksiin, mutta se oli kaunis. Ihan siis sisääntulomusiikkina.
Mutta minusta noi kaikki on kauniita. Meillä oli Kuula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sitten pidät?
Myrskyluodon Maija on hieno eikä ainakaan niin kliseinen kuin nuo kolme. Vaikka eihän se tietenkään marssi ole.
Hyvä, kun olette osanneet laittaa linkkejä, kun itse en osannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sitten pidät?
Myrskyluodon Maija on hieno eikä ainakaan niin kliseinen kuin nuo kolme. Vaikka eihän se tietenkään marssi ole.
On se kaunis, mutta kuulostaa surulliselta. Mulle tulee siitä surullinen olo.
Nuo tunnetuimmat häämarssi ovat suunnitellut uruilla soitettaviksi, joten siksi ne kuulostavat kirkossa hienoilta.
Jos haluaisi jonkun persoonallisen ja itselleen sopivan musiikkikappaleet soitettaviksi, se ei välttämättä olisi yhtä komean kuuloista uruilla, kun mitä uruille sovitetut kappaleet ovat.
Elgarin Pomp and circumstance on hieno
Melartin noista eniten mieleen.
Kerran olin häissä, jossa pari oli valinnut marssiksi Gabrien Faurén Pavanen,
Muusikkotuttu soitti huilua ja urkuri säesti, oli ihan juhlallinen ja persoonallinen.Itseäni viehättäisi Queenin I Want It All :)
Kuula on kaunis.