Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ihan hirveä ikävä ihastustani - mikä tähän auttaisi?

Vierailija
22.04.2018 |

Olen harmitellut ja itkeskellyt taas melkein koko viikonlopun. Olen siis saanut yhdeltä itseäni vanhemmalta (varatulta) henkilöltä kahdesti pakit, eikä minulla ole mahdollisuutta nähdä häntä edes sattumalta moneen kuukauteen. En pysty kiinnostumaan kenestäkään muusta ja ne pakit rikkoivat itsetuntoani pahasti. Voimani ovat pahasti lopussa ja lähinnä nukun ja itken vapaa-aikana. Pelkään myös, etten näe häntä enää koskaan, joten tuntuu siltä, ettei ole enää syytä elää edes. Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi.

Vierailija
2/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot ihastunut varattuun?

Vierailija
4/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi parempi.

Ei ole provo. En kyllä tiedä, miten jaksan tästä eteenpäin. Sain ekat pakit jo 1,5 vuotta sitten. :( Hän on ihan mielettömän söpö tapaus. Hetkellisesti "tulen järkiini", mutta aika pian uppoan takaisin epätoivoon.

Vierailija
5/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aluksi tiennyt, että hän oli varattu. Lisäksi hän itse flirttaili, joten oletin, että hänen oma liittonsa rakoili liitoksistaan.

Vierailija
6/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koita vielä kolmannen kerran.

Vierailija
7/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun 10 käskyä: Älä havittele toisen omaa. Eli rupea katselemaan muita ihmisiä sillä silmällä.

Vierailija
8/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aluksi tiennyt, että hän oli varattu. Lisäksi hän itse flirttaili, joten oletin, että hänen oma liittonsa rakoili liitoksistaan.

Ja sitten kun teidän mahdollinen "liittonne" alkaa rakoilla, niin joku muu kirjoittelee hänestä samaan tapaan kun on flirttaillut muille muijille. :D